Lucia88 schreef:Ben ik de enige die me afvraagt hoe dat dan met de seks ging, moest Nina dan eerst onder een steriele douche?Of ging hij meteen erna douchen en alle beddengoed in de was van 90 graden?
Absoluut afgevraagd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bielsje schreef:Van die mensen die zeggen dat ze geen drama willen, maar echt overal drama van maken... Hulk voor zn hoofd waarschijnlijk![]()
Ik moet wel zeggen dat ik nu Seal in mijn hoofd had met het lijf van Arnold S (doe het maar zo want heb geen zin om te Googlen hoe je die achternaam schrijft...), maar dat klopt dus gewoon helemaal niet![]()
Ergens herken ik het wel als je een soort van relatie hebt met iemand die té knap is, dan kun je al snel denken dat ie te hoog gegrepen is en veel te veel pikken... Kun je misschien maar beter in selfsabotage modus gaan
astridastrid schreef:Bielsje schreef:Van die mensen die zeggen dat ze geen drama willen, maar echt overal drama van maken... Hulk voor zn hoofd waarschijnlijk![]()
Ik moet wel zeggen dat ik nu Seal in mijn hoofd had met het lijf van Arnold S (doe het maar zo want heb geen zin om te Googlen hoe je die achternaam schrijft...), maar dat klopt dus gewoon helemaal niet![]()
Ergens herken ik het wel als je een soort van relatie hebt met iemand die té knap is, dan kun je al snel denken dat ie te hoog gegrepen is en veel te veel pikken... Kun je misschien maar beter in selfsabotage modus gaan
Blijkbaar![]()
Het is interessante psychologie.
Seal is denk iets te “lief”?
Nou goed, Tom gaat even in de ijskast… Als het goed is.
VogeltjeM schreef:Ik heb weer helemaal meegelezen![]()
Ik vind het leuk, maar ook niet helemaal invoelbaar waar de aantrekkingskracht zit, buitenom dat hij knap is en een bepaalde status heeft. Ik gok dat dit iets met de psychologie van Nina te maken heeft. Wat zit eronder, is dat een gevoel van minderwaardig zijn, waardoor het contact met Tom zo verslavend is (opgehemeld voelen)? En waardoor voelt ze zich dan zo? Is het een idee om dat wat verder uit te werken..?
Bielsje schreef:Misschien doet er wel iemand naar rechts swipen die 52 kilo is, en 1 meter 10![]()
Nou ja, je weet wel iig direct waarom het gaat en dat is niet je innerlijk