Ik ben weer aan een muildiertje begonnen maar ik kan savonds dus niks haken, zie het gewoon niet goed genoeg met donker garen. Licht garen gaat wel. Heb al een leesbril op , daar zit het niet in. Moet maar eens een sterkte spotlamp kopen
Ik haak ook met leesbril en een spot op mijn handen.
silby
Geplaatst: 01-02-17 20:29
Getesthaakt Mooi dekentje Jeannette!
Donkere kleuren zijn lastig idd in de avond..
Ik ben met het uiltje van stip&haak bezig,ha hoofd en lijf al aan elkaar genaaid toen ik er achter kwam dat ik de oogjes niet goed geplaatst had heb het hoofdje toch maar even voorzichtig los gehaald...
BloemBloem
Geplaatst: 02-02-17 13:57
Nayomie schreef:
Hallo dames! Ik hoop dat ik hier mijn vraag mag stellen. Zijn er mensen hier "in opdracht" ook willen/kunnen haken? Het gaat om 1 paar babyslofjes
Na heel vaak mijn haakwerk uithalen heb ik eindelijk een project gevonden wat ik leuk vind ( mijn deken ligt weer opgeborgen kan ik nooit lang aan werken) ik ben met een vest van creachick bezig
BloemBloem, ik heb je even een pb gestuurd met een vraag!
BloemBloem
Geplaatst: 06-02-17 12:10
Kiimm_ schreef:
BloemBloem, ik heb je even een pb gestuurd met een vraag!
Je hebt er 1 terug
Waar staat het patroon van die droomdeken ? Mijn lapjes ledikant/wiegdeken is bijna klaar dus door naar een volgend project, ben even helemaal klaar met knuffels en tellen
Kiimm_
Geplaatst: 06-02-17 12:48
Op de site van wolplein!
Bij mijn droomdeken vallen de rijen smaller uit dan bij het patroon. Dus ik ga het hele patroon 2 of 3x haken denk ik. Moet even kijken hoe dat met mijn garen gaat uitpakken