[CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cadaz

Re: [CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 21:56

Bedankt trisca,, homepage is idd iets waar ik zelf ook nirt tevreden mee ben dus hier wil sowieso nog het een en ander in aanpassen.

Ik zal ook eens kijken of ik de foto's ook op een andere manier zichtbaar kan krijgen :j

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:16

Applelover schreef:

Als eerst, ik zal eerlijk zijn, ik vind je Copyright absoluut niet mooi. Waarom? irriteer mij aan dat die niet overal het zelfde staat, soms van boven naar beneden, soms schuin etc. Daarnaast, wat ik het belangrijkste vind van de copyright, is dat ze de fotograaf eraan herkennen, doe dus iets met je naam, zet er gewoon mooi op "Yentl shots". Ook vind ik hem veel te groot, je hebt nu een leuk achtergrond bij de copyright, ipv foto met copyright.

Ik zou nog niks vragen, aangezien je behoorlijk wisselende kwaliteit foto's hebt :) gewoon lekker door oefen! Er zitten wel hele mooie foto's tussen!

Persoonlijk zou ik ook niet zo erg je portfolio onderdelen, aangezien je niet heel veel foto's hebt.

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:27

Gianti schreef:
Applelover schreef:

Als eerst, ik zal eerlijk zijn, ik vind je Copyright absoluut niet mooi. Waarom? irriteer mij aan dat die niet overal het zelfde staat, soms van boven naar beneden, soms schuin etc. Daarnaast, wat ik het belangrijkste vind van de copyright, is dat ze de fotograaf eraan herkennen, doe dus iets met je naam, zet er gewoon mooi op "Yentl shots". Ook vind ik hem veel te groot, je hebt nu een leuk achtergrond bij de copyright, ipv foto met copyright.

Ik zou nog niks vragen, aangezien je behoorlijk wisselende kwaliteit foto's hebt :) gewoon lekker door oefen! Er zitten wel hele mooie foto's tussen!

Persoonlijk zou ik ook niet zo erg je portfolio onderdelen, aangezien je niet heel veel foto's hebt.

Ja maar dit was de copyright van mijn vorige naam. Ik dacht die laat ik wel ff staan en daar doe ik dan later wel ff een andere op zetten.
Maar daarom was ik ook op zoek naar programma's waar ik mooie copyrights mee op de foto kan zetten
Maar thnks voor de tip!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:31

AZNLady schreef:

Ik open de site, en ik wordt niet aangetrokken om verder te kijken omdat ik de begin foto niet van mooie kwaliteit vind. De begin foto moet me al lekker maken om verder te kijken. Daarnaast vind ik persoonlijk die 3 blokjes mooi, echter de lettertype te blokkerig.

Ik vind je redelijk veel vragen, voor de foto's die er staan (maar dat is een andere discussie).

Je portfolio vind ik vrij eentonig, en vind het vervelend dat ik ze aan moet klikken om vergroot te krijgen. Is het misschien mogelijk met wix, dat je ergens minnie een overzicht hebt met wat er nog komt.

Ook zou ik die haaii weghalen :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:33

Applelover schreef:
Gianti schreef:

Ja maar dit was de copyright van mijn vorige naam. Ik dacht die laat ik wel ff staan en daar doe ik dan later wel ff een andere op zetten.
Maar daarom was ik ook op zoek naar programma's waar ik mooie copyrights mee op de foto kan zetten
Maar thnks voor de tip!

misschien ergens op de site vermelden om onduidelijkheid te voorkomen? Ik doe het met photoflitre, wat enorm onhandig is, maar ik snap het _O-

*durf ik het, durf ik het?* nou ja, mijn website dan ook

http://gianti-fotografie.weebly.com/

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:49

Gianti schreef:
misschien ergens op de site vermelden om onduidelijkheid te voorkomen? Ik doe het met photoflitre, wat enorm onhandig is, maar ik snap het _O-

Super idee ga het meteen proberen!!

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:54

Gianti je hebt een mooie site met leuke foto's!

Bij het stukje over jezelf. Begin nooit met IK. Heb echt een fobie om een zin met ik te laten beginnen bij iets zakelijks! Doe ik eigenlijk zelde.
Kan je beter iets in de richting van: Mijn naam is Gina van der Schoot.
Ook kan je het beter opbouwen. Je hebt nu eerst iets over jezelf, dan over fotografie, dan weer over jezelf, dan weer over fotografie...
Begin eerst een stukje over jezelf, wie je bent en wat je doet. En daarna een verhaal over fotografie. Is namelijk iets logischer ;)

Je portfolio krijg ik pas na een lange tijd te zien. Hij laadt erg lang.

Bij contact ben je een hoofdletter vergeten:
Heeft u nog vragen en/of opmerkingen of wilt u een fotoshoot boeken? neem dan contact op via het onderstaande formulier

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:57

Nou weet ik niet of ik hier het makkelijkst mijn vraag kan stellen, maar zit onwijs te dubben over mijn tarieven?
Wil het wat eenvoudiger. 1 prijs en dan zoveel euro aan nabestel.
Weet alleen niet hoe of wat? :P

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 00:01

Applelover schreef:
Gianti schreef:

Super idee ga het meteen proberen!!

Misschien eerst even tijd steken in het beoordelen van andere sites? Houdt het topic wel zo leuk

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 00:02

_Sanne schreef:
Gianti je hebt een mooie site met leuke foto's!

