Solleke_Noah schreef:Heel mooi Jis. Moest je nog eens verlegen zitten om een vogelsoort, denk dat Jan-van-Genten ook supergoed bij jouw stijl passen!
Daarstraks iets nieuws geprobeerd (geïnspireerd door een topic hier op uit de kunst): string art. Het is niet echt tekenen of schilderen, maar close enough voor dit topic?

Voor een eerste keer iets simpel gekozen, het silhouet van een eekhoorn. Volgende keer moet ik het hout eerst donkerder maken, nu is er te weinig contrast tussen hout/tekening en de draadjes. Oorspronkelijk was ik begonnen met witte draad maar uiteindelijk toch 'herfstkleuren' toegevoegd.
Het was leuk om te doen, weer eens wat anders. Het nodigt uit om er nog wat andere dingen mee te proberen. Op youtube ook even gekeken en sommige mensen maken er echt prachtige dingen mee.
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
Wat grappig, leuk gedaan
.
Seven schreef:Zie het nu pas kallipooh
Edit leuk om je bezig te zien, ziet er al mooi uit je (woestijn)vosje
Toch even getekend vandaag naar het trainen met onze reu.
[ [url=m/DqZVRk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8fMMdp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi werk, weer. Ik kijk een beetje raar tegen de kop aan, ik kan m'n vinger er niet precies op leggen
.
Wij hebben gisteren lekker in de sneeuw gespeeld en m'n flamingo is ook af. Nu wachten tot vriendje ein-de-lijk eens klaar is met m'n laptop zodat ik de foto's erop kan zetten en delen
.