[DIGI] Het leven is verroekelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mariett
Blogger

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-24 20:45

Dankjewel ievie! :D

Ik denk dat dat alweer wat te specifiek is Lau07, ik hou het liever iets algemener!

Ik ga echt heen en weer voor het verhuiskaartje, het ene moment weet ik het ene zeker en dan weer het andere :+
Eerst wilde ik voor de gaai gaan, alleen 'gaai verhuizen?' is een kaartje die je zou sturen vóór iemand is verhuisd, en ik denk dat dat de verkeerde timing is? Ik zou zeggen dat je juist een kaartje stuurt als iemand in z'n nieuwe huis woont toch?

Dan vind ik 'hop het nieuwe huis in' en 'kraai nou wat, verhuisd?' het lekkerst lopen. De hop is alleen onbekend, en ik vind de kraai nou wat misschien op zichzelf al te leuk om hieraan 'op te maken'? Al kan ik hem natuurlijk wel gebruiken op een shirt of op iets anders.

Waar je wel niet bezig mee kan zijn :+ Maar ik wil heel graag tekenen dus ik denk dat ik met de kraai begin, daar kan ik sowieso nog wel eens wat mee.
Mijn professor gaat verhuizen en ik wil hem graag een kaartje sturen, vandaar dat ik nog extra graag een verhuiskaartje wil hebben.

Mijn idee was ook nog om iets speciaals voor kraaiachtigen te maken, ik weet alleen nog niet helemaal wat. Ze zijn zo slim en ongeliefd dus het leek me leuk om er iets meer mee te doen. Toen ik bijvoorbeeld sokken op ging zoeken met kraaiachtigen erop kon ik er maar één vinden, met een kraai op een doodskop. De associatie is nog heel erg met dood en verderf, terwijl het zulke mooie dieren zijn..

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-24 21:04

Gaai snel een housewarming party geven? :D

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-24 21:08

Oh Berber ik heb sokken met gaaitjes, gemaakt door Roundbirbart. Ze zijn heel lief :) Misschien geeft dat ook wat inspiratie.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-24 21:21

De toekan mag niet zeker?

-Een kaartje omdat ik niet naar je toekan
-Een nieuw huis waar je naar toekan

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-24 21:38

Ooh dankjewel Kaat! Ik heb nu al een ontwerp doorgestuurd, die is ook heel lief (al zeg ik het zelf). Ik krijg binnenkort als het goed is een pixel/patroonversie terug :D

Kraai! Ik moet heel erg mn best doen om er geen kauw van te maken :+
Afbeelding

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-24 21:46

Wat een mooi koppie

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-24 22:06

Dankjewel! Hij wordt leuk geloof ik :)

Afbeelding

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-24 22:51

Mariett schreef:
Ooh dankjewel Kaat! Ik heb nu al een ontwerp doorgestuurd, die is ook heel lief (al zeg ik het zelf). Ik krijg binnenkort als het goed is een pixel/patroonversie terug :D

Kraai! Ik moet heel erg mn best doen om er geen kauw van te maken :+
[ Afbeelding ]

Gaaitjes moet kauwen zijn :+ Ik zat met gaaien in mijn hoofd.

De kraai is zoo lief! Erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Gaat echt hard.

Teken je met tablet? En welk programma gebruik je?

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-24 09:41

Afbeelding

Ik ga ze zo bestellen! :D

Yes! Ik heb een wacom intuos M :) Ik zie dus op mijn computerscherm wat ik doe terwijl de tekentablet ervoor ligt. Ik gebruik Photoshop om te tekenen, misschien niet het beste programma maar het werkt voor mij heel goed omdat ik het al gewend was door de fotografie.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 14:24

Hij is tof geworden!

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 22:28

Oooooh, nu heeft hij ook een tekst! :D Leuk geworden weer!

Stuur je dat dan gewoon naar de verkoopplekken die je al hebt? Of blijft dit alleen webshop tot je toch al weer een verse lading naar het verkooppunt brengt/stuurt?

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-24 08:43

Dank jullie! :D

Ik wacht eventjes tot de kaartjes er zijn, meestal is deze drukker vrij snel maar ik heb er wel 700 besteld in totaal :+ Dus het kan wel even duren natuurlijk. Ik heb hoop op morgen! Dan maak ik foto's voor op de website en stuur ik een mailtje naar de winkels. Ik denk dat de meeste winkels inderdaad even willen wachten tot ze toch al iets moesten bestellen maar dan weten ze ervan. Boomker is ongeveer naast mijn huis dus daar ga ik even langs, iemand die in Lauwersoog werkt woont hier in de buurt dus die zou het in principe op kunnen halen.

