Ik zie zooooveel leuke dingen dat ik de bomen door t bos niet meer zie.

Liefst wil ik alles, maar dat is geen optie haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustMe8484 schreef:Tijden geleden iets geplaatst. Heb nav dit topic toen mijn eigen agenda gemaakt. Gebaseerd op bullet journal maar net anders. Nu ga ik in september een opleiding beginnen en wil ik qua agenda toch iets nieuws. Ben hier net niet helemaal tevreden over. Nu vind ik bv een organizer van HEMA prima qua week indeling etc. Mis alleen de extra ruimte voor lijstjes Ed. Die ik in mijn zelf gemaakte agenda wel had. Waar ik daarin tegen aan loop is dat ik niet kan toevoegen, indeling niet kan veranderen ed. Ik wil dus eigenlijk een standaard agenda aan vullen met notitie pagina s, vandaar dat organizer mij handig leek. Maar degene waar ik bv gelinieerde, geruite of zelfs dotted(filofax) aanvulling bij vind zijn ontzettend duur. Iemand daar tips in?
Ingewikkeld verhaal maar kort gezegd: een gewone agenda/organizer is prima maar ik wil zelf notitie ruimte kunnen toevoegen...
Telpeva schreef:Zoek je echt zo'n alles in 1 luxe agenda of mag het ook een los boekje met dots zijn? Ik heb hier en daar gelezen (ook in dit topic, pagina 16) dat ze bij de flying tiger ook boekjes hebben met dots voor niet zoveel geld