Wat heb jij het lijf netjes aan het hoofd zitten zeg!
Ik ben daar zo ongelooflijk slecht in, het ziet er echt niet uit bij mij. Ik probeer momenteel een aap in elkaar te zetten, maar ik kan wel een traantje weg pinken hoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben daar zo ongelooflijk slecht in, het ziet er echt niet uit bij mij. Ik probeer momenteel een aap in elkaar te zetten, maar ik kan wel een traantje weg pinken hoor

Om precies te zijn dit patroon: http://www.christelkrukkert.nl/product/rolf/
Oefening baart kunst. Ik vond het vastzetten van de onderdelen ook altijd een hel omdat het nooit mooi lukte, maar tegenwoordig heb ik de slag te pakken. Ik markeer altijd eerst de steken met kopspelden om zo uit te meten waar de onderdelen moeten komen, dan weet ik zeker dat alles recht en op de goede plek zit.

Ga ik doen! Moet nog ongeveer een halve bol in, dus bijna af. Dan zitten er 3 bollen in, twijfel nog over een 4de bol maar denk dat ik het zo laat. Yonker schreef:Die giraffe is ook leuk![]()
En wat een leuk patroon zeg Jolien!! Dat truitje er ook bij!! Benieuwd als hij af is
Nah het trekt niet echt bij maar spannen als het af is, is wel een goedeGa ik doen! Moet nog ongeveer een halve bol in, dus bijna af. Dan zitten er 3 bollen in, twijfel nog over een 4de bol maar denk dat ik het zo laat.

was gisteren jarig vind ik een goede reden
Giolli schreef:Pardon Jolien, maar heeft Rolf nou maar 1 poot?Sneu....

Moet alleen nog de draadjes wegwerken.... Ik heb hem niet helemaal perfect gedaan zie ik nu, heb zitten meerdere op het eind op de 1 of andere manier. Ketting niet juist gesloten. Maar agh ziet niemand als ik hem straks om heb!!

maar ga m'n best doen.