[VER]Gepest - dagboek van een "bonus" moeder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

astridastrid

Re: [VER]Gepest - dagboek van een

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-20 22:22

Haha jullie ontgaat ook niks! Staat inderdaad een beetje stom. Misschien eerder opgelucht. Over zijn humeur.

Had het beter weg kunnen laten haha! Ik schrap die zin in gedachten. Dankje voor je opm.!

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 22:41

Meeeeerrrrrrr !!!!

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 08:24

Je doet het heel goed. Ik snap je verhaal (ervaring in verleden) :-)

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 08:55

Wow... hoe je zo over je heen kan laten lopen... ik zou zelf zo ontzettend razend zijn en met veel gevloek hem in dat restaurant hebben laten zitten naast de rekening :o

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 09:03

Ik ook wat een hork zeg, ik was direct weggegaan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 09:30

Wat een vreselijke hufter, dat je dan teruggaat en weer aan tafel gaat zitten zeg na die eerste opmerking dat je een rascist zou zijn. Is hij nou helemaal besodemietert! Dan maar geen fotoshoot.

Wel fijn om te lezen dat die andere man het ook maar "awkward" vond hoe Prem zich gedroeg richting Nina :(:) Met dat omkijken ook steeds bij het weglopen. Bah wat een walgelijk, naar mannetje die Prem. Iemand die je zo behandelt daar wil je toch geen seconde langer bij zijn :n

Ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 10:35

Iedereen richt zijn boosheid / onbegrip naar Prem maar ik kan echt boos worden op Nina :)! Kom op zeg dit laat je je toch niet gebeuren! Tuurlijk is hij een eikel eerste klas maar zij laat dit allemaal toe.

Vind het heel leuk te lezen hoe iedereen een verhaal anders beleefd. Een heel groot compliment naar astridastrid toe!!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 11:05

Nina komt op mij over als heel erg onzeker en de fout bij zichzelf zoekend.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-20 11:07

_/-\o_
Bedankt voor ALLE reacties! Onwijs fijn om dit "avontuur" niet alleen te beleven. En jullie dagen me vreselijk uit om mijn best te blijven doen (en de positieve reacties om door te gaan als ik het niet meer zie zitten).

Het Dam-incident - deel 3
Maandag 25 mei 2019

Ik dacht er in het restaurant al over om mijn biezen te pakken, maar ik ben op dit moment totaal van Prem afhankelijk. Niet alleen is Poppy nog bij hem, ook mijn huis- en autosleutels liggen in zijn huis. Het huis waar ik zelf geen sleutel van heb.
Intussen ren ik op mijn veel te hoge hakken achter hem aan. In hoor de bakjes Thais eten in mijn plastic tasje rammelen. Prem stond erop dat ik het meenam.

Als we op de Dam aankomen, voel ik een vorm van rebellie opkomen. Als Prem zijn pas inhoudt en zich naar mij omdraait, gooi ik het eten zichtbaar in de prullenbak. Ik zou er toch geen hap meer van nemen. Dat Prem begint te schelden, verbaast me niet meer.
“Wat ben je toch een gigantische k*twijf” roept hij.
Het is ontzettend druk op deze warme avond en er komen allemaal mensen om ons heen staan. Prem maakt een enorme scene.

Ik moet heel erg mijn best doen om niet terug te gaan schelden. Maar mij is altijd geleerd: “Never argue with an idiot, because they will drag you down to their level and beat you with experience”. Dit zou ik toch nooit winnen. Dit komt toch nooit meer goed.

In plaats daarvan loop ik op Prem af. Ik zie hem terugdeinzen. Maar ik loop door. Als ik zo dichtbij ben dat ik zijn ademhaling kan voelen, omhels ik hem. Ik voel hem in mijn armen verstarren.
“Stop maar” zeg ik op normale toon. “Het is duidelijk. Het is over. Je hoeft niet meer te schelden. Het is voorbij”. Ik voel Prem ontspannen in mijn armen. Dit is niet iets wat hij had verwacht. Enkele toeschouwers beginnen te applaudisseren. Dan realiseert Prem opeens wat er aan de hand is en snel beent hij weg uit de menigte.

