[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 18:44

Acryl op A3:
Afbeelding

Ik zal later even taxeren, moet nu eten Clown

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 20:09

Neem mij niet kwalijk als ik er helemaal naast zit met de taxatie! want daar heb ik nou nioet zo enborm veel verstand van.

highwaykind : Wouw! echt heel mooi! zeker 75-80 euro
_likepink_ : ik ga ook mee met de andere reacties, gewoon iets langer aan je tekening bezig zijn en lekker kritisch op jezelf zijn Knipoog
GalopRacer : Al mooi hoor Ja probeer toch niet al te veel te vegen Knipoog
0-5 euro
alena : Heel mooi , zeker 15 euro Lachen
Wendy15 : jij bent verbeterd zeg Knipoog 30-35 euro
Fiffill: ongeveer 25 euro denk ik.

eigen werkje er even bij: moet nog wel 't een en 't ander aan aangepast worden.

Afbeelding

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 17:10

nou dan eerst maar even mijn taxaties en dan een nieuw werkje van mij.

vanaf pagina 21:

elanor: mooi! oren lijken iets te lang en oog vind ik persoonlijk iets te
donker. € 15/20

plaudar: super, totaal geen commentaar!!! als ik ooit zo kan tekenen
mag ik trots zijn op mezelf Haha! € 50,- zeker weten (liefhebber
zelfs hoger)

lietjuh: paard is uit verhouding, lijf heel breed koppie heel smal en klein
(geeft niks heb ik ook zovaak) € 5,-

horsefury: niet echt mijn stijl, komt rommelig en erg schetserig over. oog
rechts lijkt imo iets mis mee te zijn. € 10,-

plaudar: wederom netjes! lijkt wel iest van een witte waas overheen te
zitten dat vind ik persoonlijk iets minder. maar alsnog € 30/40

colorado: nog even doorgaan met tekenen, snuit is te lang en neus ziet
er "raar" uit € 0,-

pagina 22:

annetje: jeetje.... bij dit soort werken zou ik dus absoluut niet weten
wat het waard is. ik denk dat het voor een liefhebber meer
waard is dan voor andere mensen.

lietjuh: neus en manen erg netjes, verhouding klopt hier al iets meer,
helaas oog erg "leeg" € 0,-

cyntje: niet je mooiste tekening, ben mooier gewend. € 10,-

rooslovertje: mooi, maar jammer van de dikke detail lose nek. € 5,-

alena: ogen zien er een beetje raar uit, maar oren zijn echt prachtig
met dat detail! € 10/15

plaudar: super!!! ontzettend mooi kleurgebruik, geen commentaar ja 1:
hier kan ik uren naar kijken! Haha! € 60/70

britjj: leuk, maar neus lijkt te lang (kan ook aan mn scherm liggen, heb
breedbeldscherm) €0,-
2de ook leuk, is al mooier vind ik maar weer lange neus. € 10

pagina23:

highwaykind: mooi, ogen spreken erg, maar heb het gevoel dat er "iets" niet
klopt, maar kan zo niet zeggen wat... € 30

likepink: probeer echt te tekenen wat je ziet, om heel kort door de bocht
te zijn: dit is meer kinderwerk. € 0,-

galopracer: probeer op te letten dat er in een gezicht zoveel aan uitdruk-
king zit. let ook op verhoudingen en probeer niet teveel op te
lossen met lijnen, dat is erg zonde € 0,-

alena: mooi! alleen jammer van de "lege"ogen als je snapt wat ik bedoel
(ik vind ogen zelf ook moeilijk Bloos ) € 5,-

wendy: iets in deze tekening trekt mij niet aan, kan alleen mn vinger er
niet op leggen... neus vind ik iets uit verhouding maar ja dat kan
ook an de persoon zelf liggen € 5,-

pagina 24:

fiffil: jeetje nog zo iemand met schilderijen waar ik geen benul van heb..
lastig hoor! ik dnek dat dit veel waard kan zijn voor iemand die
houdt van deze stijl. € 30/40 ?? (met vraagtekens hoor heb echt
geen idee)

mirte: mooie stijl! alleen linkerbeen (voor ons links) is wat lang en dun.
€ 10/20

en dan nu ik!!!

