Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pharootz schreef:Tekening voor deze weekkk:
[ [url=m/T4SYlx.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KsdzEW.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb wat nieuwe brushes gedownload die ik heel graag wilde uitproberen. Hoewel dat in kleur misschien beter uitkomt, vind ik denk ik de zwart wit versie iets sprekender geworden :p
Ik heb vorige week ook getekend, die moeten nog gescand worden, maar dan ben ik denk ik weer helemaal bij! =D

Telpeva schreef:Nynkemarit: die is gaaf zeghij heeft iets bekends maar ik kan het niet plaatsen... is de man een acteur of zanger oid? Dat hij niet helemaal klopt was mij niet opgevallen, pas toen je het zelf zei.
Shettepret schreef:Ziet er allemaal weer super super leuk uit!!
Voor degene die geen inspiratie hebben weet ik nog wel een onderwerp.
Een fazant!
Weinig getekend en gaaf qua kleuren!!
Ben benieuwd wie er een fazant gaat maken!

Dus alleen even wat snelle doodles. Wilde eens proberen of ik ook iets uit m'n hoofd op papier kon krijgen, dus zonder voorbeeld. Nog absoluut niet perfect, maar voor de eerste keer ben ik er best tevreden over. Denk dat ik dit wel wat vaker ga oefenen.
wat vertraging opgelopen dus

vind dat echt leuk hoe je met een wit potlood de highlights hebt aangehaald
heb wel het gevoel dat je heel hard op je potlood hebt gedrukt bij deze tekening?
ik gebruik wel een foto als referentie ja (de meeste foto's heb ik zelf genomen) 

Hij zal later deze challenge vast nog wel als airbrush tekening voorbij gaan komen, daar had ik dit keer geen tijd voor. Mijn pc haperde enorm en dat heeft veel tijd opgeslokt, geloof het of niet hier heeft uren werk in gezeten
stomme pc.
Je lijkt het al aardig onder de knie te hebben.
Manen vind ik ook mooi, verder kloppen de verhoudingen niet helemaal, maar dat is niet storend.
)
Dus lekker door blijven gaan, want deze is juist heel erg schattig en die streepjes zijn ook echt tof gelukt.

de tekening komt nog niet erg in de buurt