[CENTRAAL] Sieraden maken!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

holly

Re: Sieraden maken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 21:59

Nou de rivolisteen loopt aan de onderkant in een punt, dus komt wat hoger te liggen om te omranden. En om de rivolisteen heb ik een bloemetje gemaakt waarbij er 3 lagen op elkaar zitten. Dat tikt wel aan.
Ben nu aan een blaadje bezig. Wel leuk om te doen zeg.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 22:02

Tussentijdse foto? Asjeblieft? :P

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 22:31

Singasong, heb geen frontriemen gemaakt, dus ook geen leer voor gebruikt :+ Was geloof ik eens om wat te repareren! :)
Ben inderdaad ook benieuwd naar foto's!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 00:26

Haha nieuwsgierige aagjes.

SS had je al op het kralenforum gekeken bij ontwerptips? Meiske zoekt hulp en sandra verwijst naar jou ;)

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 08:51

holly schreef:
Haha nieuwsgierige aagjes.

SS had je al op het kralenforum gekeken bij ontwerptips? Meiske zoekt hulp en sandra verwijst naar jou ;)

Oh, nee had ik nog niet gezien. Zal eens kijken ;)

Maarre... vind wel dat je best ff een foto kunt maken hoor van je creatie. We zijn allemaal erg benieuwd! Klinkt heel leuk met die bloempjes :D

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 09:11

Zo boeiend is het niet hoor. Ik weet zelf nog niet helemaal wat ik er van moet vinden eigenlijk.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 09:15

holly schreef:
Zo boeiend is het niet hoor. Ik weet zelf nog niet helemaal wat ik er van moet vinden eigenlijk.

Jaaaaaaaaaaa, niet terug krabbelen, hij wordt vast heel mooi! En ik word ondertussen steeds nieuwsgieriger :D

foto....foto......foto.........foto..........foto.........foto.......foto!!!!!!!!!!!

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:40

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:49

Nu effies geen zin in, moet ik de hele handel neerzetten voor 1 foto, das niet zo handig.

Maar simone heeft een leuk sieraadje gemaakt :D
Misschien wil zij wel een fotootje plaatsen?

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:56

Beetje flauw hoor om andere mensen te vragen een foto te plaatsen van hun creatie en zelf doe je het niet :P Wat moet je eigenlijk allemaal opstellen. Wij doen het volgens mij ook gewoon met een digicamera. Hoeft toch geen prof.foto te zijn?

Assepoetster, ik kan er helaas niets mee. Werkte dat niet goed met dat graveermachientje?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:59

Nee, dat was ik ook niet van plan hoor, maar het is hier pik donker zonder lamp aan en laat ik nou net spaarlampies hebben die minder fel branden dan een gewone lamp. Zie je dus nog niets op de foto. WIl ik een foto maken, dan moet dat overdag, of met de lightbox en die laatste heb ik nu geen zin in :P

Nee sorry Assepoetster, ik kan er ook niets mee.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 20:17

holly schreef:
Nee, dat was ik ook niet van plan hoor, maar het is hier pik donker zonder lamp aan en laat ik nou net spaarlampies hebben die minder fel branden dan een gewone lamp. Zie je dus nog niets op de foto. WIl ik een foto maken, dan moet dat overdag, of met de lightbox en die laatste heb ik nu geen zin in :P

Nee sorry Assepoetster, ik kan er ook niets mee.

O, maar dan kan het toch morgen overdag :D :D Ik gebruik mijn strijkplank en een zwart boek vaak als hulpmiddelen. Zet dan de strijkplank voor het raam voor het daglicht. 's Avonds kan ik ook niet een normale foto maken.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 20:19

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 21:22

Voor de sieraden die ik maak is de graveerkop net een slag te groot, voor het mooi dus te dikke gravure. Verder erg fijn dingetje, ook erg leuk om hout mee te bewerken. 't Is dat ik er geen tijd voor heb, anders had ik hem wel gehouden.. :+

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 21:53

holly schreef:
Nu effies geen zin in, moet ik de hele handel neerzetten voor 1 foto, das niet zo handig.