lang over dit schilderij gedaan, veel tussenstops, 1 keer zelf helemaal willen stoppen (gelukkig niet gedaan)
er klopt het 1 en ander niet qua verhouding dat weet ik, ook zou ik andere dingen nog anders willen zien, maar ga er niet meer aan prutsen.
(ik weet niet hoe jullie het plaatje zien, maar bij mij op het scherm is het korter en breder dan in het echie, maar dat komt door mn breedbeeldscherm zoals al eerder vermeld) nou genoeg hier komt ie:

Afbeelding

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 22:01

Galopracer: vind hem nog wat te slordig om er geld voor te vragen vooral blijven doorgaan, want vind het beeld opzcih wel leuk Ja

Alena: prachtig portretje €20,-

Wendy15: Wen, vind het een enorm goed portret €25,-

Fiffil: Ik ben helemaal weg van dit schilderij, het moet wel je smaak zijn, maar zou het onder de €120,- zeker niet weg doen Bloos

Sexy-back: hij heeft een leuk koppie, en het oog heb je heel goed gedaan, manen en verhoudingen zouden nog wbeter kunnen €20,-

Nou ben ik benieuwd, wat zouden jullie voor een portret als dit geven? Pastel op A-3
Afbeelding

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 18:55

Afbeelding
Derwent op A3

taxeer later bij Knipoog

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 19:30

Cyntje: Mooi gedaan, het hoofdstel vind ik écht super Wow! Neusje vind ik wat minder uitgewerkt. Verder niks op aan te merken €40,-

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 22:19

_likepink_: Nog eventjes dooroefenen, dan wordt je vanzelf beter! Probeer erop te letten dat je iets rustiger en fijner te werk gaat.
GalopRacer: Het begin is er duidelijk, je verhoudingen beginnen goed te kloppen! Met wat extra oefening in detail, denk ik dat er wel een taxatie uit kan komen Lachen.
alena: Erg mooi! Leuk dat je eens een ander oogpunt pakt! €15
Wendy15: Wat griezelig! Hij is zo echt! Ontzettend knap! €50
Fifill: Echt bijzonder deze kunst! €40
Mirte_: Heel leuk dat je zo met kleuren speelt. Je schaduwen op het been kloppen niet helemaal, maar verder erg leuk! Volgende keer even het materiaal en de grootte erbij zetten Lachen. €10
sexy_back: Probeer iets meer met schaduw en diepte te werken, dan komt er vanzelf meer vorm in! Lekker fris kleurtje op de achtergrond Ja. €10-15
janique: Wauw! €50 minstens, knap met pastel!
Cyntje: Hoofdstel is inderdaad erg knap uitgewerkt! Het oogje komt alleen een beetje dofjes over, ik weet niet goed waar het aan ligt. €35

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 15:17

Weer een klein rondje van mij, te beginnen op pagina 22 na mijn eigen tekening

x_britjj_x:
1) Er mag veel meer kleur en diepte in het paard. Het hoofdstel vind ik wel mooi gedaan, al mag daar ook wat meer kleur in. 5 tot 10,-
2) Dit vind ik persoonlijk de mooiste. Goed kleurgebruik en veel diepte. Verhoudingen lijken nog niet helemaal te kloppen. 10,-
3) En dit vind ik de minste. Ook hier kloppen de verhoudingen weer niet en had je meer diepte in, met name de manen, kunnen brengen. Niet meer dan 5,-

Highwaykind:
Prachtige tekening met veel uitdrukking. 50,-

_likepink_
Nog even oefenen Haha!

GalopRacer
En voor jou geldt hetzelfde Lachen

alena
Lekker veel details! Jammer dat je het oog niet helemaal hebt uitgewerkt, dat lijkt nu een donker vlak. 25,-

Wendy15
Knap gedaan! Jammer dat het haar en de stropdas een groot vlak lijken maar toch past het wel in de tekening. 25,-

Fiffil
Leuk, was nog leuker geweest met meer verschillende kleuren Ja 30,-

Mirte_
Je had hem wat verder moeten uitwerken Ja Nu is het nog iets te 'schetsachtig' 5,-

sexy_back
Je had wel wat meer kleur mogen gebruiken voor meer diepte. Toch zo'n 30,-

