Leuke werken komen er voorbij Ik kan niet wachten tot einde van deze week, woensdag/donderdag/vrijdag tekentablet kopen
Yasmijntje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-16 14:52
puppy1128 schreef:
Ben alleen bang dat als ie te veel op de spirit styl lijkt, dat ie dan gemeld wordt..
Ik ook wel, maar heb het idee dat ik na de laatste aanpassingen redelijk veilig zit, wat aanpassingen gedaan zodat hij echt niet meer spirit-gelinkt is, of dat hoop ik in ieder geval:
Zoefken
Geplaatst: 17-04-16 16:30
Hij is leuk Yasmijntje! In ieder geval geen Spirit kleurtje.
Aaah pup, die vind ik cute!
Yasmijntje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-16 18:18
Zoefken schreef:
Hij is leuk Yasmijntje! In ieder geval geen Spirit kleurtje.
Aaah pup, die vind ik cute!
Merci
Hoe is het met de rest? Geen creatie wipjes? Ik wel weer een.. Hij is nu heel ander
Mag ik mij ook melden? Ik speelde heel lang howrse, maar was even gestopt. Nu ik veel met tekenen bezig was, en howrse wat interessanter is, wil ik ook graag wat gouden appel vachtjes gaan maken Ik moet eerst wel even gaan kijken wat de regels zijn... mijn howrse naam is bisquitje. Heeft iemand misschien al een idee wat voor iets ik kan maken?
Welkom! Ik ga woensdag/donderdag/vrijdag waarschijnlijk mijn tekentablet eindelijk kopen Ik mis het tekenen op de laptop veelste veel
chamion
Huisheks
Geplaatst: 20-04-16 19:14
Nog even voor de goede orde; * Afbeelding moet ingezonden worden als een pgn? * Afbeelding moet ingezonden worden in het maatframe?
Ik heb er nu 2 af. Allebei laat ik het onder trekpaard vallen. Diegene die ik in maart heb gemaakt maar waarbij ik helaas te laat was met inleveren en de muisgrijs, steigerend/galoppas trekpaard.
Ivm dat ik niet meer weet van welke gebruiker de line art af komt laat ik ze hier niet meer zien om problemen te voorkomen. In de toekomst zal ik hun namen/logo/gebruikersnaam staan totdat ik het ga inzenden.
Bonte shetlander is ook bijna klaar alleen krijg ik die manen maar niet op orde. Ben daar al een maand mee aan het vechten en het staat mij echt tegen om er nu aan te werken. Daarom gaan werken aan het trekpaard. Nu verder met de gevleugelde eenhoorn. Maar die gaat wel andere kleuren krijgen.
JustMyZtje, die is gaaf Line ook zelf gemaakt? Die ziet er ook tof uit namelijk
Zoefken, ik vind de manen er prima uitzien.. Zou wel even kijken of je de overgang op het lijf van wit naar kleurtje nog iets natuurlijker kan maken, die loopt nu vooral bij het achterste stuk paard wat vreemd, lijkt.
Ik ben ook weer even bezig geweest, heb inmiddels door dat hij behoorlijk uit verhouding is maar ik doe maar gewoon alsof het me niet uitmaakt en ga rustig verder, zolang ik nog motivatie heb
ik meld mij hier ook ik heb (jammergenoeg) nog geen toegang tot de zwarte parel (weet eigenlijk niet of ik me dan hier wel mag melden ) maar ik ben aan de slag gegaan met mijn eerste computertekening hij is nog niet af want er moeten nog manen staart en sokken aan maar ben er erg tevreden mee hebben jullie nog tips?
Tigress
Geplaatst: 25-04-16 11:34
En weer alleen maar kruizen...ik snap er echt niks meer van
Zoefken
Geplaatst: 25-04-16 11:56
Omg ik heb er eentje door! Crimson Peak is door! Of moet ik dat vinkje niet geloven? Balen Tigress, derest heeft bij mij ook kruizen... Gaan ze trouwens automatisch door voor volgende maand als je ze niet annuleert?
Welkom hannelover, voor je eerste tekening vind ik het echt knap hoor!