MyrskyAch, die eerste, is dat een mars rovertje? Ik vind 'm zo zielig
.In het echt is hij vast duidelijker, denk ik?
De tweede is gaaf. 't Perspectief zo, en die blik, heerlijk intens. Niet iemand die dat marsrovertje nu moet tegenkomen. In het donker.
De zebra (was vast zebraweek of zo
), ik weet wat voor een werk 't is en vind de jouwe mooier. Ondanks dat het potlood misschien wat vager is zie je wel wat diepte en wat ik mooi vind, ook de bolling van de buik.
Fatsoenlijke foto's maken van je werk lukt mij zelden echt mooi. Beste zou zijn met goed (spot)licht en dan camera op statief. Scanner is, mits het past en niet vlekt, een makkelijkere optie. Of een beetje bijwerken in een fotoprogrammaatje. Hoeft geen hoogstandjeswerk te zijn, juist niet, maar gewoon wat contrast of niveaus aanpassen kan soms al heel wat schelen.
En dan vlug even mijn week, beetje samengevoegd vanwege de hoeveelheid.
Krabbeltjes, linksboven en rechtsonder met potlood, de andere twee met fijnlijner, stampertje linksonder eerst in potlood, flesje is nagetekend (de heel erg oplettende kijker kan vaag mijn lijf zien tekenen) de rest uit de kop.

Pogingen tot Werkje. Zebra op zwart met metallic wit stift naar een Pixabay plaatje, de blauwe is in het echt mooier en is met ecoline uit de heel losse pols.

Gekkigheid. Bovenste is van zaterdag toen mijn broertje langskwam en vertelde over zijn 'War of the Moles'. Terwijl zijn vriendin thuis verslag uitbracht over wat de mollen van het anti-mol-apparaat vonden, een ding dat piep doet en dan horen mollen op te zouten, en hij bedacht of er nog meer manieren waren om mollen te doen verdwijnen zag ik dit voor me. Vlug krabbeltje met stift (en een glas port).
Onderste is van vandaag. Niet alleen buiten storm maar ook binnen. Renneritis van Kat. In het echt is ze een stuk minder erg, hooguit ligt de grand foulard wat ongemakkelijk na zo'n bui, maar dit geeft het gevoel een beetje weer. Met potlood, stift en een snufje pastel voor het tornado gevoel.

Naar aanleiding van mijn Schaaptsunami post Citaat:
Denk alleen al aan schaapjes tellen. Dan lig ik de hele nacht wakker omdat ik niet weet hoe je schapen zo traint dat ze over een hek springen (moet je dat wel willen) en omdat al die schapen dus tegen het hek zijn gelopen, vast staan en in een soort wolharige blèrende bal zijn veranderd. En dan breekt het hek, heb je een schaap tsunami en hoe tel je dat dan?!?
als antwoord op Roodvos. Dan zie ik dus die Schaaptsunami...
Potlood opzet en ingekleurd met Gimp.
Schaaptsunami...