Janique
Ik hou van jouw stijl! Lachen Prachtig, 50,- Ja

Cyntje
Mooi gedaan! Toch mis ik iets, hij is iets te 'oranje-ig'. Je had misschien wat meer andere kleuren kunnen gebruiken waardoor het contrast groter wordt. 30,-

En dan mijn tekening:

Afbeelding

Grijs potlood, A4 formaat.
Tekening is al weg, maar ik plaats hem alleen nog even uit nieuwsgierigheid om toch een beeld te krijgen van mijn werken Knipoog

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 15:50

Ik zal binnenkort taxeren en wat eigen tekeningen op zetten, nu even een stipje (op een of andere manier werkt bookmark niet bij mij, ik krijg dan wel mailtjes maar hij staat er niet bij mijn eigen berichten, of ben ik blond?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 15:55

Jodie_ schreef:
Ik zal binnenkort taxeren en wat eigen tekeningen op zetten, nu even een stipje (op een of andere manier werkt bookmark niet bij mij, ik krijg dan wel mailtjes maar hij staat er niet bij mijn eigen berichten, of ben ik blond?)

Gebruikerspaneel > overzicht > bookmarks

Daar hoort ie bij te staan. Lachen

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:37

Plaudar: Super! Ik vind dat je de haren prachtig weergeeft, niet krasserig en ook niet te precies, knap hoor! Oogje mag misschien net iets groter, maar dat ligt ook aan het paard zelf. €25

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:47

Plaudar schreef:
Fiffil
Leuk, was nog leuker geweest met meer verschillende kleuren Ja 30,-

Haha, is mijn eerste acryl. En ik had maar 3 kleuren, rood, wit en blauw. Moet nog even doorsparen voor verf Haha!

Mirte_: € 10/15 beentje ooft een beetje raar.
Sexy_back: € 20
Janique: € 50
Plaudar: € 25 lekker harig Haha!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 12:11

Vanaf halverwege pagina 21.

De prijzen zijn voor de bij het werk opgegeven formaten en anders vermeld ik er apart 'voor A4' oid bij.
Ik heb gelet op verhoudingen, compositie, materiaal, materiaalgebruik, presentatie, markt en afwerking.

HorseFury: de hint van kleur is mooi en je zet het blauw goed af tegen het rood. Toch vind ik hem nog iets te slordig. Hij hangt nu een beetje tussen grof en verfijnd in dus het is hem net niet zeg maar. 40 euro voor A4.

Plaudar: Hij mag nog iets meer contrast hebben: de manen zijn wat te egaal en het oog valt ook enigszins weg. 50 euro.

Colorado: gooi de zwart en wit eens uit je verfdoos en kijk hoever je dan komt. 20 euro voor A4.

Pagina 22

Annetje: je blijft nog wat hangen in verschillende van vooral dezelfde tinten: verschillende roods, lichter en donkerder groen; zonder dat je dus er andere kleuren tegenover zet om het tot leven te brengen. Voor de eerste 75 euro, de tweede 85 euro, voor de laatste 50. Verzekeringswaarde is overigens niet hetzelfde als verkoopwaarde. Voor de verzekering kun je het beste ongeveer 1,5 tot 2 keer zoveel neerzetten omdat het dan om de vervanging gaat en niet om verkoop. Reken maar uit dus. Knipoog

Lietjuh: ik vind deze erg slordig. Er mag ook meer contrast in en besteed wat meer tijd aan je basisschets zodat je de verhoudingen er goed op hebt. 15 euro.

Cyntje: leuk portret. Ik vind de manen goed uitgewerkt. Wel vind ik de afsnijding erg raar: het wordt dan heel moeilijk hem mooi in een passe partout te zetten. 40 euro.

rooslovertje: de hals is wat raar en het hoofd wel erg breed bovenin. 25 euro.

Alena: het halster is een erg afleidend element in je tekening, ook omdat de ogen wederom van die zwarte kralen zijn, let wel al veel minder dus je gaat al goed vooruit. 40 euro. Je mag hem nog wat zekerder neerzetten: de toets is nu nog wat voorzichtig.

