Hij is echt supergaaf geworden! Ik ben heel benieuwd hoe hij er uit ziet als hij netjes is ingelijst en aan de muur hangt Wat voor (kleur) lijst ga je er omheen doen?
zeker! ik weet alleen nog niet wat voor lijst ik er omheen wil doen. Ik ga het laten doen, want het doek moet dan goed worden opgespannen e.d. Dus ik moet het allemaal nog uitzoeken Waarschijnlijk wordt dat donderdag.
bedankt allemaal,, vandaag bij de borduurwinkel geweest, en nog niet helemaal uit over de lijst en de passe partout. Dus ga morgen weer terug, want vandaag was het erg druk
kan zijn dat jullie mogen helpen kiezen voor de lijst Ik twijfel tussen een tint donkerder grijs dan de stof, en bruin (van zijn hoofdstel). Wat denken jullie dat mooier is?
dito
Geplaatst: 01-03-13 13:58
Jeetje hij is af, heb je gevolgd vanaf het begin. Jeetje wat een werk maar ow wat mag jij trots zijn zeg! Wil wel graag foto zien hoor als hij ingelijst is!. Kun je hem er niet naast leggen zodat je kan zien welke kleur lijst er het beste bij past...vind het lastig zeggen als je de preciese kleur lijst ook niet ziet. Voor nu zou ik zeggen bruin omdat grijs op grijs misschien niet echt tot zijn recht komt. Succes ermee!