[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:47

tinekehorses; veulen 7.50
____________totilas niet voor verkoop
even vraagje hoor.. maar wat is dat ding bij zijn manen. ik vind dat namelijk heel erg storend?!

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:49

Owh, hahah. :')
Dat was een prijskaartje. xD

Vanky

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:50

lekker goedkoop.. alleen maar 00000000000000000000000 xd

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:50

Wat vinden jullie hiervan? :)
Afbeelding

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:54

Super leuk gedaan! Vind hem mooi..

Lkkr is dat, Tootje is weg..
(ps. er stond 10.000000000-15.000000000)

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 17:00

er mooi gedaan :j
ik zou alleen nog wat meer manen willen dien in de knotjes. er dit nu helemaal geen contrast in de manen en de neusgaten zitten wat ongelijk ;)

Verder vind ik m super mooi :j hoe lang ben je er ongeveer mee bezig geweest?
Nu€10/15 ?

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 17:07

Dankje, ik ben er ongeveer 3 uur mee bezig geweest ofzo? :P wel met pauzes ertussen..

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 14:47

A3? met krijtjes (weet niet wat voor, had ze geleend xd)
Afbeelding
30 x 12? Met dezelfde krijtjes
foto is een beetje van onder genomen daarom 2 witte hoekjes boven, hij hangt nam. boven de eettafel.. ;)
in link, hij is meer dan 800 pixels ..
http://lh4.ggpht.com/_-iaj6lDtvHE/TMGHU ... ening2.jpg

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 18:58

Zo, ik plaats ook weer even een werkje! Maar eerst natuurlijk de taxaties!

Pagina 23:
Dribbel: Ik zou hier eigenlijk niets voor geven, sorry. Het ziet er nog iets te kinderlijk uitzegmaar.
_l_amanda_l_: Wow, gaaf :D Vind het heel knap, zelf lijkt het me best lastig zo met de computer. Hij ziet er ook mooi uit, alleen z'n snuitje lijkt een gekke vorm te hebben. Maar denk dat dat ook zo op de foto is. Ik zou er €20 voor geven denk ik.
LeonieL: Ziet er goed uit!! Zou er wel zo €40,- voor geven! Stijl spreekt mij iets minder aan, het glanzende/contrast zegmaar. Maar dat weegt natuurlijk niet mee. De manen zou je misschien nog iets meer kunnen uitwerken, maar manen zijn ook lastig!
HorseyDude: Ziet er opzich goed uit, maar zoals ik al meer heb gelezen vind ik het ook iets meer een vlotte schets dan echt een portret zegmaar. Maar zeker op de goede weg wat schaduwwerking betreft! Voor zo zou ik er niets voor geven.
_Bitje_: Zeker €60,- waard! Vind het knap hoe je het zo mooi uit kunt werken met olieverf. Gewaagde achtergrond, persoonlijk had ik iets warmere kleuren gekozen, maar dat ik natuurlijk ieder voor zich :) Heb er eigenlijk niks op aan te merken, alleen jammer dat je onder de hals bent doorgeschilderd met de achtergrond zegmaar.
casperzot: wow je bent goed vooruit gegaan zeg! Klasse. Knap hoe je de persoon hebt uitgewerkt, paard vind ik iets minder maar dat komt misschien door de gekke bolling die er lijkt te zitten op de kaak. Die trekt teveel aandacht zegmaar. En het oog van het paard lijkt een beetje als een blindoog, snapje? Maar zeker mooi werkje! €35,- :)
TinekeHorses: Ziet er goed uit! Mis hier en daar nog wat schaduwen en details, maar je bent op de goede weg! Oefening baart kunst zeggen ze. Weet niet ik het echt al verkoopwaardig vind, maar voor nu €15,-
_Bitje_: Mooi werkje! Ogen lijken mij net iets te groot, maar het zou natuurlijk kunnen kloppen met de foto. Vind het jammer dat je manen wat streperig zijn. Ik zou er €40,- voor geven. :)
Xfeno01X: Leuke tekening! Verhoudingen kloppen allemaal wel, mis alleen heel veel diepte werking/schaduwen/contrast. Probeer dit er in aan te brengen, dan kun je er zeker geld voor vragen. Voor nu zou ik er persoonlijk nog niets voor geven, sorry :).
TinekeHorses: Veulen ziet er leuk uit, maar verder wat simpel zegmaar. Verhoudingen vind ik knap neergezet, lijkt wel te kloppen. Maar ik zou er denk ik nog niets voor geven omdat hij wat verder uitgewerkt kan.

