Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Ooh dat paard met die uitgesneden bles, wat leuk!!
Sowieso is alles leuk wat je maakt haha. Eerlijk is eerlijk.
Gaby schreef:EIk heb geloof ik wel ergens reguliere zilverpoets, maar eerlijk gezegd weet ik hoe ik het gebruik - wat zijn handige tips, do's en don'ts? Ik ben voor de grap gaan kijken op Youtube hoe men zilveren sieraden schoonmaakt, maar ik raak ietwat verontrust als ik lees over tandpasta en aluminiumfolie. Ik zou dat niet gebruiken op dure, custom (want dat zijn de jouwe!) oorbellen. Maar hoe poets ik dat wel?
Misschien zou je een filmpje online kunnen zetten op je website bij wijze van tutorial?
Gaby schreef:Ik ben nog steeds superblij met de amethyst ketting die je voor me hebt gemaakt!
Afgelopen week merkte ik dat de sterling zilveren haakjes van mijn oorbellen met edelstenen soms dof worden. Ik poets ze eigenlijk niet, omdat ik bang ben om de edelstenen per ongeluk te beschadigen - maar ooit wil ik dat klusje wel klaren. Ik heb wel een zilverpoetsdoek, maar ik blijk geen zilverpoets te hebben.
Heb jij nog plannen om zilverpoetsartikelen te gaan verkopen en ook een tutorial op te nemen? Ik koop t dan liever bij jou, i.p.v. bol.com ofzo.
Creatas schreef:Wow, mooi!
Heb je de lijnen gewalst en gevijld? Of op andere wijze?
Century schreef:Oh wauw, die vind ik echt heel mooi. Zoiets zou ik ook wel willen dragen! Misschien dan in zilver.
lonimma schreef:Oh wauw! Zoiets staat ook hoog op mijn verlanglijstje, mijn merrie heeft ook een prachtig bijzondere aftekening op haar hoofd.
solarpleure schreef:Vrijdag heb ik mijn oorbellen bij Hedi opgehaald (en geknuffeld met haar katten). Super leuk ingepakt ging ik met m'n tasje weer naar huis.
[ Afbeelding ]
Tadaa!
[ Afbeelding ]
Ik ben er echt onwijs blij mee
Akshay schreef:*kan zich nu ook niet meer inhouden*
Heel gave oorbellen Hedi en solarpleure!
Ik kan stiekem ook niet wachten tot ik iets mag ophalen bij Hedi.
Ik ben even geleden geweest voor het bespreken van een ring ontwerp. Ter ere van mijn lieve eerste paard die ik sinds januari moet missen.