Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bleek dus dat de drukkerij per ongeluk twee verzendlabels had geplakt. Ze ontkenden dit via de mail maar bij het ophalen was het meisje achter de kassa heel eerlijk
Kan gebeuren natuurlijk, het was wel heel goed te fietsen dus ik ga ze in het vervolg gewoon lekker zelf ophalen, scheelt ook weer brandstof en uren thuis blijven terwijl ik eigenlijk ergens heen wil.
Heb trouwens ook nieuwe foto's van de mokken gemaakt (mezen en lepelaarmokken), ik kreeg een (super leuk) mailtje dat ze in het echt mooier zijn dan op de website dus dat was voor mij een teken om betere foto's te maken.
Ik heb een hoop van jullie suggesties opgeschreven maar nieuwe zijn ook welkom natuurlijk.
Echt super leuk weer Mariett schreef:Ik heb ze een berichtje gestuurd anca, ik denk dat het precies ver genoeg weg is van Boomker aangezien het echt aan de andere kant van het dorp is![]()
De eerste nieuwe kaartjes zijn vandaag op Texel aangekomenEcht super leuk weer
Hele leuke boekhandel, lieve mensen en er zijn echt veel leuke cadeautjes ook (naast mijn spullen, haha).
Telpeva schreef:Al gedacht aan iets met het woord krakende? Omdat dat bijna lijkt op krakeenden. Krakende gewrichten, krakeenden broodzakjes, krakeenden eitjes. Ik weet er zelf niet 123 iets leuks mee te verzinnen

Dat is echt een plek voor vogelaars dus ik heb er wel vertrouwen in. Mochten mensen bezorgd zijn over de paardjes: ze hebben een heel ander beleid sinds toen het zo mis ging, de aantallen worden nu bijgehouden en ze worden bijgevoerd als er geen voedsel meer is.
Hij is nog lang niet af! Hij krijgt ook nog een heksenhoed en gaat op een bezemsteel vliegen. Het is leuk om weer lekker te tekenen, een iets gekke pose vind ik ook leuk.