Wauww ik moest weer een aantal pagina's bijlezen waardoor ik er helemaal in zat! Je schrijft zo goed TS en ik zie ook iedere keer dat je alle tips verwerkt, super knap!
Edit: met andere woorden; meeeeerrrrrr!!
Willekes
Geplaatst: 13-08-20 19:42
Ik moet jouw topic altijd weer even terugzoeken met de week, niet vaak op bokt.nl, maar het leest lekker weg. Niet stoppen hoor, goed bezig en zoveel beter dan je allereerste stuk. Zet 'm op!
Zal vast goed bedoeld zijn, maar komt er inderdaad rottig uit.
astridastrid
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-20 13:37
Haha, ik vind dat alleen maar leuk, hoor!
Vorige week was mijn enige prioriteit zweetdruppeltjes van mijn gezicht wissen, maar ik heb weer geschreven haha. PHOE, ik moet wel weer inkomen, dus blijf vriendelijk haha! Er hoort eigenlijk nog een hoofdstuk bij/ achter, maar daar ga ik weer even goed voor zitten.
Zo sterk, maar zo breekbaar 8 juni 2019
Ben ik afhankelijker van Prem dan ik aanvankelijk dacht? Door alles wat er gebeurd is, zou ik boos moeten zijn. Maar om eerlijk te zijn, wil ik niets liever dan weer bij Prem zijn. Hij heeft echter de hele week zijn zoon. Hoe meer hij mij af lijkt te houden, hoe erger ik me verbonden voel met hem. Het lijkt wel of ik met een “life line” aan hem vast zit. Een heel kwetsbare. Als hij breekt, ben ik nergens meer.
Ik zou gelukkig moeten zijn dat we nog samen zijn, maar ik voel me ongelukkig en onzeker. Iets wat ik de hele week al door laat schemeren. Maar het enige wat ik tot op heden van hem zie, zijn berichtjes op mijn telefoon.
“Bedenk maar eens wanneer je me kan zien en wat leuks doen. Anders word ik gek. Nog gekker”. -“Nina, Je doet moeilijk. ” “Nee, het is gewoon hoe ik me voel. Waardeloos, eenzaam, oproepkracht, niet gewaardeerd. Doe ermee wat je wilt. Of niet. Ik wil iemand die het belangrijk vindt dat ik happy ben. Die me aanvult. Iemand die door het vuur gaat en weet wat ik nodig heb zonder dat ik daarvoor hoef te vragen. Anders liever niet. Want nu ben ik dat niet. Sorry”. -“Dit zie je niet goed, Nien. Jij bent geen oproepkracht. Ik heb nog nooit met zo veel passie iemand gekust en bemind.... Je vult elkaar aan, natuurlijk. Soms heb ik meer van jou nodig en andersom geldt dat ook. “Wij” in plaats van” ik”. Natuurlijk zetten wij allemaal “ik” voorop. Logisch en begrijpelijk. Door het vuur gaan? Wat bedoel jij? Ik wil jij aan mijn kinderen voorstellen. Mijn familie is Iran kent je al.” “Haha het verschil tussen ons is dat ik mezelf dus nooit op één zet. En als iemand mij 3X Appt dat het niet goed gaat, zou ik direct langs scheuren. Ik vind onze klik waanzinnig en inderdaad passie over “the moon” als we samen zijn. Maar het kan ZOveel leuker. Ik wil niet met anderen weekendjes weg. Maar met jou. Ondanks dat je een eikel bent”. Aangezien mijn vorige berichtjes blijkbaar geen indruk maakten, probeer ik nu heel duidelijk te zijn. -“Heeeee wie ging naar Brussel zonder mij?”. Ik lach. Natuurlijk heb ik het hem uiteindelijk verteld van Bernhard. “Als ik in de auto stap en met mijn snelheid naar jou scheur, ben ik waarschijnlijk pas enkele dagen later bij jou. Not helpful...”. Prem weet altijd weer een glimlach op mijn gezicht te toveren. “Sorry ik moest het gewoon even kwijt en alles.” -“Nee schat. Je klaag niet. I get the point... Sorry points...”.
Ik leg mijn telefoon weg. Het maakt niet uit. Vanavond ga ik met Wouter naar de film. Het is al bijna een half jaar geleden dat ik hem voor het laatst gezien heb.
Vaderdag 10 juni 2019
Blijf ik als enige van de familie achter zonder partner, denk ik, terwijl ik mijn ogen langs de tafel in het restaurant laat glijden. Het is vaderdag. Aan het hoofd van de tafel zitten mijn ouders. Mijn vader tuurt voor zich uit terwijl mijn moeder hem bij het gesprek probeert te betrekken. Mijn zussen en broer en hun partners zitten verdiept in een gesprek, terwijl een handjevol neefjes en nichtjes buiten speelt.
Ik kijk op mijn telefoon. Het laatste bericht wat ik van Prem ontvangen heb, is dat Manfred niet terug wilde naar zijn moeder en dat hij waarschijnlijk later is. Diep in me woedt een gevoel van jaloezie en vooral inferieuriteit. Ik ben blijkbaar een stuk minder belangrijk en zal hoe dan ook altijd achteraan komen. Terwijl het een in mijn ogen het ander niet uit zou moeten sluiten. Ik zucht.
Mijn gedachten gaan terug naar gisteren. “Wow, wat zie je er geweldig uit” riep Wouter uit toen hij me in het oog kreeg. Hij was niets veranderd. Uit onzekerheid zweette ik als een otter, hoewel ik nog nooit een zwetende otter gezien heb. Ik weet dat ik veranderd ben sinds de laatste keer dat ik Wouter zag, maar hij liet niets blijken. De hele avond heeft hij me overladen met complimenten. We zijn naar de bioscoop geweest, hebben op een straatfestival in Den Haag gedanst en hebben cocktails gedronken. Als vanouds.
Het eerste wat ik hem vertelde, was dat ik inmiddels een relatie heb. En hij respecteerde dat. Maar nu ik hier alleen zit te wachten als “laatste priorititeit”, vraag ik me af wat het woord “relatie” waard is.
-“Ik kom eraan” appt Prem juist op dat moment. Over 40 minuten zal hij er dan eindelijk zijn. Hopelijk kan hij nog net een toetje mee-eten. Ik zucht en loop naar buiten om me nog even bij mijn neefjes en nichtjes te voegen voordat het hoofdgerecht geserveerd wordt.
Haha ik had toch het andere hoofdstuk erbij moeten posten. Bereid je voor op een 90 graden twist haha. Niet helemaal. Maar wel een beetje. Andere scenes .
Malbec
Geplaatst: 17-08-20 17:11
astridastrid schreef:
Haha ik had toch het andere hoofdstuk erbij moeten posten. Bereid je voor op een 90 graden twist haha. Niet helemaal. Maar wel een beetje. Andere scenes .
Ha, nog nieuwsgieriger naar het verloop nu
miesnaom
Geplaatst: 17-08-20 17:27
astridastrid schreef:
Benthhh schreef:
Nou, je kan dr bijna niet meer serieus nemen