Plaudar: commentaar heb ik je geloof ik al in je topic gegeven. 80 euro.

britjj: denk aan hoe je je werk presenteert. Ik ga mijn beeldscherm niet voor je draaien dus ik taxeer ze niet. Als je ze getaxeerd wil hebben: draai ze dan even en lees de regels even door. Als je wil dat mensen geld uitgeven aan je werk moet je het ook goed presenteren. Knipoog

Pagina 23

Highwaykind: hm, ik weet niet hoor. Ik vind dat je een beetje hinkt op twee gedachten: grover en heel verfijnd. Dat kan in principe best samen, maar dan moet je heel goed weten wat je doet. Bij deze vind ik dat minder grandioos. Ook loenst het kindje, wat afbreuk doet aan de indringendheid van het beeld. De lijnen bij de schouder en hals vind ik minder geslaagd: probeer dit tot een minimum te beperken en de kijker te helpen het beeld in te vullen. Het gezicht heb je prachtig uitgewerkt. 150 euro.

likepink: dit is een leuke kindertekening voor op de koelkast. Een andere waarde zit er echt niet aan, helaas. Het ziet er uit alsof er een tijdspanne in zit van een paar minuten, wat jammer is. Dus ik zou zeggen: besteed er wat meer aandacht aan en dan kom je er wel!

GalopRacer: je bent al op weg, maar ik zou nog even hard blijven oefenen. Ik hang er nog geen prijskaartje aan, vooral omdat ik Mandy Moore er niet in terugzie.

Alena: je hebt denk ik een verkeerde foto gekozen want de verhoudingen zijn helemaal vervormd. Ook de ogen zijn kraaltjes. 20 euro.

Wendy: prima werk met erg leuke contrasten. 80 euro.

Pagina 24

Fiffill: De wijze waarop je het haar hebt afgekapt vind ik wat minder, er zit nu net niet het contrast in tussen vloeiing van het gezicht versus de structuur van het haar: het is wat krapjes nu. 150 euro.

Mirte: de kleur is erg mooi, maar er zit nog wat weinig leven en balans in. 20 euro voor A4.

sexyback: De verhoudingen zijn niet zo fijn om naar te kijken en ook je kleurgebruik is erg vlak. Je gebruikt heel diepe kleuren maar het zijn 'arme' tinten. Het wit is bijvoorbeeld ook veel te overheersend en het groen heb je duidelijk achteraf gedaan. Dat is jammer. 30 euro voor A4.

Janique: heel eigenwijs schilderij. 200 euro.

Cyntje: netjes, maar nog wat te vlak. 50 euro.

Plaudar: houd vast aan je stijl, ben er erg over te spreken. 50 euro.

Wow, dit ging verrassend snel. Haha! *ziet op tegen berg PBs* Clown
Ik plaats even niks. Slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 15:44

Dankjullie! Lachen

x_britjj_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 12:50

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:07

Britjj: het is wel de bedoeling dat de afbeelding zichtbaar is Knipoog

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 16:02

In dit topic is dat niet verplicht, maar wel handiger. Lachen
Citaat:
Om je afbeelding te laten 'opvallen' is het 't beste als je deze niet in een link plaatst maar als een zichtbaar plaatje.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 11:11

x_britjj_x schreef:
taxeer aub :

36 x 52 cm. met pastelpotloden getekent. http://groups.msn.com/BrittaPhoto/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=34

De bedoeling van dit topic is niet dat je zomaar even wat neerzet met een verzoek op de manier als hierboven, maar juist dat je ook even de tijd neemt om het werk van anderen te bekijken en te taxeren of je mening over te geven. Lachen

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 14:34

Derwent Coloursoft, enkele uren werk. Formaat: iets tussen A4 en A3.
Afbeelding
Het oogje is hier nog zonder licht, dit is inmiddels wel toegevoegd. Maar verder is er niks aan veranderd Lachen

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 15:31

Bloos! heb echt onwijs veel in te halen, ok dan vol goede moed Vork
Beginnend op pagina 15 Bloos!

