Wie vind het leuk om onze nieuwe aanwinst te tekenen: de 2,5 jarig arabier Djunnah
Channiiiej
Geplaatst: 02-11-10 20:44
Wie vind het leuk om lieve Royal te tekenen? Ik zou het heel gaaf vinden als iemand hem wilt tekenen Hieronder een paar foto's, het maakt niet uit welke wordt gebruikt! Zelf vind ik de eerste het mooist, daarom heb ik de rest in link gezet. Ik kan eventueel ook nog grotere versies toesturen!
Aangezien ik echt twee linker handen heb als het om tekenen gaat vraag ik hier maar of iemand een tekening voor mij wil maken. Nib Hiduc Star mijn grote kanjer!! http://94.100.120.169/1103050001-110310 ... _3Ohs.jpeg
Vind iemand het leuk om deze na te tekenen? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn (:
Zonder het bandje van mn hempje dan hihi,
TinkerTom
Geplaatst: 06-11-10 15:42
Alou schreef:
Ik zoek iemand die een DIGI tekening kan maken van mijn zwartbonte pony Kinaia (zie profiel) graag via PB!
ik zou zeggen plaats je foto hier in het topic en als er iemand is die hem wil tekenen hoor je het snel genoeg...
Als je zeker wilt zijn dat je pony getekend wordt kun je beter een opdracht plaatsen, er zijn genoeg hier op bokt die digtaal tekenen, zo ook ik bijvoorbeeld...maar voor ene opdracht zijn daar wel kosten aan vernonden
Lisette1987
Geplaatst: 07-11-10 17:41
hoi hoi! zijn er ook mensen die een leuke haflinger willen maken? ik had laatst een shoot (door moonwencke@bokt) waar wat leuke plaatjes uit zijn gekomen.. ik heb toestemming van de fotograaf om de foto's hiervoor te gebruiken, en heb de foto's ook voor jullie in het groot.
als er mensen zijn die iets willen oefenen, ik heb hoofdfoto's met en zonder mens, en bewegingsfoto's (draf, galop en bokkend)
deze foto's zijn van lux, mijn jaarling , maar ik heb ook foto's van shinda, haflinger merrie met veeel manen en voorpluk(zie profiel )