Oh wat fijn Tazzey!
Jis_ Horus is al fantastisch, maar vergeleken met je leeuw is hij dan opeens toch een beetje saai plat ja. Wat dus niet ligt aan Horus maar aan hoeveel gaver die leeuw nog weer is.
Jis_ schreef:Dank je!
Op Exto.nl kun je werk plaatsen, ik geloof 15 werken gratis, voor uitgebreider moet je gaan betalen wel.
Een website maken/laten maken?
Voor iets betaalds neem ik mezelf dan weer niet serieus genoeg
Exto ziet eruit als iets voor een net andere doelgroep kwa kunstenaars denk ik, meer gericht op schilderkunst en autonoom werk dan op de snellere, illustratie-achtige dingen die ik maak.
Een eigen website heb ik ook overwogen toen ik met instagram begon, toen heb ik het niet gedaan zodat ik niet na hoefde te denken over de inrichting en je op instagram gevolgd kon worden zodat mensen je werk zien in plaats van dat ze daarvoor specifiek naar je site moeten gaan. Maar misschien dat het nu inmiddels wel een goed idee is en ik daar gewoon even tijd in moet steken ja. En anders toch Cara of Deviantart. Hoewel die tweede volgens reddit blijkbaar vol staat met AI "kunst" en ook alles op de site heeft willen gebruiken om een AI model mee te trainen, maar dat laatste hebben ze in ieder geval wel afgeblazen na hevig protest van de gebruikers...
Leuke nieuwe challenge en wat een snelle resultaten al, ik ga er eens over nadenken wat ik ervan ga maken
Héél benieuwd of ik hier het geduld voor ga hebben.