Pagina 24:
_Laura_: Leuke tekening! Verhoudingen kloppen, mis alleen wat diepte het en der. Bijv. de oren en neus zijn nu een zwart plat gat, probeer hier wat meer diepte in te krijgen :). Voor nu €15,-
Xfeno01X: Ik zie geen tekening, krijg een foutmelding.

Dit is m'n 1e echte opdracht, de Welsh Cob Maybel van Dyonne. 2e Werkje sinds ik weer ben begonnen met tekenen.
Hij is al opgestuurd en heb er dus een bedrag voor kregen, dus daarvoor heb ik de taxatie niet nodig. Heb ook al vaste prijzen.
Maar vind het wel leuk zo even te peilen wat mensen vinden :)
Afbeelding
Grafiet op A3, uren weet ik niet, maar heel wat.

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 19:03

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 19:05

Shanna_: die maaaaaaaaanen! Dat heeft vast een poosje geduurd eer dat het goed was? :oo

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 19:11

Haha nou moet zeggen dat het eigenlijk wel redelijk gelijk goed ging :P Maar er zit behoorlijk wat werk in ja!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 19:15

Daissos; 0,-
Colorado: Jammer dat de oren er niet opstaan, verder vind ik her rechtsonderin ook niet mooi afgewerkt, de verhoudingen kloppen niet helemaal, jammer. Kan er helaas niet meer voor geven dan 15,- Ik weet zeker dat je er meer uit kan halen, (minimaal het dubbele) ik kan zien dat je bepaalde dingen goed onder de knie hebt.
Shanna: mooi gedaan, alleen de het snoekshoofd heb je té gemaakt waardoor het niet zo fijn is om er naar te kijken, het leid erg af. Het is mooi strak, maar pas op dat het niet te strak wordt want dan komt het nogal 'barbie' achig over, als je begrijpt wat ik bedoel. Met tekenen mag je overdrijven, maar jij overdrijft wel heel erg ;) 30,-
lalunamyo: Super gedaan, alleen zet er ook even de techniek en het formaat bij, oke? Het ziet er wel redelijk groot uit, 70,-

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 19:23

x feno: ik weet echt niet of ik hier iets voor zou geven... Misschien hooguit €5
Shanna_: ik geef hier zeker €35 voor! Wauw die manen, geweldig! wel sonde van de voorpluk!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 21:48

Shoet vergeten pag. nr erbij te zetten ^Dat is pag. 18

Pag. 19:
Koetje10: beide 30,-
Samloes: 30,-
Wuis: 50,-
Wuis: 1e: 5,-
2e: 20,-
Andante: 1e 30?
2e 25,- door het wat kleinere formaat

Pag 20:
Wuis: 15,- Wat me aan je opvalt is dat je hele goede/sterke tekeningen maakt en sommigen vind ik weer niks. :P
HD: 8 uur daar aan gewerkt? Dan ben je wel een doorzetter want je bent geen geboren talent in tekenen. 0,-
Dribbel; ziet er uit als een krastekening sorry, maar echt geen geld waard.

