[DIGI] Het leven is verroekelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-24 18:53

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

*\o/*

jeetje77

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 19:12

Oh wauw, wat zijn ze weer leuk <3

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 20:20

Heel leuk die kaartjes!

Let erop bij de sokken dat je voldoende ruimte houdt tussen de vogels. Sokken krimpen na het wassen iets en het kan voorkomen dat de print te strak wordt. Vraag een monster op en 'mishandel' deze flink voordat je hem goedkeurt en laat produceren. Pas goed door bij verschillende voeten. Smal/breed/groot/klein.

Ik heb 16 jaar bij een sokkenmerk/leverancier gewerkt en weet dat wij regelmatig ontwerpen af moesten keuren omdat deze te strak/lelijk werden. Let ook op dat je geen vertikale lijnen maakt, dit wordt vrijwel altijd lelijk omdat de draadjes dan naar buiten komen.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 23:25

Mariett schreef:
[ [url=m/yvXESr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CQqYad.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bdNGnE.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/*

Ze zijn echt te leuk *\o/* <3

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 08:13

Ooh, je hebt ze toch?! Kaartjes zijn heel tof geworden. Mooi gefotografeerd ook.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-24 10:38

Oh dat is heel handig om te weten Storm, ik ga er zeker rekening mee houden! Dankjewel! Als het mag zou ik je graag nog een PB'tje sturen als het ontwerp klaar is?

Dank jullie! Ja pff, DHL heeft het ook nog steeds niet ge-update in de app :+ Bleek dus dat de drukkerij per ongeluk twee verzendlabels had geplakt. Ze ontkenden dit via de mail maar bij het ophalen was het meisje achter de kassa heel eerlijk :D Kan gebeuren natuurlijk, het was wel heel goed te fietsen dus ik ga ze in het vervolg gewoon lekker zelf ophalen, scheelt ook weer brandstof en uren thuis blijven terwijl ik eigenlijk ergens heen wil.

Dankje ievie! Ik heb ze meteen mee naar buiten genomen toen ik ze had :) Heb trouwens ook nieuwe foto's van de mokken gemaakt (mezen en lepelaarmokken), ik kreeg een (super leuk) mailtje dat ze in het echt mooier zijn dan op de website dus dat was voor mij een teken om betere foto's te maken.

Afbeelding

In augustus heb ik vrij, ik ben dan van plan om langs wat winkels te gaan. Met m'n nieuwe display natuurlijk waar alle kaartjes op passen :D Ik heb een hoop van jullie suggesties opgeschreven maar nieuwe zijn ook welkom natuurlijk.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 10:45

Tuurlijk mag je dan een bericht sturen!

Geweldige mok, mooie foto!

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 10:46

Is de Mikkelhorst ook nog een idee? Of is dat te dicht in de buurt van Boomker?

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-24 12:33

Ik heb ze een berichtje gestuurd anca, ik denk dat het precies ver genoeg weg is van Boomker aangezien het echt aan de andere kant van het dorp is :)

De eerste nieuwe kaartjes zijn vandaag op Texel aangekomen :D Echt super leuk weer

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 12:36

Heb je al eens gedacht aan de Donner in Rotterdam, dat is een hele grote boekhandel waar ze ook hele rekken en tafels hebben met cadeau artikelen. Ik denk dat jouw spullen ook erg leuk zouden staan met een kaartenrek en een tafel erbij met je mokken, shirts, boekenleggers, tzt petjes, sokken

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 15:09

Mariett schreef:
Ik heb ze een berichtje gestuurd anca, ik denk dat het precies ver genoeg weg is van Boomker aangezien het echt aan de andere kant van het dorp is :)

De eerste nieuwe kaartjes zijn vandaag op Texel aangekomen :D Echt super leuk weer

Waar op Texel worden ze verkocht? Daar ben ik eind van de maand...

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 20:14

Ff een beetje topic spammen...

Mijn mok in Noorwegen, onderweg naar Zweden <3
Afbeelding

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-24 20:21

Nog niet aan gedacht Telpeva, maar klinkt heel leuk! Het is wel een eindje maar ik zal kijken of ik er langs kan gaan, wel leuk als er in die hoek meer ligt.

