[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 07:54

sanso schreef:
Het is morgen *\o/*

Ja, al bijna acht uur :D *\o/*

kiki1976

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 08:30

Ze had eerst een afspraak he, vrees dat we vandaag wat langer geduld moeten hebben |(

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 09:28

Lietje_1991 schreef:
Zou het dan andersom zijn, hoort bij de drugs organisatie en zit undercover bij de politie :Y)

Wel leuk verzonnen :D

Maar in het echt lijkt me dat zéér onwaarschijnlijk hoor, dat zowel familie als de politie daar bij de intake niks van gemerkt hebben :P Dus voor een verhaal zou ik dat ook niet zo sterk vinden. En neem dan ook nog erbij dat hij gefilmd werd zonder dat hij er van bewust leek te zijn.

Poekkie schreef:
Hmmm dan had ie wel meer moeite gedaan om zijn zus mee op te sporen <<)

Ik ben vooral benieuwd hoe of waar Jeff in dit verhaal zit! Als hij echt meeheulde met de bende (waar het wel op lijkt), dan had hij nooit zo veel moeite moeten doen om het hele eind te rijden met Fleur. En zou hij toch alleen teruggekomen zijn naar de tent om Fleur geen achterdocht te laten krijgen? Misschien is hij juist wel undercover bij de bende *D

Nou hij heeft haar weggehaald uit haar vertrouwde omgeving, en telefoon kapot laten maken....nu heeft ze niks of niemand om op terug te vallen dus heeft hij haar veel meer in zijn macht dan thuis <<)

Ik vond dat stukmaken van die telefoon al een beetje raar...dat hele cluppie komt nou niet echt over als een hoog niveau organisatie zeg maar := Maar om Fleur nog wat hulpelozer te maken is het kapotmaken van die GSM wel een logische reden :j

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 10:02

Ik vind het een beetje vreemd hoe de ouders reageerde... boos als ze 'met die sloeber' is, maar dit allemaal maar goed vinden :?

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 11:42

idylle schreef:
Ik vind het een beetje vreemd hoe de ouders reageerde... boos als ze 'met die sloeber' is, maar dit allemaal maar goed vinden :?

Maakt misschien enig verschil dat ze niet gezegd heeft dat ze bij Jeff is?
Maar als het mijn dochter zou zijn met zo'n telefoontje, met de vraag alle telefoons weg te doen, dan is dat echt een wtf voor mij en zou ik al snel met de politie aan de telefoon zitten.

Kmbly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:03

Is er al meeeer? Y;(

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:09

Ik wacht geduldig, maar betrap mezelf erop dat ik vaker kijk dan ik zou denken

Kmbly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:10

GabberGill schreef:

Je bent niet de enige :=

Loreke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:18

Kmbly schreef:
GabberGill schreef:

Je bent niet de enige :=

Ik ben ook al zeker 5 keer komen kijken :D

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:26

TS toch niet stiekem al aan het bevallen he ~~}>

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:33

kiki1976 schreef:
TS toch niet stiekem al aan het bevallen he ~~}>

Daar dacht ik ook aan en dat zou natuurlijk fantastisch zijn. Wat is nu mooier als een nieuw mensje op de wereld zetten.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:35

Ja is zeer zeker heel mooi <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:51

Jeetje, wat hebben jullie veel meegedacht met het verhaal! :D

Superleuk om te lezen! :):)

Enige nadeel is dat ik een paar pagina's terug moet scrollen om mijn laatste stukje nog te zien :=

"Wie ben jij"? Lees ik als reactie op mijn bericht naar Vera. Ik typ dat ik een vriendin van Jeff en Fleur ben en wil weten hoe het zit, maar dat ik niet durf te zeggen wie ik ben, omdat ik begrepen heb, dat er gevaar is in de groep.

"Dat klopt", ontvang ik tot mijn verassing, vrij wel direct terug. "Ik was de vriendin van Jeff maar nu is hij met Fleur die ook gevaar loopt", de groep heeft mij verminkt. "Ik heb Fleur een sms gestuurd om haar te waarschuwen voor 2 leden van de groep, toen ik hoorde dat ze haar zochten, bij haar huis."

"Hoe kwam je aan haar nummer?", vraag ik.
"Die heb ik via iemand uit de groep weten te vinden", zij heeft de telefoon van haar broer." "Het meisje moet oppassen " eenmaal in de groep kom je niet weg ","Nu is het te laat." Ze hebben haar waarschijnlijk al, heb ik begrepen."

"Hoe weet je dat?", vraag ik.

"Ik zit deels in de groep nog helaas, ik kom niet weg, maar als ze erachter komen dat ik haar gewaarschuwd heb en het echt uit is met Jeff, dan gaat het mis, ik loop gevaar en jij misschien ook". " Ben je Mirjam?", vervolgt ze..

Ik schrik van deze zin en dat ze überhaupt van Mirjam weet. "Nee, ik ben Mirjam niet, " zeg ik en ik besluit af te ronden. Het wordt mij even te heet onder de voeten.

"Bedankt Vera voor je informatie", typ ik en ik sluit af. Voor nu weet ik even genoeg...

