en bedankt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en bedankt
Ik snap het ook niet...je paardjes zijn echt geweldig. Ben ze ook best vaak tegen gekomen en heb elke keer gestemd, maar mocht niet baten dus....wel opnieuw inzenden hoor! Ooit moet het lukken. Ik wil Mozart op mn howrse knollie!
) maar is er iets waardoor het niet in de smaak valt? Of toch gewoon niet genoeg stemmen en dus blijven volhouden?
Ook plaatsen ze op de facebook pagina van howrse en equideow wat creaties (voorproefje van wat gaat komen, worden meestal de 25e op de facebook gezet) en dan wordt de ene creatie 50x geliked, en de ander misschien 4x.Bimmerd schreef:Verder zijn thema's ook altijd goed. Met kerst en halloween, misschien nu iets zomers of we kunnen misschien met de NL howrse een onofficieel thema afspreken.
Zeker ook omdat ik wel merk dat thema paardjes/paardjes die net even wat meer hebben dan dat het enkel gewoon paard zijn, toch wel erg in de smaak vallen.Bimmerd schreef:Nee je weet het inderdaad nooit, wat er allemaal door komt en wat niet, maar zo heb je wel altijd inspiratieZeker ook omdat ik wel merk dat thema paardjes/paardjes die net even wat meer hebben dan dat het enkel gewoon paard zijn, toch wel erg in de smaak vallen.
Toch jammer dat koningsdag enzo van die land-dingetjes zijn en niet internationaal.