Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giolli schreef:Jolien87 schreef:In het begin gebruikte ik ook altijd een draadje, later steekmarkeerders en tegenwoordig kan ik zien waar de eerste steek van iedere toer zit.
Echt? Hoe dan? Blijf je dan continu tellen? Dat lijkt me niks, kan ik ook geen tv meer kijken ondertussen...
Ik gebruik steekmarkeerders. Laat ze altijd open, want dicht doen is me te veel moeite.. Soms flikkeren ze er uit en dan baal ik.
Vind ze verder heel fijn, behalve op kleine toeren, dan zit het ding altijd in de weg.
Kiimm_ schreef:Ik wou beginnen aan de droomdeken cal, deze wou ik doen in de roze waar ik nog 12 bollen van heb liggen. Nu moet ik er sowieso nog een lading bij hebben, alleen is die er niet meer bij de wibra, en niemand die reageert op de facebookpagina voor bolletjes over![]()
Toch maar een andere kleur halen dan maar
Jolien87 schreef:Kiimm_ schreef:Ik wou beginnen aan de droomdeken cal, deze wou ik doen in de roze waar ik nog 12 bollen van heb liggen. Nu moet ik er sowieso nog een lading bij hebben, alleen is die er niet meer bij de wibra, en niemand die reageert op de facebookpagina voor bolletjes over![]()
Toch maar een andere kleur halen dan maar
Welke wol zoek je?
_Noah_ schreef:Willen jullie even met me meedenken m'n zoontje wil iets gehaakts uitdelen voor z'n verjaardag op school over 2 maanden, maar ik kan niet iets kleins en simpels vinden om te maken
spatter schreef:winna hoe hou jij die oren zo mooi recht van prachtige nijn?