@ astridjuh: gaaf zoals jij steeds weer van die niet standaard onderwerpen weet uit te kiezen. Bij deze (vis) zou een vleug water niet misstaan denk ik. Nu schat ik hem rond de 15 euro.
@ Vajente: Wow! deze vind ik wel zo onwijs mooi geworden! Dydy zal er ongetwijfeld nog steeds erg wijs mee zijn. Denk zo’n 75 euro
@ rooslovertje: leuke compositie maar de tekening op zich vind ik te vaag, te weinig hardere lijnen, heb je geveegd? Ook het grove papier vind ik niet mooi maar dat is een kwestie van smaak denk ik. Ongeveer 7,50 euro.
@ Cyntje: Golden retreiver schat ik op zo’n 20 a 25 euro. Je kunt goed zien dat jij iedere keer weer met grote sprongen vooruit gaat. Het neusje doet me wat vreemd aan net of hij net iets scheef staat? Het Arabiertje hmmm… heel eerlijk kan ik die niet te taxeren omdat je de achtergrond bewerkt hebt en het dus niet de tekening is zoals die origineel is. Je hebt bij deze wel heerlijke kleuren gebruikt!
@ Gupjes: heerlijk sfeertje heb je daar neergezet! Wat ik wel heel jammer vind is het gebrek aan ruimte rondom. Als je deze nu in een lijst zou doen zou van de merrie nog een stukje hals/hoofd verdwijnen en dat is jammer. Als je meer ruimte rondom had gelaten zou ik hem op ong. 25 euro geschat hebben.
@ edelweis1: ondanks het feit dat het een niet volledig gedekte tekening is vind ik hem wel fijn om naar te kijken. Die mooie grote ogen van de Giraffe doen het hem. Ik denk aan een 15 euro ongeveer.
@ XxLietjuhxX: op zich een leuke tekening maar te weinig uitgewerkt. Het hoofd mist nog het e.e.a. aan detail en het lijft valt weg in de achtergrond vind ik. Ik zou voor deze alleen verzendkosten vragen.
@ Fiffill: het neusgat is denk ik inmiddels wel afgewerkt? Ik zou over het geveegde nog plukken haar zetten die je dan niet veegt waardoor de vachtstructuur weer wat meer naar boven komt. Verder heeft hij een heerlijk hoofd Lovers en vind ik het een goede tekening. Ong. 25 euro.
@ XxLietjuhxX: wederom een aardige tekening maar ik vind ze kwalitatief nog niet goed genoeg om er echt geld voor te vragen. Ik zou gewoon nog even lekker blijven oefenen.
@ nujaro: beide tekeningen zijn leuk gedaan al moet ik zeggen dat ik de tweede erg krasserig en onaf vind. Ik zou nog niet meer vragen dan verzendkosten en lekker blijven oefenen.

Pagina 16

rooslovertje: de ogen en de rest van het snoetje heb je echt heel erg mooi gedaan. De vacht vind ik wat minder, daar mis ik nog diepte en hij is wat eentonig van kleur. Schat hem op ong. 15 euro
Wendy15: mooie bloem! Heerlijk al die kleuren! Ik denk zo’n 20 euro.
_Maurits_: ik denk dat je nog even lekker moet blijven oefenen, het zijn leuke tekeningen maar niet verkoopwaardig nog. De verhoudingen kunnen nog wat beter en de afwerking dito. Volgens mij heb je ook flink geveegd en dat komt een tekening meestal niet ten goede. Probeer bij een volgende gewoon te blijven kleuren en tijdens dat kleuren wat harder en zachter je potlood op het papier te zetten om zo donker en licht te creëren.
alena: Lovers wat een schattig koppie! Ik denk dat een kader hier misschien niet zou misstaan, op 1 of andere manier mis ik iets maar dat doet verder geen afbreuk aan de tekening an sich. Schat zo’n 15 euro.
thissi: het idee is leuk maar ik vind hem, zelfs voor een kinderkamer, heel erg slordig in elkaar zitten. Ik zou hier geen geld voor willen geven.
alena: weer zo’n lekker koppie, 15 euro
Wendy15: mooi sprekend portret, heel erg netjes neergezet. Denk ong. 20 euro?

