Dank jullie! Wat had je verwacht Muga? Andere eendensoort?
Hahah geeft niks joh! Ik heb dit hele topic nog geen kaartjes geplaatst geloof ik En dan nog had deze anders kunnen zijn.
Volgende tekening wordt de wulp, het wordt 'als je wulp nodig hebt'. Daar was iedereen hier enthousiast over en het is een positief kaartje voor als het even niet zo lekker gaat, dus ik denk geschikt.
Dan rest dus nog die met verhuizen.. Even wat ideeën hier de groep in gooien (sommigen beter dan anderen, maar voor het idee):
Thuis voor de buizerd Veel plezier op je nieuwe plekster (ik wil eigenlijk niet nog een keer een ekster doen) Veel plevier op je nieuwe plekje Naar je nieuwe huis toehoe Verhuizen, gooi het roerdomp Gaai verhuizen? De zwaluwte van ... Kraai nou wat! Verhuisd? Hop het nieuwe huis in Wat een raaf huis
Neem ze niet allemaal te serieus hoor, maar ik wilde er even wat verschillende in gooien voor het geval ik iemand op ideeën breng
Naar je nieuwe huis toehoe blijf ik echt het leukste vinden. Dat uilen van het lachen vind ik ook echt heel grappig en ik ben vooral ook heel benieuwd welke geweldige tekening je hierbij zou maken.
Verder vind ik het kaartje met dat eendje echt heeeeel erg mooi en leuk ook weer
Dido2316
Geplaatst: 09-07-24 19:20
vikawiek schreef:
Naar je nieuwe huis toehoe en hop je nieuwe huis is zijn mijn favoriet
Eens!!
Punz
Geplaatst: 09-07-24 21:50
Gefeliciteerd met de verhuismus Verhuismus je weer?
Verhipt! Je bent verhuismust!
( omdat ik de verhuismus echt leuk vind, maar inderdaad... wat is het moeilijk om daar een leuke zin bij te bedenken)
Ik vind die met de gaai en de kraai ook erg leuk! Ze klinken in mijn optiek het meest ‘natuurlijk’ aan (en gaaien zijn een van mn favoriete vogels om te zien )
Ik vind gaaien ook zo leuk.. Toen ik met veldwerk een paar uur naar een kastje stond te staren kwam er een gaai voorbij, ze zijn bijna niet-Nederlands mooi vind ik. Met die blauwe veertjes
'Kraai nou wat!' vind ik ook heel leuk, die had mijn vader vorig jaar bedacht dus dat is ook leuk. Hij was het overigens wel vergeten dat hij hem bedacht heeft en was gelijk heel enthousiast over 'mijn' idee Ik kon het woordgrapje alleen nog nergens plaatsen en voor verhuisd kan hij wel, maar ook apart of op een shirt. Je kan een kraai wel lekker verbaasd laten kijken met zo'n schuin koppie.
De schets voor de wulp staat, Wat hebben ze eigenlijk vreemde veren op hun rug! Haast een loost gelaagde blaadjes getekend door iemand die niet goed blaadjes kan tekenen. Heel groot en super veel contrast per veertje. Cool!
Laat de leeuwerik niet in z'n hempie staan is leuk! Maar misschien te kortdag voor dit EK. Dan voor het volgende WK.
Gaai je verhuizen? en Naar je nieuwe huis toehoe! vind ik leuk. Gefeliciteerd met je nieuwe thuismus als extra idee.
Mariett
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-24 18:33
Ohja er is voetbal vandaag toch? Met Nederland? Hopelijk doen ze het goed!
Wulp is af! Nu de laatste nog, ik weet nog steeds niet welke ik ga doen
Baardmannetje is super leuk! Maar behalve 'leuke baardman' weet ik eigenlijk niet wat ik er mee zou moeten Grutto vind ik ook leuk maar een goede woordgrap/zin is me nog niet gelukt. Het doet me steeds denken aan 'grutsk', Fries voor trots.
MoonWencke
Geplaatst: 10-07-24 18:40
OMG! (Oh My Grutto)
Grutto gut
Baardman voor Movember, maar dat gaat eigenlijk over snorren.
Ja, Nederland staat vanavond in de halve finale tegen Engeland.
FemkeRoosje
Geplaatst: 10-07-24 18:41
Ik moet bij de grutto denken aan grutto gut (van gut o gut).
Ik zat nog te denken… iets met baardman en Abraham? Voor als iemand 50 is geworden? Of is dat te moeilijk?
Ik vind alles met hup Holland hup ook wel bij de Olympische spelen en dergelijke passen. Zodra er een Nederlands team of Nederlandse deelnemer aan te pas komt zou ik hem al van toepassing vinden.