Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaatastrof schreef:Ik geef dit topic eens een flinke schop
Ik ben op zoek naar foto's van een Shetlander veulentje, het liefst gewoon in het weiland en waarbij het veulen naar voren kijkt. Uitgestrekt, geïnteresseerd met het neusje naar voren mag ook zeker en vast. De foto is best schuin van voren getrokken.
Voor de duidelijkheid - dit is voor een specifiek project en hierbij plan ik niet het veulen afzonderlijk te tekenen. Het zal een onderdeel vormen van een geheel.
Een heel vlugge lelijke schets van de pose die ik zo ongeveer zoek:
[ [url=m/yS9Acu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alvast bedankt!
hiphorse schreef:Kaatastrof schreef:Ik geef dit topic eens een flinke schop
Ik ben op zoek naar foto's van een Shetlander veulentje, het liefst gewoon in het weiland en waarbij het veulen naar voren kijkt. Uitgestrekt, geïnteresseerd met het neusje naar voren mag ook zeker en vast. De foto is best schuin van voren getrokken.
Voor de duidelijkheid - dit is voor een specifiek project en hierbij plan ik niet het veulen afzonderlijk te tekenen. Het zal een onderdeel vormen van een geheel.
Een heel vlugge lelijke schets van de pose die ik zo ongeveer zoek:
[ [url=m/yS9Acu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alvast bedankt!
Ik zou vanavond een foto als dat kunnen maken. Heb op het moment een shet veulen lopen van net 1 week
Kaatastrof schreef:Dat zou leuk zijn! Mijn plannen zijn inmiddels wel wat gewijzigd en ik zou nu eigenlijk eentje nodig hebben al grazend/met hoofdje curieus naar beneden van schuin bovenaf genomenIk kreeg ineens een leuk idee en de hele compositie is daardoor anders nu