Mando, ik vind het altijd wel leuk om op iedereen te reageren. Er wordt ook altijd de moeite genomen om op mijn foto's te rrageren, al is het maar heel kort. Ik moet toch echt proberen om het bij te houden maar dat heb ik me al een paar keer voorgenomen.

Kim, heb je al garen gevonden voor de deken?
Op hoeveel patronen tegelijk zit je nu? Ik heb dat ook al zo vaak tegen mezelf gezegd en nu eindelijk, na zoveel jaar, heb ik het voor mekaar om netjes 1 ding tegelijk te maken.
Essie73, wat een tof vest! Zou je mij de beschrijving ook willen sturen? Ik heb altijd maar weinig geduld voor filmpjes.

MissToseland, ik had het patroon van mini beer Bram al voorbij zien komen, wat is die schattig zeg! Ik moet me echt beheersen want ik heb mijn vriend beloofd dit jaar toch écht te gaan sparen. Iets met een bruidsjurk enzo...
Dat C2C haken vind ik er ook altijd heel spannend uitzien met al die kleurtjes, ik kan me de reactie van je man wel voorstellen haha.
jeetje77, wat een leuke werkjes heb je gemaakt. Het mutsje van het popje is lekker vrolijk.
Winna, ik heb een paar keer eerder met Phildar douce gewerkt en maakte mijn werkje altijd eerst met gewoon garen. Ik haakte dan alleen in de achterste lussen zodat ik vervolgens het pluisgaren in de voorste lussen kon haken, dit wordt door veel mensen gedaan en ik vind het echt een uitkomst.
maatje, wat een schatjes weer!
Sani, wat een handig blokding heb je. Zelf gemaakt?
Ik heb geen idee of je die dingen goedkoop kunt krijgen, je zou het in het Ali topic kunnen vragen.