Maar simone heeft een leuk sieraadje gemaakt :D
Misschien wil zij wel een fotootje plaatsen?

haha nou vooruit maar wil van jou ook wat zien hoor holly :P denk dat je mn laatste armbandje bedoeld maar van die wil ik eerst even nog een mooie foto maken :P

dit is dus een mooi voorbeeld van een slechte foto, gemaakt in de avond, maar was een cadeautje en kon er anders geen foto meer van maken.
Afbeelding

en deze is ook van niet zo heel lang geleden, dat grove wire was de bedoeling
Afbeelding

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 22:11

Allemaal weer druk en creatief bezig zie ik wel!!
Ben zelf momenteel met jasseron bezig, toch nog wel lastig hoor :p

Wie van jullie maakt hier allemaal sieraden ( armbanden) van paarden haar?
Vriendin van me moet helaas maandag haar paardje in laten slapen, dus wil haar graag wat moois en blijvends geven.. Of is zoiets niet echt gepast? :=

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 22:24

Ik doe dat (zie profiel), assepoetster, singasong, ilsemarie...vergeet ik iemand?

Haha SS de strijkplank ja. De crystal chain is met strijkplank en A4tje gemaakt :D

Lukt het met de jasseron Roxiie?
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo creatief geweest als ik had gewild. Ben druk geweest met bestellingen.
Dat is ook leuk hoor daar niet van, maar hoe drukker het is daarmee, hoe minder tijd er over blijft voor nieuwe creaties of dingetjes die nog af gemaakt moeten worden en dat vind ik dan soms wel weer jammer.

Ik doelde inderdaad op je groene fimo creatie. Zat toevallig net op SF te kijken en zag hem voorbij komen.
Ik vind hem leuk hoor, maar snap je twijfel.
Van deze 2 vind ik de bovenste erg leuk.
Laatst bijgewerkt door holly op 17-02-10 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 22:27

holly schreef:
Ik doe dat (zie profiel), assepoetster, singasong, ilsemarie...vergeet ik iemand?

Haha SS de strijkplank ja. De crystal chain is met strijkplank en A4tje gemaakt :D

Lukt het met de jasseron Roxiie?
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo creatief geweest als ik had gewild. Ben druk geweest met bestellingen.
Dat is ook leuk hoor daar niet van, maar hoe drukker het is daarmee, hoe minder tijd er over blijft voor nieuwe creaties of dingetjes die nog af gemaakt moeten worden en dat vind ik dan soms wel weer jammer.

haha ik heb zo goed als nooit bestellingen, heel soms van een tante of zo :P.

maarja moet eerst maar eens een up to date site hebben. :o
Laatst bijgewerkt door SimoneDV op 17-02-10 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 22:27

Dat komt me bekend voor Holly.. Gelukkig loop ik nu wat voor met de bestellingen, moet namelijk nog érg veel proefmodellen maken voor op de display.. Zal binnenkort wel even een foto plaatsen van m'n nieuwste armband, dit keer van m'n eigen pony's :)

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 22:31

Voorlopen op bestellingen, hoe doe je dat dan?

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 22:33

Gelijk maken zodra ik ze binnen heb :+ Bijvoorbeeld nu eentje die voor 3 maart moet, kan ik morgen op de post doen.
Dus niet letterlijk voorlopen, maar meer bijlopen _O-

Eefsoll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-10 22:35

Jullie hebben het er maar druk mee!! :D
Leuk hr!

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 22:43

holly schreef:
Ik doelde inderdaad op je groene fimo creatie. Zat toevallig net op SF te kijken en zag hem voorbij komen.
Ik vind hem leuk hoor, maar snap je twijfel.
Van deze 2 vind ik de bovenste erg leuk.

dank je wel :)
Die fimo komt er dus nog aan, heb besloten dat ik m toch zo laat alleen nog even testen of ie niet teveel gaat draaien. En dan even een goede foto maken.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 22:46

Heb jij niets meer gemaakt dan Eefsoll?

Ik vind vooral de stenen erg grappig Simone. En juist die heb je zelf gemaakt toch?

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 22:47

holly schreef:
Heb jij niets meer gemaakt dan Eefsoll?

Ik vind vooral de stenen erg grappig Simone. En juist die heb je zelf gemaakt toch?

nee jammer genoeg niet :Y) , die had ik een keertje gewonnen. Heb ooit wel eens wat met fimo gedaan maar in combinatie met sieraden is dat nooit echt van de grond gekomen :P