Jeika Ben ook wel erg benieuwd naar de Trump tekening.

Seven Mooie ijsvogel, ik vind het kopje zo mooi geworden met die kleine veertjes, al kijkt hij wel erg pittig. De herder is lief. De fazant briljant. Lijkt heel veel werk zo, met al die veertjes details. Heel mooi gelukt! Zeepaard is ook mooi, die glans op de manen, heel erg gaaf.
sanneb Hele mooie oogstudies. Heb d'r al meer zien langskomen en ik vind ze echt heel gaaf.
RenskeFrea Lief eekhoorntje en die maraboe kijkt ook echt alsof ie het koud heeft. Die raaf (of was het nou een kraai?) van laatst vond ik wel erg goed gelukt.
Telpeva Strak werk, lijkt me alleen dat al lastig genoeg, dat strak krijgen. Benieuwd wat je er verder mee gaat doen, ziet er zo wel al gaaf uit.
eclair98 Ziet er inderdaad wel wat apart uit voor kleurpotlood, maar sommige soorten geven inderdaad een ander effect dan weer andere soorten. Toch wel goed gelukt die kameleon.
joey_lover Zo lief die muisjes...vooral dat slapende diertje. Die ernaast vind ik voor een vluggertje wel heel erg mooi hoor.
xTitanic Weer gewoon mooi lijnenwerk. Die in zwart vind ik ook wel mooi apart, alleen jammer dat dat hoofd van het tweede paard wat apart wegvalt. Zal duimen voor morgen dat het wel goed komt met de examens!
zwanepol Ziet er ook al mooi uit, zo die fazanten, dan word ik ook weer zo nieuwsgierig naar het eindresultaat.
En verder kijk ik zo tussendoor wel eens stiekem mee naar wat er allemaal gemaakt wordt, zou wel vaker willen reageren maar heb ook niet altijd de tijd en rust om daar echt voor te gaan zitten

Zelf nog aan het stoeien voor deze week. Ik wil iets met sneeuw en ijs doen. Mja, morgenochtend weer wachten bij de HA, misschien goeie tijd om eens rustig na te denken.