In Den Burg Muga! Bij Nauta Boek :) Hele leuke boekhandel, lieve mensen en er zijn echt veel leuke cadeautjes ook (naast mijn spullen, haha).

Ooooh dankjewel Jeetje! Echt te leuk! Lepelaars zijn natuurlijk trekvogels dus op reis gaan vindt deze vast leuk, haha.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 20:36

Ik mis een soort 'ik denk aan je' en moest denken aan 'ik leef met je mees'.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 22:04

Of 'Ik denk zw'aan je'

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 20:44

Vandaag heb ik mijn in de ban de ringmus shirt aan

Hij blijft leuk _/-\o_

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-24 10:05

Oh die zijn leuk! Ik heb ze opgeschreven, ik denk wel dat ik nog eventjes geen nieuwe kaartjes ga maken maar over een tijdje komen er vast meer :D

Te leuk Telpeva! Ik heb hem (nog) niet in shirt vorm maar het is wel leuk..

Ik vind de tekening met de drie eendjes ook leuk en wil hem misschien op een shirt zetten, maar weet nog niet met welke tekst, haha. Eendje erbij is niet zo heel leuk voor op een shirt.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 11:13

Mariett schreef:
Ik vind de tekening met de drie eendjes ook leuk en wil hem misschien op een shirt zetten, maar weet nog niet met welke tekst, haha. Eendje erbij is niet zo heel leuk voor op een shirt.

Je bent me er eendje

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 11:15

Nee, nee.

Ik ben me er eendje :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 11:54

Haha ja, das nog beter :D (herman finkers)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 11:56

Al gedacht aan iets met het woord krakende? Omdat dat bijna lijkt op krakeenden. Krakende gewrichten, krakeenden broodzakjes, krakeenden eitjes. Ik weet er zelf niet 123 iets leuks mee te verzinnen

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-24 12:03

Telpeva schreef:
Al gedacht aan iets met het woord krakende? Omdat dat bijna lijkt op krakeenden. Krakende gewrichten, krakeenden broodzakjes, krakeenden eitjes. Ik weet er zelf niet 123 iets leuks mee te verzinnen

Er was laatst een topic over een krakend zadel en ik las het steeds alsof ze naar een krakeend zadel zocht :+

Je moet wel maar net weten wat voor eenden het zijn natuurlijk, denk eigenlijk niet dat heel veel mensen dat weten?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 12:25

Nee ik ook niet, ik leerde ze zelf ook pas kennen toen ik vrijwilliger werd bij een vogelopvang. Ik dacht tot die tijd altijd gewoon 'wilde eend" bij krakeendjes. Zeker de vrouwtjes lijken daar erg op

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-24 11:04

Long time no see :D

Er is wel wat gebeurd! De kaartjes liggen nu bij het bezoekerscentrum in de Oostvaardersplassen :) Dat is echt een plek voor vogelaars dus ik heb er wel vertrouwen in. Mochten mensen bezorgd zijn over de paardjes: ze hebben een heel ander beleid sinds toen het zo mis ging, de aantallen worden nu bijgehouden en ze worden bijgevoerd als er geen voedsel meer is.
Dit zijn mijn nieuwe displays! Ik vind ze best mooi, simpel maar je kan de tekst goed lezen. Bovenop komt nog een bordje met wat informatie, onder andere over wat ik doe. Krijg ik morgen binnen!
Afbeelding

Ze proberen het eerst uit (met consignatie) maar als het goed loopt gaan ze er echt voor. Volgens mij komt het wel goed!

Ik wil een paar fantasyvogels maken, voor shirts! Ik ben van plan om volgend jaar een keer op een fantasyfair/festival te staan met een kraampje, dus ik wilde even voorbereiden.

Dit wordt de hekster :D Hij is nog lang niet af! Hij krijgt ook nog een heksenhoed en gaat op een bezemsteel vliegen. Het is leuk om weer lekker te tekenen, een iets gekke pose vind ik ook leuk.
Afbeelding

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 11:33

Oh gaaf, welk festival wil je gaan staan volgende jaar?