Bij het stukje over jezelf. Begin nooit met IK. Heb echt een fobie om een zin met ik te laten beginnen bij iets zakelijks! Doe ik eigenlijk zelde.
Kan je beter iets in de richting van: Mijn naam is Gina van der Schoot.
Ook kan je het beter opbouwen. Je hebt nu eerst iets over jezelf, dan over fotografie, dan weer over jezelf, dan weer over fotografie...
Begin eerst een stukje over jezelf, wie je bent en wat je doet. En daarna een verhaal over fotografie. Is namelijk iets logischer ;)

Je portfolio krijg ik pas na een lange tijd te zien. Hij laadt erg lang.

Bij contact ben je een hoofdletter vergeten:
Heeft u nog vragen en/of opmerkingen of wilt u een fotoshoot boeken? neem dan contact op via het onderstaande formulier

Dankje!!!

woops, dat van ik heb ik niet door gehad :o heb gelijk aangepast! net zoals hoofdletter! dankje

portfolio zit ik zelf ook mee, andere opbouw laat die ook langzaam :n denk dat ik er 2 van ga maken, 1 voor honden en 1 voor paarden, misschien is die dan wat sneller

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 00:04

_Sanne schreef:
Nou weet ik niet of ik hier het makkelijkst mijn vraag kan stellen, maar zit onwijs te dubben over mijn tarieven?

.

edit: niet goed gelezen...
Laatst bijgewerkt door My_Little_P op 30-12-12 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 00:05

_Sanne schreef:

Ik vind ze zo goed, maar snap niet dat je bij goud geen foto's geschikt voor afdrukken krijgt en brons wel, daarnaast heb je onder budget, en boven brons, zou het persoonlijk wat logischer neerzetten.

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 00:09

joyce2 schreef:
Ik heb ook nog een opmerking AZNlady! Als ik naar je portfolio kijk, had ik steeds het idee dat er hele stukken foto's miste (een foto waar de oren van het paard + het hoofd van de persoon er niet op stond, foto's waar hele delen van het hoofd eraf gesneden zijn, etc.) Maar het leek me zo raar dat je die in je portfolio zette, dat ik er op heb geklikt om te kijken of er misschien nog een stuk aan de foto vast hoorde te zitten. Gelukkig was dit het geval ;) maar als ik jou was zou ik even kijken of de foto's in zijn geheel op de "voorvertoning" geplaatst kunnen worden, want nu staat het een beetje gek als je er even snel tussendoor scrolt!

Jaa haha, dat heb ik al eerder gehoord.
Ik ben bezig met een vernieuwde site bezig.
Daar ga ik het zeker anders doen.
Thnxx

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 00:19

Gianti: Nette overzichtelijke site met goede teksten. Foto's in je portfolio zijn mooi, maar ik zou wat meer afwisseling (veel zelfde soort paardjes en houdingen) en ik zou zeker de honden scheiden van de paarden. Het donkere paard (hoofd en nekfoto) zou ik eraf halen. Al is ie technisch misschien wel correct, het paard staat er nou niet echt op zijn mooist op!

Bij het nabestellen zie ik dat je 3,50 voor een bestand vraagt zónder logo. Dat zou ik niet doen óf dik meer vragen voor een bestand. Ook al schrijf je dat mensen deze niet mogen gebruiken voor internet e.d., ze gaan het zéker wel doen! Kun je niet beter foto's voor mensen bestellen en opsturen?

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 00:19

Ben ik nog iemand vergeten?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 00:22

Ja, dat is de grootste twijfel foto van mij :') Ben idd, nu bezig met meer afwisseling in poses te fotograferen uberhoudt :P Dus dat zal snel worden toegevoegd.

prijzen ben ik idd niet over uit, ben zo bang te veel te vragen :o Wat voor bedrag raad jij aan?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 00:24

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 00:26

Je moet je zelf serieus nemen en dat betekent dat je ook wat serieuzere prijzen moet vragen. Nou hoef je dat niet te doen voor de fotoshoot zelf als je je daar onzeker over voelt, maar de prijzen van de foto's moeten zéker omhoog. Als mensen bestellen, betekent het toch dat ze ze mooi vinden, nietwaar? Ik vraag op zich niet veel voor mijn foto's, maar een bestand van jou, krijg je bij mij nog geen 13x18 cm voor... :D

Nieuw bloed, nieuwe beoordelingen :P : http://www.plonedfotografie.nl
Ben benieuwd...

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 00:28

Ik ben Plonie, 8)7

Nayomie

Ik vind het een leuke site, maar op de home valt mij meteen iets op. Die blauwe letters, ik vind ze niet helemaal in de stijl van de rest passen eigenlijk :o Ik denk dat je op een andere manier duidelijk moet maken dat het aanklikbaar is, denk ik :)

_Sanne

Haha sorry daar gaat me fobie weer :=

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 00:46

Nayomie schreef:
Ik heb weeer een nieuwe site :) Met een goed doel. Vind hem zelf kaal, maar hoe kan ik zorgen dat de site meer aandacht krijgt? :)

http://complimentactie.weebly.com/

Nog bedankt voor je compliment haha

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 00:47

My_Little_P schreef:
Nayomie schreef:
Ik heb weeer een nieuwe site :) Met een goed doel. Vind hem zelf kaal, maar hoe kan ik zorgen dat de site meer aandacht krijgt? :)

http://complimentactie.weebly.com/

Nog bedankt voor je compliment haha

Graag gedaan! :D

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 00:47

_Sanne schreef:
Ik ben Plonie, 8)7

Snap het niet?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 00:48

My_Little_P schreef:
_Sanne schreef: