ze zien er leuk uit! Hopelijk ga je goed verkopen op de kerstmarkt
_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-24 18:05
Dank jullie wel
Jojoleinee: top! Dank je wel
Veriye: ik hoop het ook! Ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten, maar ik ben heel benieuwd!
Vandaag weer een hoop gedaan. Mijn nieuwe stempel is binnen, dus ik heb mijn tasjes gepersonaliseerd
Laatste spulletjes binnen gekregen om alle bamboe oorbellen af te maken, onder streng toeziend oog
Af!
En nog even door om wat eenvoudige, maar hele leuke ringetjes te maken
Ook nog even een nieuw ideetje proberen voor een paarden hanger!
Morgen nog 1 dagje werken en zaterdag gezellig op pad met vrienden die komen logeren (helemaal vanuit de andere kant van Nederland!). Wish me luck met de laatste loodjes
Ik vind het echt jammer dat ik niet kan komen! Wij moeten helaas echt de stad in hier voor andere kerst inkopen en ik ben te ziek om twee van zulke uitjes te doen nu en heb alleen dit weekend nog om samen met het gezin te gaan. Maar baal wel, ik had erg graag willen komen kijken - maar misschien en hopelijk sta je in de toekomst nog een keer ergens in deze regio Veel plezier vandaag en dat je veel mag verkopen en veel commissies mag aannemen
Als ik in Noord-Brabant/Limburg woonde, was ik graag komen kijken! Ik hoop dat het goed weer zal zijn en dat je kraam drukbezocht wordt! Ik ben heel benieuwd naar de foto's!
Bedankt voor alle leuke berichtjes Het was pittig, maar super! Leuke gesprekken gehad, veel kaartjes uitgedeeld en (geen enorme, maar) een grotere omzet gedraaid dan ik had verwacht echt heel erg leuk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Kleine impressie;
Nu lig ik uitgeteld op de bank, dus ik denk dat ik maar lekker mijn bed in kruip haha Voor de mensen die nog wat (reparatie)werk in de wacht hadden, ik ga deze week weer snel aan de slag