Mooie platen komen hier weer voorbij. Hier voor het eerst in dit boek plaat met acrylstiften gedaan. Zo op de foto ziet hij er wel goed uit maar in het echt vind ik het niet echt mooi.
Ik heb stiekem ook een beetje inspiratie opgedaan bij jou kleurplaat, Happy. Vond je vogeltje ook zo leuk gelukt dus die heb ik ook geprobeerd na te maken Heel leuk die plaat met dat sop.
Inderdaad echt heel leuk om te zien hoe verschillend iedereen kleurt. Ligt natuurlijk ook aan de materialen die gebruikt worden maar dat is juist leuk. Krijg je toch weer een heel ander resultaat.
Ik ben vanavond ook weer bezig geweest met kleuren maar ineens was het al wel laat en dus maar richting bed gegaan. Morgen maar af maken.
Genieten is dat het Fee Gewoon het samen bezig zijn. Heeft je dochter ook haar eigen kleurpotloden enz
Fee_
Geplaatst: 16-02-25 17:41
Ja zeker. Want ik wil mijn (dure) spullen niet met haar delen Zij heeft de alcohol markers en kleurpotloden van de action. Maar voor haar is dat ook helemaal prima Ze heeft wel een zelfde kleurboekje als mij. En als ze het vraagt en duidelijk uit kan leggen wat ze ermee wil doen mag ze wel eens mijn gellpen of posca markers gebruiken.
Vaak als ze tv zit te kijken en ik begin met kleuren komt ze er ook lekker bij zitten en gaat ze ook aan de slag. Vandaag ook af en aan erbij komen zitten. Zo gezellig inderdaad.
Een beetje slechtere foto, kleuren komen er niet geweldig in uit dus morgen een betere, maar ik was dus gisteren aan precies dezelfde begonnen Seven net klaar
Ik heb net misschien ook een coco wyo boekje besteld Stiften van de action zijn nog niet eens binnen haha, maar we gaan t zien. Is 1 dun a4tje er tussen goed genoeg voor t doordrukken of is meer aan te raden?