Ik heb mijn tekening af, maar het is zo vreselijk dat ik hem liever niet post
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Vind het wel super tof dat je met kleuren gaat experimenteren, zeker mee doorgaan! En inderdaad een voorbeeld pakken als je niet zeker bent.
Teken je dit zelf steeds uit de losse hand?
Zal vandaag nummer 14 en 15 in ieder geval posten!
), het oog is wel heel erg lief. Die tweede is gewoon weer geweldig, heerlijke cartoonstijl heb je! Die tweede serie is dan weer heel anders om te zien, maar beslist niet minder mooi. Dat oog bij de bovenste en die neus bij de tweede zijn zo mooi...

) Pluizebolpum schreef:yvanna , Ik vind 'm juist wel erg leuk en vrolijk met al die kleurtjes.
Gisteren een bizarre dag gehad dus niet geupload en alleen maar een heel snel schetje met wat loslopende balpennen op een notitieblokje gemaakt:
[ Afbeelding ]
Vandaag weer eens wat anders geprobeerd en de stiften gepakt. Met referentiefoto uit eigen voorraad. Kleurstiften op gewoon tekenpapier, A4, en vervolgens nabewerkt op de comp.
[ Afbeelding ]
(en daarom kom ik dus in de top 10 van langschrijvers, wat een lap weer)
sorry.
aparte stijl heb je.
Leuk dat je hem nog hebt! Ik vind je 18+ tekening erg pikant, mooi gedaan. Wanneer wordt het veulen verwacht?
daardoor geen pc tijd meer, maar wel een nieuw experiment..

goed naar de verhoudingen leren kijken en heel veel oefenen! Mooie van dit topic is dat je ze lekker hier kan showen

Het is overigens een Pokemon (Rapidash) vandaar de kleur geel + het vuur. Het geel op het lichaam is helaas weggevallen op de foto
En het oranje ook. Voor de schaduwen geel,rood,oranje en bruin gebruikt, maar je ziet alleen het rood -.- Ik heb overigens een hekel aan inkleuren, kan het ook niet netjes
Op de kleuterschool haatte ik al inkleuren