Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Seven schreef:Lore
Dat ga ik onthouden
Hoe spreek je dat uit lor of loree of looree
Stom maar in mn hoofd moet het dan ook weer kloppen.
Ik ben dus inderdaad geen sven maar marjolein mn bokt naam verwijst naar mn achternaam. Die betekend zes maar mn achternaam is al bezet door een andere bokker daarom seven

.
.
.
.
. De ogen zijn allemaal heel sprekend.
. Die kleuren en veren
.
. Heb je het witte vlekje nog weg kunnen werken? En leuke kat. Fijn dat de panpastels zo goed bevallen.
.
.
. Hij is heel goed gelukt.
!
.
. En de achtergrond is gewoon erg gaaf!
.
, ik herken hem bijna niet.
.eva1969 schreef:Oeps, besteld
. Hoe maak je de vacht altijd zo gedetailleerd?
!
. De ijsvogels vind ik ook heeeel leuk. Die hebben ook dezelfde vibe.
. Ziet er gaaf uit! Dat lichtinval in het water is prachtig en de kleur van de kwallen ook
. En leuk begin met de kat.
. Altijd leuk, je eigen dieren tekenen!
. Afscheid nemen van je dieren is het zwaarste wat er is.
.
.
Seven schreef:Begonnen met de raaf op tulp
Realiseer ik me weer dat ik geen bloemen kan schilderen![]()
[ [url=m/qQEpnC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie kleuren al vind ik.
Vind ze ook mega lastig. Loop er nu even op vast bij mijn vlinderschilderij. (met de vlinders zelf ook
) Vaker doen om het in de vingers te krijgen.
Ik denk niet dat er iets is dat jij niet kan schilderen. 
wel sta ik elke keer versteld van jouw werken echt prachtig! Over die grijze hond op het blauw; ik dacht ook meteen dat het wat meer vervagen van het lichaam beter zou over komen, ik vind het wel een leuk principe en het heeft wel wat, maar dat hadden anderen ook al genoemd haha. Ik vind het wel erg knap hoe je de specifieke kenmerken van de jack russel uit kan laten komen in de tekening, die pootjes zijn echt spot on
wel ben ik heel benieuwd naar het eindresultaat
Dan besef ik mij wat ik fout heb gedaan en wil ik het opnieuw tekenen of met iets compleet anders beginnen, omdat ik vind dat de huidige geen zin meer heeft. Dat komt vast weer goed naar mate ik meerdere werkjes af heb denk ik

Selina schreef:Toverbal: Nou, zolang je een post een tekening is, zal hij er prima tussen passen hoor
^ Flamingo is mooi geworden! Ook mooi hoe je aan de linkerkant het laat overlopen in het papier.
Nu moet je net als ik (on)geduldig wachten tot we na de lockdown weer kunnen inlijsten
. Oh nee, links zitten ook veren, alleen zijn die zo licht dat ze bijna niet te zien zijn
.
. Dus dat wordt nog lang wachten
.
Ayasha schreef:Ik ben trouwens Kathleen maar meestal wordt dat afgekort naar Kath. Het alternatief vinden de meeste te lief klinken voor mijn persoonlijkheid.![]()

Jij mag me ook wel gewoon Ayasha noemen hoor Selina