-“Ik wil je nooit meer zien. Ik wil nooit meer IETS van je horen” zegt hij weer als we bij de taxistandplaats staan. Ik ben allang blij dat hij niet meer schreeuwt. Tranen rollen over mijn wangen.
“Ik heb nooit maar IETS onaardigs over je gezegd, Prem. Ik heb me nog NOOIT negatief tegen je uitgelaten. Dat jij alleen maar commentaar op me hebt, doet me ontzettend veel pijn. Maar het is goed zo”. Als we even later in de taxi stappen, zie ik dat Prem ook huilt. De hele weg zeggen we niets.

Snel pak ik mijn spullen bij elkaar als we even later bij hem thuis zijn en til ik Pop op. Ik geef hem een knuffel.
-“Ik wil dat je blijft” zegt hij. Zijn stem klinkt zacht, maar dwingend.
“Dankjewel voor alles”.
-“Als je nu weggaat, is het over, Nina, dat realiseer je je toch wel?”.
“Het is goed zo” zeg ik, en ik loopt zonder om te kijken naar de auto.

to be continued
Laatst bijgewerkt door astridastrid op 06-08-20 11:19, in het totaal 2 keer bewerkt

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 11:10

Het mocht tijd worden dat nina actie ondernam. En nu maar hopen dat ze niet terug gaat naar die idioot *\o/*

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 11:13

Wauw, dat deed ze wel echt netjes. Houd dit vol nina

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 11:14

Ik lees deze stukjes steeds in een adem uit. Heb geen schrijf adviezen, ik geniet ervan. Heb nooit echt de rust in m'n hoofd om een boek te pakken ondanks dat ik lezen erg leuk vind. Op deze manier lees ik weer en daar geniet ik van *\%/*

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 11:25

Ellen schreef:
Iedereen richt zijn boosheid / onbegrip naar Prem maar ik kan echt boos worden op Nina :)! Kom op zeg dit laat je je toch niet gebeuren! Tuurlijk is hij een eikel eerste klas maar zij laat dit allemaal toe.

Vind het heel leuk te lezen hoe iedereen een verhaal anders beleefd. Een heel groot compliment naar astridastrid toe!!

Ik snap wat je zegt, maar zeg je dat ook als je vriendin in zo'n relatie zit? Ik ken slimme en / of normaal zeer onafhankelijke vrouwen die ook zo afhankelijk werden door een foute vent. Of zich zo lieten behandelen. Je snapt niet dat het gebeurt, maar het gebeurt. Er zijn maar weinig mensen, die direct hun boeltje pakken hierdoor. Zeg nooit nooit.... helaas

TS, mijn F5 knop begint te verslijten :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 11:26

Knap van Nina!

AlphaDaemon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 11:32

MEEEEEEER =p

Ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 12:51

Rocamor schreef:
Ellen schreef:

Ik snap wat je zegt, maar zeg je dat ook als je vriendin in zo'n relatie zit? Ik ken slimme en / of normaal zeer onafhankelijke vrouwen die ook zo afhankelijk werden door een foute vent. Of zich zo lieten behandelen. Je snapt niet dat het gebeurt, maar het gebeurt. Er zijn maar weinig mensen, die direct hun boeltje pakken hierdoor. Zeg nooit nooit.... helaas

TS, mijn F5 knop begint te verslijten :D

Ik weet dat het altijd heel makkelijk gezegd is als je zelf niet in zo n situatie zit. Maar als ik dit lees dan denk ik echt sjezus kom op zeg, waar is je eigenwaarde.
Dat vind ik dus ook zo leuk aan dit verhaal dat iedereen er anders naar kijkt. Ik ben heel blij dat ze nu afscheid van hem heeft genomen maar zou het aan de andere kant ook heel jammer vinden als het verhaal zo eindigd :D .