Heel vaak zeg ik ook niks en als ze dan iets willen bestellen kijken ze op mijn website wat ik ook alweer had en wat ze erbij hadden, dan zien ze ook dat er nieuw spul is natuurlijk.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-24 14:02

Wat zien de nieuwe ontwerpen van de kraai, wulp en de eendjes er onwijs schattig uit! En back up ideeën om een keer te wisselen is ook altijd leuk! :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-24 14:53

Wat ga je de afgelopen dagen hard ts!! petje af en super leuk :D

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-24 18:26

Sorry ik vind de kop van kraai toch meer op een kauw lijken.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-24 08:27

Dank jullie!

Potverdorie, het pakketje zou gisteren komen maar ze zijn niet langs geweest en hebben het terug gestuurd naar de drukker. Duurt het nog een paar dagen voor ze er zijn vrees ik :(

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 13:47

Mariett schreef:
Dank jullie!

Potverdorie, het pakketje zou gisteren komen maar ze zijn niet langs geweest en hebben het terug gestuurd naar de drukker. Duurt het nog een paar dagen voor ze er zijn vrees ik :(

Wat flauw!
Je verwacht toch dat ze het dan bij een pakketpunt afleveren ofzo...

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-24 15:32

Ja het is ook geen niet thuis-bericht, maar 'bezorging verhinderd'. Om 16:52 was hij onderweg met de bezorger, 16:53 was hij verhinderd. Vast verkeerd gescand?

Maar wel een beetje zuur dus, ik had gehoopt dat ik vandaag foto's kon maken en ze kon laten zien.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 15:56

Kan nog komen hoor, soms is een pakket aangegeven om verzonden te worden, maar wordt daarna niet meegegeven aan de koeriersdienst. Dan lijkt het alsof het pakket onderweg is, maar ligt hij nog bij de drukker.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-24 16:00

Oh dat heb ik inderdaad heel vaak! Deze was wel gewoon opgehaald, ingescand bij het sorteercentrum, aangekomen in de regio en toen onderweg met de bezorger. Maar nu dus teruggestuurd naar de verzender (de drukkerij). Behalve als al die info echt niet klopt denk ik dat ze ergens gewoon een foutje hebben gemaakt met scannen oid. Alleen jammer dat het precies bij dit is.

Runa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 23:10

Ik zou toch even langs het afhaalpunt voor de zekerheid. Ik heb eens precies hetzelfde gehad en de klantenservice beweerde toen bij hoog en laag dat het pakket echt was teruggestuurd... Maar hij lag gewoon bij de primera.

FemkeRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 09:34

Wat ik trouwens heel erg leuk vind is dat de 'eendje erbij' ook heel goed kan voor een nieuw huisdier of op een andere manier een toevoeging aan het gezin! Daarmee gelijk heel inclusief!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-24 09:46

Runa schreef:
Ik zou toch even langs het afhaalpunt voor de zekerheid. Ik heb eens precies hetzelfde gehad en de klantenservice beweerde toen bij hoog en laag dat het pakket echt was teruggestuurd... Maar hij lag gewoon bij de primera.

Helaas :( Ik ben net even langs gegaan maar ze hebben geen pakketje voor me, hopelijk is het snel terug bij de drukker en dan ga ik hem zelf daar ophalen :+
Het was kennelijk een datafout van DHL en, ook leuk, de drukker mag er mooi dubbel verzendkosten voor betalen. Ze zitten gelukkig in de buurt dus ik heb m'n kaartjes sneller en zij hoeven niet dubbel te betalen als ik het op haal. Ik dacht overigens dat ze verder weg zaten hoor, anders had ik ze wel eerder gewoon opgehaald :o

Jaa dat dacht ik ook al FemkeRoosje! Ik ben er echt blij mee, vind ze ontzettend aandoenlijk ook. Ik denk dat ik het meest naar die uit kijk :)

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-24 10:37

Het kan nog wel 10 dagen duren voor het pakket teruggestuurd wordt naar de verzender :) Heb ik zo hard gewerkt om alles vlot af te krijgen en dan krijg je dit! Echt behoorlijk balen.

De sokken gaan goed trouwens, ik had na de petten eigenlijk weinig goede hoop voor ze maar het ontwerp is goedgekeurd! :D Wel natuurlijk in veel lagere resolutie omdat het erin geweven wordt, maar de kauwtjes worden herkenbaar en leuk. Nu bezig met zorgen dat er ook voorop de voet iets komt en dan is het ontwerp al bijna af. Volgens mij kan ik het nu ook wel laten zien:

Afbeelding

Hou er dus wel rekening mee dat er nog best wat veranderingen in kunnen komen!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 13:52

Aww leuk al <3