Het lijkt mij niet niks, mee te maken voor de rest van je leven verminkt te zijn. Toch vraag ik mij af, of Jeff hier niet ook wat over te zeggen had. Of waarom Jeff haar nu niet beschermd dan, ondanks dat het uit is.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:00

Aaah := vraag toch minstens naar de rol van jeff := :=

ziet Fleur nu echt niet in hoe nieuwsgierig wij zijn? {:)-:(

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:07

Ik lees mee maar vind het een warrig verhaal en niet gebaseerd op geloofwaardigheid.
Maar ben wel erg nieuwsgierig naar het eind. :j

Kmbly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:13

Stiekem is Jeff gwn een loverboy _-:(

Het zou heel wat verklaren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:18

Het liefst ben ik met Jeff nu, maar als Jeff met de groep is, kan ik beter alleen verder reizen. Wat zal ik doen, toch langzaam weer terug richting Nederland?

Hier bij het hotel blijven, lijkt mij ook niet veilig. Dit is het enige hotel dichtbij de campeerplaats. Er is dus een reële kans, dat ik gevonden kan worden hier.

Ik doe mijn inmiddels droge ondergoed, onder mijn kleding aan en kijk uit het raam. Tot mijn grote verbazing zie ik de auto van Jeff op de parkeerplaatst staan!

Snel ren ik naar beneden en daar staat Jeff bij de balie. "Jeff, roep ik". "Streep!" zegt Jeff. Zo te zien kijkt hij een beetje raar uit zijn ogen...

Met grote passen loopt hij naar mij toe. "Meekomen jij!", zegt hij terwijl hij mijn arm pakt. Ik worstel mij los en zeg dat dit niet kan, omdat ik nog moet uitchecken.

"Dan check jij uit, ik wacht in de auto", zegt Jeff.

Ik pak mijn spullen vanuit de hotelkamer en besluit even rustig de lift te nemen om na te denken. Is het wel zo verstandig om met Jeff mee te gaan?

nonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:21

Aah nee niet meegaan met Jeff :=

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:23

_-:( Gaat het kwartje eindelijk vallen? hup terug naar Joshua. :D

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:24

nee niet mee gaan met Jeff!

Loreke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:30

Hmm, de andere kunnen er toch ook in de buurt staan, nu was ze toch niet zo voorzichtig hoor!
Maar misschien gaat ze toch nog verder op de vlucht?

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:32

Talietjuh schreef:
Jeetje, wat hebben jullie veel meegedacht met het verhaal! :D

Superleuk om te lezen! :):)

Enige nadeel is dat ik een paar pagina's terug moet scrollen om mijn laatste stukje nog te zien :=

"Wie ben jij"? Lees ik als reactie op mijn bericht naar Vera. Ik typ dat ik een vriendin van Jeff en Fleur ben en wil weten hoe het zit, maar dat ik niet durf te zeggen wie ik ben, omdat ik begrepen heb, dat er gevaar is in de groep.

"Dat klopt", ontvang ik tot mijn verassing, vrij wel direct terug. "Ik was de vriendin van Jeff maar nu is hij met Fleur die ook gevaar loopt", de groep heeft mij verminkt. "Ik heb Fleur een sms gestuurd om haar te waarschuwen voor 2 leden van de groep, toen ik hoorde dat ze haar zochten, bij haar huis."

"Hoe kwam je aan haar nummer?", vraag ik.
"Die heb ik via iemand uit de groep weten te vinden", zij heeft de telefoon van haar broer." "Het meisje moet oppassen " eenmaal in de groep kom je niet weg ","Nu is het te laat." Ze hebben haar waarschijnlijk al, heb ik begrepen."

"Hoe weet je dat?", vraag ik.

"Ik zit deels in de groep nog helaas, ik kom niet weg, maar als ze erachter komen dat ik haar gewaarschuwd heb en het echt uit is met Jeff, dan gaat het mis, ik loop gevaar en jij misschien ook". " Ben je Mirjam?", vervolgt ze..

Ik schrik van deze zin en dat ze überhaupt van Mirjam weet. "Nee, ik ben Mirjam niet, " zeg ik en ik besluit af te ronden. Het wordt mij even te heet onder de voeten.

"Bedankt Vera voor je informatie", typ ik en ik sluit af. Voor nu weet ik even genoeg...

Het lijkt mij niet niks, mee te maken voor de rest van je leven verminkt te zijn. Toch vraag ik mij af, of Jeff hier niet ook wat over te zeggen had. Of waarom Jeff haar nu niet beschermd dan, ondanks dat het uit is.

Dan kun je het aller, aller beste gewoon alles aan 1 stuk opschrijven :D :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:34

tjiftjaf schreef:
Ik lees mee maar vind het een warrig verhaal en niet gebaseerd op geloofwaardigheid.
Maar ben wel erg nieuwsgierig naar het eind. :j

Hoi Tjiftjaf: zou je iets specifieker willen zijn?

Dan kan ik hier wat mee! :)

Mag ook privé als je dat prettiger vind.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:36

Citaat:

Dat hoeft niet als je op het regeltje topicstarter onder je naam klikt in het topic.
Dan zie je alleen je eigen berichten en kun je heel snel zien waar je gebleven bent :)

Raar vind ik het dat Fleur nu nog steeds zo naïef is, om alsnog zich weer te laten zien aan Jeff.

Alles bij elkaar heeft ze toch kunnen nadenken dat er zoveel niet klopt?
Drugsdealer zijn en dat normaal vinden, zijn moeder die zegt dat ze zijn zoveelste vriendin is? ( daar zou ik zelf al zijn afgehaakt :j )

De waarschuwingen en net voor ze Jeff ziet de berichten op Hyves.

Echt alles zegt toch wegwezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:38

Haha Idylle :D

Goede tip Ineke2! Dankje!