sanso schreef:Het is morgen
Ja, al bijna acht uur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lietje_1991 schreef:Zou het dan andersom zijn, hoort bij de drugs organisatie en zit undercover bij de politie
Poekkie schreef:Hmmm dan had ie wel meer moeite gedaan om zijn zus mee op te sporen![]()
Ik ben vooral benieuwd hoe of waar Jeff in dit verhaal zit! Als hij echt meeheulde met de bende (waar het wel op lijkt), dan had hij nooit zo veel moeite moeten doen om het hele eind te rijden met Fleur. En zou hij toch alleen teruggekomen zijn naar de tent om Fleur geen achterdocht te laten krijgen? Misschien is hij juist wel undercover bij de bende
idylle schreef:Ik vind het een beetje vreemd hoe de ouders reageerde... boos als ze 'met die sloeber' is, maar dit allemaal maar goed vinden
Talietjuh schreef:Jeetje, wat hebben jullie veel meegedacht met het verhaal!![]()
Superleuk om te lezen!![]()
Enige nadeel is dat ik een paar pagina's terug moet scrollen om mijn laatste stukje nog te zien
"Wie ben jij"? Lees ik als reactie op mijn bericht naar Vera. Ik typ dat ik een vriendin van Jeff en Fleur ben en wil weten hoe het zit, maar dat ik niet durf te zeggen wie ik ben, omdat ik begrepen heb, dat er gevaar is in de groep.
"Dat klopt", ontvang ik tot mijn verassing, vrij wel direct terug. "Ik was de vriendin van Jeff maar nu is hij met Fleur die ook gevaar loopt", de groep heeft mij verminkt. "Ik heb Fleur een sms gestuurd om haar te waarschuwen voor 2 leden van de groep, toen ik hoorde dat ze haar zochten, bij haar huis."
"Hoe kwam je aan haar nummer?", vraag ik.
"Die heb ik via iemand uit de groep weten te vinden", zij heeft de telefoon van haar broer." "Het meisje moet oppassen " eenmaal in de groep kom je niet weg ","Nu is het te laat." Ze hebben haar waarschijnlijk al, heb ik begrepen."
"Hoe weet je dat?", vraag ik.
"Ik zit deels in de groep nog helaas, ik kom niet weg, maar als ze erachter komen dat ik haar gewaarschuwd heb en het echt uit is met Jeff, dan gaat het mis, ik loop gevaar en jij misschien ook". " Ben je Mirjam?", vervolgt ze..
Ik schrik van deze zin en dat ze überhaupt van Mirjam weet. "Nee, ik ben Mirjam niet, " zeg ik en ik besluit af te ronden. Het wordt mij even te heet onder de voeten.
"Bedankt Vera voor je informatie", typ ik en ik sluit af. Voor nu weet ik even genoeg...
Het lijkt mij niet niks, mee te maken voor de rest van je leven verminkt te zijn. Toch vraag ik mij af, of Jeff hier niet ook wat over te zeggen had. Of waarom Jeff haar nu niet beschermd dan, ondanks dat het uit is.
Citaat:Enige nadeel is dat ik een paar pagina's terug moet scrollen om mijn laatste stukje nog te zien