Ben van plan om binnenkort wafels en ijsjes te maken. Helaas moet ik dan wel 2 verschilldende mallen maken. Wat hebben jullie voor afmetingen hiervoor gebruikt?
Ik wil graag beginne maar heb nog niks, wat zijn de basis kleuren ( en spullen) die ik nodig heb? ik wil eigenlijk alleen maar deegwaren en taarten/donuts cupcakes maken,=.
Sheran
Geplaatst: 26-02-11 00:36
Het was wel heeeeel lang geleden dat ik iets met fimo had gedaan (ik was 7 ofzo?) maar ik heb toch maar weer wat gekocht vandaag en ben gaan prutsen
@Arwen, heel mooi gemaakt. Wat voor fimo klei heb jij? Speciale?
Arans, in dit topic staan al een helehoop tips. Voor brood is de fimo met huidskleur het beste. Voor vrolijke cupcakes zou ik er rood, geel en blauw bij halen. En dan nog zwart en wit om het eventueel donkerder of lichter te maken.
@Drafbalk: ik dacht eerst dat ik kralen zou gaan maken dus heb ik rode en witte 'effect' fimo gehaald (met glittertjes) De onderste taart is ook nog gelakt.
Nee, fimo moet je echt bakken in de oven. Anders zal het eerder bevriezen dan hard worden lijkt mij. En als je fimo dan weer warm wordt, dan is het toch niet hard lijkt mij?
Ik heb vandaag mijn bestelde fimo binnen gekregen en ben meteen aan de slag gegaan! Ik heb er nog nooit eerder iets mee gedaan, dus het was wel even wennen
WAT een lieffff schaapje zeg!! *hebben hebben* ohne *zelf maken zelf maken* ik lak mijn spulletjes gewoon als het is afgekoeld .. duurt meestal een uurtje
bhéeeeheeeéee ik wil ook schaapjes misschien dat ik vanmiddag, nadat ik klaar ben met mijn huishouden, nog even ga kleien (en nee, niet op de wc gheghe) ben alleen een beetje inspiratieloos.... misschien wil TS nog wat inspiratiefoto's plaatsen? Als die er nog zijn trouwens
wauwwwww wat een mooie sieraden maak jij zeg!! Vooral die blauwe bloemen en die kralen van groen naar geel vind ik echt helemaal om verliefd op te worden ! Verkoop je ook sieraden???