Ik heb nog niet in een ander boek gekleurd er mee..Maar denk niet dat ze nog terug kunnen...Miss met minder kleine oppervlakten dat ze het niet doen?Dit waren wel hele kleine vlakjes
Denk dat de stiften teveel kleur afgeven/ te nat zijn, waardoor het uit gaat lopen wanneer je kleine vakjes kleurt.Ik vind de olifant een leuke plaat om met elkaar te kleuren.
cobiie schreef:Denk dat de stiften teveel kleur afgeven/ te nat zijn, waardoor het uit gaat lopen wanneer je kleine vakjes kleurt.Ik vind de olifant een leuke plaat om met elkaar te kleuren. dat vermoeden heb ik ook idd...
Ik twijfel inderdaad ook een beetje hoe ik het ga printen. Want gewoon A4 papier gaat denk ik niet heel mooi/stevig worden?
ja idd wel jammer dat sommigen daardoor niet mee kunnen doen.misschien kunnen we de volgende keer kijken welk boek de meesten hebben, en daar 1 uit kiezen
Jaaa, ik heb er ook een aantal in huis Werkt voor mij heel rustgevend als ik even lekker aan het kleuren ben.Laatste aanwinst is de feeling good Ben gek op spreuken en dan in een kleurplaat is helemaal top Ik lees iets van gezamelijke kleurplaat? Hoe werkt dit?
we hebben een kleurplaat gekozen, deze : https://www.pinterest.com/pin/433471532860861019/ (afbeelding kopieren in een wordbestand en dan printen)die gaan we allemaal printen en kleuren. En dan kijken naar alle eindresultaten leuk om te zien hoe verschillend iedereen het waarschijnlijk doet
Jammer dat ik die olifant al een keer gekleurd heb, staat ook in een van die boekjes van de action toch?Mag ik die dan binnenkort ook hier plaatsen?
Er is bij de Primera trouwens een actie nu.Als je een kleurboek koopt, krijg je er wenskaarten bij die je kunt kleuren
Ooh leuk!!!Ga hem zo gelijk printen. Ga idd ook vaak samen met mijn zusje kleuren en dan allebei dezelfde tekening.Erg leuk om de verschillende uitwerkingen te zien.
als anderen het vervelend vinden dat dat in dit topic gebeurd, wil ik er best een ander topic voor maken let me know!