Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu is er een 2e en dan is het pas af met een kevertje vind ik.
zit gewoon te balen dat ik tot 6 uur moet werken omdat ik dan pas om half 8 thuis ben en het dan zo laat is eer ik op de bank kan ploffen

. Gisteren maar even gebeld,bleek dat ze hem niet op voorraad hebben. Ze krijgen hem als het goed is eind van de week binnen en dan moeten ze hem nog naar mij opsturen. Is het dan zoveel moeite om dat even via een mailtje te laten weten... zucht... Scheelt een hoop ergernis.
. Ik heb het zelf nog niet gedaan dus ik weet niet of het een goed partoon wordt. De koste van het patroon zijn 5 euro maar de koste van het borduurzij ligt er natuurlijk aan hoeveel kleuren je hebt! Dus dan kan je volgens mij het beste een site zoeken waar het borduurzij het goedkoopste is, want de kosten lopen snel op! Je moet natuurlijk ook je stof nog. idefix4 schreef:Heeft één van jullie mss nog een leuke tip voor een VW kevertje? Ik zoek er eigenlijk één om er een geboortelapje van te maken voor een kennis. Die zijn helemaal fan van eendjes en kevertjes. Voor hun oudste heb ik al een dergelijke gevonden in Frankrijk toen met een deux-chevaux...Nu is er een 2e en dan is het pas af met een kevertje vind ik.
. Lijkt me wel leuk om daar een keer iets mee te doen, nu wil ik een keer een halstertje haken, maar wol is zo slap
.

Bucephalus schreef:xingridx schreef:zijn er geen leuke patronen te vinden op internet?
Volgens mij massa's, te veel om te maken in één leven, denk ik.
Truf schreef:Ik zag een site voorbij komen waar je een foto om kan laten zetten in een patroon, maar kennen jullie deze al? http://www.pic2pat.com/index.nl.html
. Nu weet ik natuurlijk niet hoe het er uit ziet als je het gaat borduren... Maar misschien eens met een klein lapje gaan proberen?
Ik heb 'em dus ook een poosje opzij gelegd op een gegeven moment. Tussendoor ook nog verhuisd dus ik denk dat ik alles bij elkaar nu een maand of 6 er echt aan heb gewerkt.
) en nu gaat het veel beter.
)