Even zitten tutten met Lodewijk. Het wil echt helemaal niet, maar ik houd vol, hij moet af. Paar verschillende dingen op de achtergrond geprobeerd. In de tutorial die ik heb gevonden leek 'bellen maken' heel makkelijk, maar dat valt een beetje tegen. Ik ben inmiddels al wat verder, er zitten wat meer laagjes op de achtergrond. De bruine vacht is af en ziet er 'wel OK' uit. Het beenwerk is geen succes helaas, witte aftekeningen zijn lastig...
Gave aquarel niek! Mijn nieuwe paard en haar vriendinnen zijn echt een stel tantes samen, ze controleren elkaar continu. Heb hier nog wel wat onderonsjes: http://s304.photobucket.com/albums/nn19 ... a%20Light/ Deze is wel grappig: Maar de hengstjes zijn onderling nog fotogenieker, ik zal eens foto`s nemen van de kudde voor je als ik tijd heb.
whow janique, die aquarel is echt super. Je weet de sfeer tussen de paarden goed weer te even en je kleurgebruik is echt heel erg mooi en levendig!
(vind alleen die streepjes/haartjes in het oor van het voorste paard niet zo mooi, van mij had je mogen volstaan met het alleen donker maken van de binnenkant van het oor, zonder de suggestie van haartjes)
Elanor
Geplaatst: 16-05-09 09:43
Paar dingetjes aanvullen nog en dan is 'ie wel klaar.
hij is al heel mooi elanor, doe je het met acrylverf? de bespiering en alles zijn moi gelukt. maar die bruine streep achter het oog mocht wat minder opvallender. ben benieuwd...
Ik ben opzoek naar paarden die makkelijk te tekenen vallen. Dus geen moeiljke standen en ook geen langharige paardjes. Hebben jullie een foto voor mij?
Eens een tekening van eigen poownlief Grafiet av zon 5 uurtjes werk.
Zal ook eens wat foto's hier plaatsen van mijn lieverd. Zo ver ik weet heb ik nog nooit wat van haar geplaatst Schaam zich
Meerdere gekke bekken foto's zijn aanwezig Madam wordt door meerdere mensen mister Ed genoemt Geef der een pepermuntje, en ze zal vijf minuten staan te flemen
Ik ben opzoek naar paarden die makkelijk te tekenen vallen. Dus geen moeiljke standen en ook geen langharige paardjes. Hebben jullie een foto voor mij?
Ik heb van zo'n pony park city shetlandertje wel wat hoofdfoto's vanaf de zijkant, pony is alleen wel wit.. En ze heeft een halster/hoofdstel om.
highwaykind
Geplaatst: 17-05-09 17:01
ietjelover schreef:
Er zijn 3 topics waar mensen foto's geplaatst hebben - je kan vast wel wat vinden als je die doorbladert