Ik ben bezig met jasseron.. Maar het lukt me niet om m in een U vorm te krijgen dus ben nog even aan het vogelen.. (niet dat t percee moet, maar toch even kijken of het ook nog anders kan:P)
jolijnnn
Geplaatst: 17-02-10 23:09
simone dv over welke juwelen gaat het kan helemaal niet meer volgen en ben ook harstikke nieuwschierig
SimoneDV
Geplaatst: 17-02-10 23:11
twinkle_poes schreef:
simone dv over welke juwelen gaat het kan helemaal niet meer volgen en ben ook harstikke nieuwschierig
er ontbreekt nog 1 armband die ik pas heb gemaakt maar holly had m al gezien. maar morgen maak ik een goede foto en dan komt ie hier ook te staan
Whaha ik weet niet wat jij allemaal aan het doen bent, maar ik had het gewoon over de armband hoor
Oke, even denken. Lukt het je om hem helemaal plat op tafel te leggen en dan de uiteindjes op te tillen? Dus eigenlijk de verkeerde kant op buigen? Zoja, dan zijn je kralen te klein
Zit je ergens tussen 'niet helemaal plat kunnen leggen' en 'een U vorm' dan zit je goed hoor. Om een pols doen en afmeten waar je slotje moet komen. (doe je dat niet, heb je kans dat je te strak of te los gaat)
Laatst bijgewerkt door holly op 17-02-10 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt
haha.. ja ik heb ook al grotere kralen gebruikt.. en toen begon het wat meer in een utje te staan.. maar had te weinig kralen. Toch maar bij bestellen dan.. Verdorie!
In de kleur blauw: Facet bicone 4 en 6 mm sapphire Glasparel 4 en 6 mm licht blauw Veters per meter baby blauw.
Daar is ie dan, de fimo armband. Deze foto is inderdaad veel aantrekkelijker Simone. Is ie nou blauw, of groen?
SS dat is een leuk ding zeg. Eerlijk gezegt vind ik de "witte" geen mooie advertentie foto omdat het "netje" zo rommelig zit, maar de blauwe daarin tegen vind ik echt een erg leuk ding. Oogt ook zo gezellig romantisch met die achtergrond erbij. Wat grappig bedacht zeg!
singasong
Geplaatst: 18-02-10 17:02
Holly, dat netje zit niet rommelig maar is gewoon anders van patroon
singasong
Geplaatst: 18-02-10 17:31
B_rOwny schreef:
hebben jullie nog kralen die jullie eigenlijk niet gebruiken? (vooral blauw tinten?) en verkopen jullie dat ook?
Ik heb ook nog wat kralen over. Als je wilt kan ik er een foto van maken. Zij wel veel verschillende.
SimoneDV
Geplaatst: 18-02-10 18:07
holly schreef:
Daar is ie dan, de fimo armband. Deze foto is inderdaad veel aantrekkelijker Simone. Is ie nou blauw, of groen?
Oepsie sorry. Dat had ik dus niet door en ik ben ergens bang dat andere die jouw topic bekijken dat misschien ook niet door hebben. Dat bedoel ik niet negatief hoor, maar wellicht heb je er wel wat aan als ik dat maar gewoon zeg, toch?
Voor de nieuwsgierig aagjes een fotootje gemaakt. Effies snel, dus niets moois aan, maar goed, komt ie:
Ah, dan ben ik nog niet helemaal scheef dan Simone.
Ziet er al leuk uit hr holly!! Ben erg benieuwd hoe die is alsie af is!
Ik heb mn jasseron af! De pareltjes waren idd te klein. Heb nu 8mm gebruikt ipv 6mm! Zal morgen even een hippe foto maken
singasong
Geplaatst: 18-02-10 19:39
B_rOwny schreef:
@ Singasong : Zou je foto willen maken?
Doe ik morgen even. Moet de kraaltjes ook nog uitzoeken.
Holly, ik vind hem nu al prachtig!!
holly
Geplaatst: 18-02-10 20:05
Ben blij dat jullie hem in ieder geval leuk vinden, ik zelf weet namelijk nog niet wat ik er van moet vinden
Singasong, Assepoetster, jullie hebben toch een paardenhaarsieraad met buisjes he? Zojuist informeerde er iemand bij mij of ik haar misschien kon helpen bij een sieraad voor haar hond. Omdat haar hondje kortharig is wil ze daar toch een leuke oplossing voor. Ik heb aangegeven dat ze jullie daar eens naar kan vragen. Het klopt toch dat jullie beide een modelletje met buisjes hebben he? Niet dat ik dadelijk de verkeerde namen aan haar heb door gegeven en jullie begod niet weten waar ze het over heeft.
Eefsoll
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-10 20:12
Holly, i have a question!!
Ik heb even in je profiel gespiekt en zag deze foto:
Blingt die armband zo van zichzelf of heb je er zelf "blingetjes" in gefotoshopt?