Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Nou het lijkt me wel steeds duidelijker dat Jeff ook gewoon een naar stuk vreten is.... hij neemt Streep mee naar het buitenland en laat haar haar telefoon kapotmaken zodat ze helemaal op niks en niemand meer terug kan vallen.
Hij doet hetzelfde niet. Heeft ineens wel geld. En die groep heeft hun binnen no-time gevonden...als hij dat niet wilde, was het vast niet gebeurt. Ook allerlei gedragingen. En dan dat Hyves gebeuren. Het lijkt me nu toch zo klaar als een klontje dat Streep haar hormonen onder controle moet zien te krijgen en heel erg uit de beurt van Jeff en zijn wespennest moet blijven....
Maar hoe moet ze de hele situatie waar ze nu in zit, dan verder oplossen?! Spannend!!
Jis_ schreef:pmarena schreef:Nou het lijkt me wel steeds duidelijker dat Jeff ook gewoon een naar stuk vreten is.... hij neemt Streep mee naar het buitenland en laat haar haar telefoon kapotmaken zodat ze helemaal op niks en niemand meer terug kan vallen.
Hij doet hetzelfde niet. Heeft ineens wel geld. En die groep heeft hun binnen no-time gevonden...als hij dat niet wilde, was het vast niet gebeurt. Ook allerlei gedragingen. En dan dat Hyves gebeuren. Het lijkt me nu toch zo klaar als een klontje dat Streep haar hormonen onder controle moet zien te krijgen en heel erg uit de beurt van Jeff en zijn wespennest moet blijven....
Maar hoe moet ze de hele situatie waar ze nu in zit, dan verder oplossen?! Spannend!!
Echt hè!
"Zodra ik zijn naam invoer zie ik een afbeelding met een hakenkruis..,,
Vond hem al helemaal niks maar dit is echt een dikke druppel te veel.![]()
Volgens mij is Joshua wel een hele leuke jongeman.