Pagina 17

HorseFury: mooi portret! Erg spreken en in eigen stijl, ik hoop alleen wel dat je de vlekken op het papier eromheen hebt verwijderd? Die vlekken doen afbreuk aan de waarde in mijn ogen dan. Zonder die vlekken zou ik hem ong. op 50 euro schatten.
XxLietjuhxX: leuke tekening maar nog niet verkoopwaardig (zie eerdere post)
nujaro: deze tekening lijkt mij niet af nog, op meerdere plaatsen zie je het papier er volledig doorheen komen en dat kan soms heel erg positief uitpakken maar bij deze is dat jammer. Door de vacht op te bouwen van licht naar donker creëer je diepte, deze vind ik nu meer in een schetsstadium. Blijf lekker oefenen!
ponyzotje: het verschil tussen de 2 tekeningen is goed te zien daarbij vind ik het paard beter neergezet dan de Dobermann. Ong. 10 euro.
sprietlover: dit soort tekeningen is leuk… maar daar blijft het ook bij 
nujaro: zie vorige post

*pauze*

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 18:54

Lange geleden dat ik hier geweest ben. Even een werkje van mij, gemaakt in september denk ik. Maar eerst even kijken, waar was ik gebleven..

PAGINA 11
rooslovertje : 2,-
XxLietjuhxX : 3,-
Lontje : Erg mooi neusje en oogje. 30,-
2e : Ook mooi maar minder als de 1e, 20,-
Fnanne : alle 3 mooi ! 1e 20 en andere 2 30,-
highwaykind : Al heel mooi, maar hoe ik hem zo zie, (jij zegt dat de verhouding wel klopt) vind ik hem 10,- waard, omdat hij mij raar oogt bij de kin.
PAGINA 12
sammyvriend : tekening doet het niet meer.
sindbad : 8,-
MlieZ88 : 12,-
Evelijn_ : 1e 8,- 2e 12,-
highwaykind : 25,-
Vajente : 25,-
highwaykind : 12,-
PAGINA 13
merrieveulen : 5,-
Fnanne : 20,-
oneilltje79 : beiden 15,-
Fnanne : 30,-
Lontje : 6,-
Fiffill : beiden 5,-
highwaykind : 15,-
janique : Ontzettend stoer *LOL* 18,-
PAGINA 14
Fnanne : rond de 45,- of meer
Plaudar : de tanden vind ik niet mooi, verder leuk! 15,-
oneilltje79 : 1e 20,- 2e 15,-
Mik_ : 15,-
Lunas : 8,-
XxLietjuhxX : te licht 6,-

Verder taxeren doe ik later, moet nu gauw weer weg.

Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 20:45

Afbeelding
Derwent Coloursoft, tussen A4 en A3 in, ongeveer 6 uur werk.

Ciinderella: € 15/20, ik vind hem iets te donker waardoor je de details niet zo goed kan zien.

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 22:02

Fifill: Mooi! Probeer alleen erop te letten dat de haartjes iets meer doorlopen, vooral die op het hoofd zijn er erg duidelijk 'gestreept', als je begrijpt wat ik bedoel Knipoog. Dat is zo jammer! €20
Ciinderella: Wat een vrolijkerd! Misschien kun je proberen nog iets meer met vorm en diepte te werken, maar dat is moeilijk met een zwart witte hond Ja. €20
Fifill: Echt een sluwe vos! De kleuren zijn wel erg fel en sterk in contrast met het wit, misschien zou dit minder zijn als je het wit met wat geel mengt, spierwit zijn de haren toch niet in de werkelijkheid. Alles loopt hier wel beter door dan in je andere! Misschien kun je iets meer met detail werken bij de tanden, want deze vallen er een beetje buiten, terwijl de rest zo mooi is van detail! €25

Lontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 22:45

Nagelbijten / Gniffelen @ Ciinderella die 6 euro voor werk van mij kan echt absoluut never nooit niet kloppen Clown zie mijn profiel Knipoog

Dat is die ene voor iemand anders die ik zichtbaar gezet heb Tong uitsteken

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 12:37

Daarom had ik zo'n tekening ook nooit van jou verwacht lontje!!
Wand jij tekend echt prahtig, !

Edit* ik had er niet bij gelezen, dat is jou tekening ook helemaal niet meis, LOL!! Ik moet echt beter gaan lezen *zucht* Bloos