Ik zal ook eens kijken of ik de foto's ook op een andere manier zichtbaar kan krijgen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Applelover schreef:
Gianti schreef:Applelover schreef:
Als eerst, ik zal eerlijk zijn, ik vind je Copyright absoluut niet mooi. Waarom? irriteer mij aan dat die niet overal het zelfde staat, soms van boven naar beneden, soms schuin etc. Daarnaast, wat ik het belangrijkste vind van de copyright, is dat ze de fotograaf eraan herkennen, doe dus iets met je naam, zet er gewoon mooi op "Yentl shots". Ook vind ik hem veel te groot, je hebt nu een leuk achtergrond bij de copyright, ipv foto met copyright.
Ik zou nog niks vragen, aangezien je behoorlijk wisselende kwaliteit foto's hebtgewoon lekker door oefen! Er zitten wel hele mooie foto's tussen!
Persoonlijk zou ik ook niet zo erg je portfolio onderdelen, aangezien je niet heel veel foto's hebt.
AZNLady schreef:
Applelover schreef:Gianti schreef:
Als eerst, ik zal eerlijk zijn, ik vind je Copyright absoluut niet mooi. Waarom? irriteer mij aan dat die niet overal het zelfde staat, soms van boven naar beneden, soms schuin etc. Daarnaast, wat ik het belangrijkste vind van de copyright, is dat ze de fotograaf eraan herkennen, doe dus iets met je naam, zet er gewoon mooi op "Yentl shots". Ook vind ik hem veel te groot, je hebt nu een leuk achtergrond bij de copyright, ipv foto met copyright.
Ik zou nog niks vragen, aangezien je behoorlijk wisselende kwaliteit foto's hebtgewoon lekker door oefen! Er zitten wel hele mooie foto's tussen!
Persoonlijk zou ik ook niet zo erg je portfolio onderdelen, aangezien je niet heel veel foto's hebt.
Ja maar dit was de copyright van mijn vorige naam. Ik dacht die laat ik wel ff staan en daar doe ik dan later wel ff een andere op zetten.
Maar daarom was ik ook op zoek naar programma's waar ik mooie copyrights mee op de foto kan zetten
Maar thnks voor de tip!
Applelover schreef:Gianti schreef:misschien ergens op de site vermelden om onduidelijkheid te voorkomen? Ik doe het met photoflitre, wat enorm onhandig is, maar ik snap het
Super idee ga het meteen proberen!!
_Sanne schreef:Gianti je hebt een mooie site met leuke foto's!
Bij het stukje over jezelf. Begin nooit met IK. Heb echt een fobie om een zin met ik te laten beginnen bij iets zakelijks! Doe ik eigenlijk zelde.
Kan je beter iets in de richting van: Mijn naam is Gina van der Schoot.
Ook kan je het beter opbouwen. Je hebt nu eerst iets over jezelf, dan over fotografie, dan weer over jezelf, dan weer over fotografie...
Begin eerst een stukje over jezelf, wie je bent en wat je doet. En daarna een verhaal over fotografie. Is namelijk iets logischer
Je portfolio krijg ik pas na een lange tijd te zien. Hij laadt erg lang.
Bij contact ben je een hoofdletter vergeten:
Heeft u nog vragen en/of opmerkingen of wilt u een fotoshoot boeken? neem dan contact op via het onderstaande formulier
_Sanne schreef:Nou weet ik niet of ik hier het makkelijkst mijn vraag kan stellen, maar zit onwijs te dubben over mijn tarieven?
Wil het wat eenvoudiger. 1 prijs en dan zoveel euro aan nabestel.
Weet alleen niet hoe of wat?
_Sanne schreef:Nou weet ik niet of ik hier het makkelijkst mijn vraag kan stellen, maar zit onwijs te dubben over mijn tarieven?
Wil het wat eenvoudiger. 1 prijs en dan zoveel euro aan nabestel.
Weet alleen niet hoe of wat?
joyce2 schreef:Ik heb ook nog een opmerking AZNlady! Als ik naar je portfolio kijk, had ik steeds het idee dat er hele stukken foto's miste (een foto waar de oren van het paard + het hoofd van de persoon er niet op stond, foto's waar hele delen van het hoofd eraf gesneden zijn, etc.) Maar het leek me zo raar dat je die in je portfolio zette, dat ik er op heb geklikt om te kijken of er misschien nog een stuk aan de foto vast hoorde te zitten. Gelukkig was dit het gevalmaar als ik jou was zou ik even kijken of de foto's in zijn geheel op de "voorvertoning" geplaatst kunnen worden, want nu staat het een beetje gek als je er even snel tussendoor scrolt!
Nayomie schreef:Ik heb weeer een nieuwe siteMet een goed doel. Vind hem zelf kaal, maar hoe kan ik zorgen dat de site meer aandacht krijgt?
http://complimentactie.weebly.com/
My_Little_P schreef:Nayomie schreef:Ik heb weeer een nieuwe siteMet een goed doel. Vind hem zelf kaal, maar hoe kan ik zorgen dat de site meer aandacht krijgt?
http://complimentactie.weebly.com/
Nog bedankt voor je compliment haha