Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vealosz schreef:Morgen?! Was dit het voor vandaag?!
Ik heel forum uitgekamt, omdat jouw verhaal mij te pakken heeft en ik meer wil gaan lezen... Niks wat me aantrok. Ik blij dat ik na een nachtdienst eindelijk weer kan lezen..... Is dit het voor vandaag... MWEEEEHHH.
Poekkie schreef:Vealosz schreef:Morgen?! Was dit het voor vandaag?!
Ik heel forum uitgekamt, omdat jouw verhaal mij te pakken heeft en ik meer wil gaan lezen... Niks wat me aantrok. Ik blij dat ik na een nachtdienst eindelijk weer kan lezen..... Is dit het voor vandaag... MWEEEEHHH.
Als je nog verdere afleiding nodig hebt in afwachting op een vervolg en op zoek bent naar leuke verhaaltjes, dan kan ik je het onstnapte hamstertopic aanbevelen
laughterline schreef:"De camper is vrolijk beschilderd. Zal ik daar heen gaan lopen? Ik zie twee mannen met gekleurde vesten en lang haar met vlechtjes erin." Ach Joshua is dat gewend om naakt rond te lopen, dat is overduidelijk een hippie met een open mind
Talietjuh schreef:Het is te hopen dat Joshua zijn zaakje nog heeft! ..
Lietje_1991 schreef:Het zal mij niks verbazen als Robert al undercover zit bij de drugs organisatie en dat hij daarom een relatie met Claire heeft. Zij zit bij dezelfde organisatie waarvan Jurgen de leiding heeft![]()
![]()
pmarena schreef:Lietje_1991 schreef:Het zal mij niks verbazen als Robert al undercover zit bij de drugs organisatie en dat hij daarom een relatie met Claire heeft. Zij zit bij dezelfde organisatie waarvan Jurgen de leiding heeft![]()
![]()
Nee joh, daar worden politieagenten in opleiding niet in gestort, zulke situaties
Maar van begin af aan vond Streep het wel raar hoe ver haar broer gaat voor Claire, dus hij zit er wel te diep in op 1 of andere manier....