Ik denk dat dat alweer wat te specifiek is Lau07, ik hou het liever iets algemener!
Ik ga echt heen en weer voor het verhuiskaartje, het ene moment weet ik het ene zeker en dan weer het andere

Eerst wilde ik voor de gaai gaan, alleen 'gaai verhuizen?' is een kaartje die je zou sturen vóór iemand is verhuisd, en ik denk dat dat de verkeerde timing is? Ik zou zeggen dat je juist een kaartje stuurt als iemand in z'n nieuwe huis woont toch?
Dan vind ik 'hop het nieuwe huis in' en 'kraai nou wat, verhuisd?' het lekkerst lopen. De hop is alleen onbekend, en ik vind de kraai nou wat misschien op zichzelf al te leuk om hieraan 'op te maken'? Al kan ik hem natuurlijk wel gebruiken op een shirt of op iets anders.
Waar je wel niet bezig mee kan zijn

Mijn professor gaat verhuizen en ik wil hem graag een kaartje sturen, vandaar dat ik nog extra graag een verhuiskaartje wil hebben.
Mijn idee was ook nog om iets speciaals voor kraaiachtigen te maken, ik weet alleen nog niet helemaal wat. Ze zijn zo slim en ongeliefd dus het leek me leuk om er iets meer mee te doen. Toen ik bijvoorbeeld sokken op ging zoeken met kraaiachtigen erop kon ik er maar één vinden, met een kraai op een doodskop. De associatie is nog heel erg met dood en verderf, terwijl het zulke mooie dieren zijn..