. Je moet ook wel specifieke kleuren hebben, natuurlijk. En als het dan niet dekt is dat meh. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Je moet ook wel specifieke kleuren hebben, natuurlijk. En als het dan niet dekt is dat meh.
. We gaan over twee weken verhuizen en we hebben een hele mooie grote houten elipsvorm tafel van 250cm lang, met een zwarte poot, daar passen acht stoelen om.
. De stoelen waren wit en zitten echt ontzettend lekker dat ik een beetje droevig was ze weg te doen. En toen kwam het idee ze zwart te maken
.
Ik kijk wel altijd mee tussendoor dus zie wel al het moois sowieso passeren. Hopelijk vinden jullie dat niet erg..
Niet normaal. Je doet me zin krijgen om eens te experimenteren met acryl op doek. Ik heb hier toevalig een klein doekje liggen die ik heb gekregen bij de Secret Santa van afgelopen jaar die daar heel goed voor zou kunnen dienen.
Want ook jij bent aan een knappe vogel begonnen. De kleuren van je bijeneter zijn al super mooi vind ik. Ik ben benieuwd wat je van de achtergrond gaat maken.
) een mooie mama kievit met kuikentje. Daar was je collega vast erg blij mee. De konijntjes zijn ook goed gelukt.
Naar is dat als je hoofd niet mee wilt. Ik herken het jammer genoeg maar al te goed. Kunst is voor mij altijd een goede uitlaatklep geweest als ik slecht in mijn vel zat. Ik tekende dan vaak meer gebaseerd op mijn gevoel en minder op prestatie en dat kon soms erg deugd doen. Ik denk dat je losse schetsen dat misschien wel hebben kunnen bevestigen! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

en die lino staat er ook geweldig op 

Dat bordje met Macho is ook prachtig.

.

Lijkt me wel leuk om eens te proberen! 

die op stro vind ik heel gaaf geworden!
Geweldig die Capibara

Dat is zo zwaar kl*te. Daar wil ik het maar even bij laten.
eva1969 schreef:Ik ben een weekendje weggeweest dus helemaal niks geschilderd maar dat was ook best eens lekker.
Oh en had ik al verteld dat ik in mei een midweek op schildervakantie ga? Naar Markelo, echt veel zin in, leuk programma met elke dag les, zelf schilderen en veel uitjes naar tentoonstellingen en musea in de buurt. Het thema is sprookjes, dorps, ver, en droom-landschappen. Iets heel anders weer dan normaal en nu al zin in. Dat is zo lekker, even alleen met schilderen bezig en jezelf
ook op schilderles gezeten.
dank je!
Vandaag kon hij dan eindelijk kado gedaan worden aan de mensen waar mijn paard in hun kudde mag wonen.
voor je geduld. Bij mij worden dat eeuwige UFO's Maar ook
Voor de uitvoering.
Wat een rot tijd voor jou
Haha Daisyree, ik wilde eigenlijk wel de handdoek in de ring gooien maar toch blij dat ik doorgezet heb.
Wil ook nog 1 of 2 waterhoenen schilderen met die grappige en mooie voeten van ze. Heb alleen nog steeds geen volledig beeld hoe dat er uit moet gaan zien. henny_w schreef:Eva, waar ga je naar toe in Markelo? Ik heb er een aantal jaren gewoond enook op schilderles gezeten.
Heb ik er overheen gelezen of wat is het formaat? Wat zullen die mensen daar blij mee zijn