Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jokari schreef:Ik vind ze nu al fantastisch. Respect hoor !
Wat doe je er onder qua zool ?
8nnemiek schreef:Wat knap gemaakt al zeg! Ziet er echt goed uit!
Hoe bevalt het appelleer tot nu toe? Laat het zich goed bewerken, met vergelijkbare technieken als gewoon leer? Kun je bijvoorbeeld ook de randen polijsten zoals bij echt leer enzo? Erg interessant in ieder geval!
tamary schreef:Werk je randen af, anders trekt er water in het leer en is je tasje snel onbruikbaar.
Veriye schreef:Nou ja, prima toch. Het gaat er ook om eerst even een gevoel te krijgen.
Ik ben weer een stap dichter bij mijn schoenen (de veters zijn nog niet de goede, maar heb ze voor de constructie nodig.)
[ [url=m/hnJox2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uiteraard niet perfect, zoals te zien, maar vind ze wel heel mooi worden.
Ik heb geen versterker bij de tenen ingebracht, dus ben benieuwd of het de vorm wat gaat houden. Het appelleer is best standig/stijf, dus ben benieuwd.
thirteenn schreef:Heeel gaat die schoen! Is er iemand die boek covers maakt? Ik wil graag een boek maken van leer (soft cover) maar geen idee wat ik allemaal nodig heb, welk leer enzo. (Dingen dus buiten boekbindersmaterialen)
Runa schreef:tamary schreef:Werk je randen af, anders trekt er water in het leer en is je tasje snel onbruikbaar.
Oh echt? Heb hier zelf nog geen last van gehad eigenlijk.
Heb een paar jaar terug een zakje gemaakt voor paardensnoepjes van vergelijkbaar leer... Die is enorm mishandeld met oa regen, paardenkwijl, modder... Maar hij doet het nog steeds.