Ezellover25 schreef:Zou iemand mij daarin eve n kunnen helpen met wat ik moet doen in de maand mei?
Moet ik het ook bijhouden.
Mag ook via pb
Dit is wat de oorspronkelijke omschrijving was van hoe de challenge werkt, ik geloof niet dat het verandert is:
Citaat:
Om de titel weer eer aan te doen lijkt het mij leuk dan er elke maand (op de eerste) een ‘challenge’ is. Als we één voor één een woord, een inspiratiebron een kleur of kleurencombinatie of een DTIYS (draw this in your style) plaatsen.
Er zijn geen regels voor de challenge, geen verplichting, puur een drijfveer om te gaan tekenen en schilderen.
Dus je bedenkt iets, dat kan van alles zijn (een woord, een zin, een liedje, een kleur, een afbeelding), en iedereen, inclusief jijzelf, kan de aankomende maand een werk maken dat daarop geinspireerd is. Aan het einde van de maand verzamel je alles en maak je een nieuw topic waar alles op een rijtje staat. Je kan vragen of mensen je willen pben met wat ze gemaakt hebben, maar in praktijk vergeet bijna iedereen om dat te doen en is het makkelijker om even het topic door te scrollen voor de afgelopen maand en alles wat mensen geplaatst hebben als "dit is mijn challenge resultaat!" in je topic te zetten.
Overigens, de ongeschreven regel is een beetje dat wie tekeningen plaatst, ook reageert op tekeningen van anderen, het is wel leuk als je dat ook af en toe doet