Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
holly schreef:Haha nieuwsgierige aagjes.
SS had je al op het kralenforum gekeken bij ontwerptips? Meiske zoekt hulp en sandra verwijst naar jou
holly schreef:Zo boeiend is het niet hoor. Ik weet zelf nog niet helemaal wat ik er van moet vinden eigenlijk.
holly schreef:Nee, dat was ik ook niet van plan hoor, maar het is hier pik donker zonder lamp aan en laat ik nou net spaarlampies hebben die minder fel branden dan een gewone lamp. Zie je dus nog niets op de foto. WIl ik een foto maken, dan moet dat overdag, of met de lightbox en die laatste heb ik nu geen zin in![]()
Nee sorry Assepoetster, ik kan er ook niets mee.
holly schreef:Nu effies geen zin in, moet ik de hele handel neerzetten voor 1 foto, das niet zo handig.
Maar simone heeft een leuk sieraadje gemaakt![]()
Misschien wil zij wel een fotootje plaatsen?
holly schreef:Ik doe dat (zie profiel), assepoetster, singasong, ilsemarie...vergeet ik iemand?
Haha SS de strijkplank ja. De crystal chain is met strijkplank en A4tje gemaakt![]()
Lukt het met de jasseron Roxiie?
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo creatief geweest als ik had gewild. Ben druk geweest met bestellingen.
Dat is ook leuk hoor daar niet van, maar hoe drukker het is daarmee, hoe minder tijd er over blijft voor nieuwe creaties of dingetjes die nog af gemaakt moeten worden en dat vind ik dan soms wel weer jammer.
holly schreef:Ik doelde inderdaad op je groene fimo creatie. Zat toevallig net op SF te kijken en zag hem voorbij komen.
Ik vind hem leuk hoor, maar snap je twijfel.
Van deze 2 vind ik de bovenste erg leuk.
holly schreef:Heb jij niets meer gemaakt dan Eefsoll?
Ik vind vooral de stenen erg grappig Simone. En juist die heb je zelf gemaakt toch?