Met de vacht bedoel je? Die was dus nog deels vochtig toen ik hem vorige week in bakken in de schuur zette. Donderdag of zo voelde ik dat de vacht onder in de bak gewoon nat was
. Dus nu ligt de vacht weer buiten op het rek. Moet eerst goed droog zijn voor ik er mee aan de gang kan gaan. Al wel wat stukjes verwijderd waar ik niks mee kan doen. Rest van de vacht moet ik nog uitzoeken maar volgens mij hoeft er maar weinig verwijderd te worden. Er leek nat een stuk vervilt te zijn maar dat was (bijna) droog en kon ik toen wel goed uit elkaar halen. Het spinnen zelf moet nog even wachten tot mijn spinstoeltje er is
. En ik kreeg vanmorgen bericht van een medebokster of ik belangstelling heb voor een aantal Alpaca vachten.
Breien ligt even stil vandaar het slechte weer
. Ik ben momenteel aan het haken (heb al een blaar op mijn vinger
) en ik wil eigenlijk dit weekend het patroon maken voor mijn werkvest van fleece, dan kan ik dinsdag bij mijn moeder het grote logo laten borduren. Jas is te warm en ongevoerde bodywarmer net niet voldoende. Een vest is altijd lekker om erbij te hebben!
Oh ja, ik heb afgelopen week "even" 40 kleuren katoen gekocht voor het haken. Nu bezig met een bont gekleurd paard in 10 kleurtjes
.