Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Laura schreef:Hebben jullie je niet verdiept in de ontwikkeling van de "echte"? Daar gebruiken ze geen skippyballen meer omdat zwarte skippyballen in de zon knappen.....

Paarden worden echt helemaal lekgestoken en er zitten er honderden, hele zwermen rond ze. Anders blijven ze lekker grazen maar met dit weer komen ze echt rond je hangen "haal die dingen weg!!".. De vliegen zijn ook best irritant maar die doen minder mis, dazen vind ik veel erger
_Sigrid_ schreef:Nou dames, nog even geduld. Vandaag niet echt een de dazenval toegekomen. Morgen ga ik hem in elkaar zetten en dan plaats ik hier de foto's! Mijn skippy van de Bart Smit is trouwens prima gedroogd met de verfspray van de Hema. Zonder primer eronder.
@Lynn_Nikita:
Die sterretjes, haha. Wat een service zeg. Klamboes waren inderdaad overal opeens uitverkocht of heel duur (9 euro bij Marskramer). Ziet er verder wel goed uit jouw val. Heb je al iets gevangen?

klopt, ik heb hem er even snel in gedaan voor de foto, maar ik dacht ook al dat hij lager moest. 
)
). De val past over dit gedeelte heen, door de extra laagjes tape blijft hij al goed klemmen. Stukje tape eraan voor extra stevigheid.

)
), zodat de bal vrij kan bewegen in de wind, maar het geheel wel stevig staat; het kan bij ons nogal waaien! (voor galg, zie tekening een paar blz. terug)
)

denk ondertussen aan wat die beesten je paardjes aandoen
)

kaatje77 schreef:Zorro ziet er goed uit, maar is ie wel stabiel bij de fles?
Zou jammer zijn dat ie ineens instort.