Pag. 21:
Lalunamyo: Pff moeilijk, wat zullen we zeggen? Het is niet mijn smaak, ik zou hem niet hoeven, uhhhm ik denk: 30,-?/ Ik heb geen idee :o
Lalunamyo: 40,-
Marjoke: Mooi!! 150,-
Casperzot: 5,-
Maudk: 15,-
Meelanor; 0,-

pag. 22
Horse art: 80,-
Fnanne: 40,-
Casperzot: 10,-
Snne: 0,- Klopt niks van de verhoudingen, de hals vind ik nog het best
Pernill: 0,-

Pag. 23
Dribbel: 0,- ziet er uit als een kleutertekening, sorry..
Amanda: 100,-
Leonie: weinig contrast, dat is jammer: 25,-
HD: nog altijd niks
Bitje: Hij komt er mooi uit! netjes gedaan, 50,-
Casperzot: 15,-
Tinekehorses: 0,-
Bitje: 25,-
feno: 0,-
Tinekehorses: 10,-

pag. 24:
Laura: de hals is nog niet af
Shaunna: 60,-
Feno: 0,-

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 09:10

@ Saskiakefie: Dankjewel, ik zat eigenlijk al te denken dat dat commentaar over de tekening van pagina 18 zou gaan, en niet van deze want begreep het anders even niet :P Maar nu is het duidelijk haha! Snap zeker wat je bedoelt, vind ik zelf ook wel als ik naar die tekening terug kijk. Maar hé, ik zie het als tip en ga het zeker meenemen in de komende tekeningen :) Dus thanks

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 09:21

@saskiakefie
de hals is wel af. :') het is een bont paard

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 10:00

@Laura: Je hebt veel te weinig contrast gebruikt, een wit paard is niet spierwit. Ik zie geen spieren, geen aderen, niks. Ik zou er niks voor geven, sorry.

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 21:11

Bitje: 30,-
tinekehorses: 15,-
Laura: 10,-
Shanna: 40,-
Feno: 5,-

Dit is echt een prutswerkje maar ik wil heel graag tips, hij is nog niet af, en het poppetje moet je maar niet teveel opletten :+
Afbeelding

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 21:17

Je zegt zelf al dat het een prutswerkje is en nog niet af, waarom plaats je het hier dan?? Dit topic is niet voor tips...

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 21:28

wendyP: sorry maar hij is nog niet af, dus kan niet getaxeerd worden, bovendien is het niet meer dan een schetslijn :)

xfeno01x: wel iets sweervols, maar niet meer dan een simpelwerkje met weinig contrast, dus ik vind het nog niks waard.

shanna: prachtig! vooral die manen, echt super mooi uitgewerkt! 35,-
*****************************************************************************************
Weer een werkje van mij, dit keer iets aparts, namelijk gemaakt met BALPEN. :=
Serieus, begin er niet aan want wat een rotwerk zeg! 1 a 2 uur mee bezig geweest,
ben benieuwd wat jullie er voor zouden geven :) (op A4)
Afbeelding
Afbeelding

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 22:35

Wouw _bitje_, vind het een mooi werk, ik houd wel van het donkere en het harde contrast van balpen. 30,- euro

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 06:44

_bitje_; het paardenhoofd vind ik erg mooi gedaan. Idd, ik teken ook wel eens met balpen maar ik moet zeggen dat ik het wel leuk werk vind om met balpen te tekenen. Erg mooi gedaan, 25/30,- euro waard.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 19:32

@wendy: zoals eerder gezegd is is dit topic niet voor tips. Als je nou even heel eerlijk bent tegen jezelf, vind je dan dat je tekening ook maar 1 cent waard is? En in vergelijking met de andere tekeningen? :) Denk even wat beter na voordat je zomaar wat plaatst ;)

@Bitje: Ik vind hem geslaagd hoor!! Jammer dat je niet een foto hebt van de kwaliteit van de eerste foto en dan recht :P Hier ook 30 euro

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 23:51

bitje: erg mooi die balpentekening! Zou en ook 30/35 euro voor geven!