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 12:51

SUPER goed gedaan Nina +:)+ +:)+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 12:52

Meerrrrrr!!
Go Nina! Het doet zeer om zo behandeld te worden, maar geef hem hiervoor ook geen kans meer

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 13:15

Hij moet wel heel diep door het stof gaan om hem hierna nog een kans te geven.... genoeg is genoeg hoor :n

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-20 13:25

Ik ben "on the roll", haha! Dus vooruit, hopelijk verveel ik jullie er niet mee. Er komt snel meer dynamiek hoor, dus ik wil even doorschrijven haha!

De tafels zijn een beetje aan het draaien.

Can you feel when I think about you?
Woensdag 27 mei 2019

Nog altijd heb ik geen bericht ontvangen van Prem. Bevond ik me gisteren nog in een soort jubelstemming, vandaag lijkt het wel alsof ik een kater heb. Zonder een druppel gedronken te hebben. Ik heb pijn in mijn buik en steken in mijn hart. Ik voelde me veilig bij Prem, zijn berichtjes maakte me vrolijk. Ik had juist het gevoel alsof we elkaar steeds beter leerden kennen. Misschien vond ik hem toch wel leuker dan ik dacht.

Ik kan van de afgelopen 48 uur precies vertellen wanneer Prem online is geweest. Gisteren was hij voor het laatst om 20h online. Wat zal hij in de avond hebben gedaan? Had hij een date? Ik kijk weer op mijn telefoon. Het is 13h. Prem is 5 minuten geleden nog online geweest. Waarom stuurt hij me geen bericht? Ik word gek van mezelf. Betekende ik zo weinig voor hem? Misschien doet dat me nog wel het meeste pijn.

In de middag App ik Wouter. Waar een deur dicht gaat, gaat een ander open, houd ik mezelf voor. Wouter en ik hebben al sinds december niet meer met elkaar gesproken. Ik heb gemengde gevoelens hierbij. Wouter had ook contact met mij op kunnen nemen in de tussentijd. Ach, ik doe het gewoon, denk ik en Wouter reageert gelijk. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Maar als ik aan Prem denk, verdwijnt de glimlach weer.

Ik ben er misselijk van en ik mis hem. En terwijl ik weer check hoe lang geleden hij online is geweest, neem ik een drastisch besluit. Ik ga alles van hem verwijderen. Zijn nummer, zijn berichten, alles. Ik wil niet in de verleiding komen dat ik in een zwak moment contact met hem op ga nemen. Ik doe het ZO snel en doeltreffend dat ik in eerste instantie niet doorheb dat ik per ongeluk op “bellen” gedrukt heb. Ik zie mijn telefoon verbinding zoeken met Prem's telefoon. Snel druk ik het weg.

Even houd ik me voor dat het zo snel ging, dat het wellicht niet eens overgegaan is. Maar niet veel later krijg ik een berichtje van een onbekend nummer.
“Je belde me?”. Ondanks dat ik hem net als contactpersoon verwijderd heb, weet ik gelijk dat dit nummer van Prem is. F*ck!

to be continued

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 14:04

Afbeelding

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 14:18

Ik zou gewoon antwoorden “klopt ging per ongeluk toen ik je nummer wilde verwijderen fijne dag nog” _/-\o_

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 14:24

candalisa schreef:
Ik zou gewoon antwoorden “klopt ging per ongeluk toen ik je nummer wilde verwijderen fijne dag nog” _/-\o_

'

Dit dus

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 14:30

.... en ze leefde beide nog lang en gelukkig (zonder elkaar :-P)

nee dat zou zonde zijn voor het verhaal, het blijft boeiend!
(ook al zou ik hem ook al lang zn nek omgedraaid hebben ;-) )

Kan niet wachten op de volgende updates

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 15:22

Achteraf gezien had ik dat bij mijn ex ook al vééél eerder moeten doen := maar het sluipt er in hè, de combinatie van een manipulatieve man en een onzeker meisje (of andersom) is een erg slechte.

Heel goed geschreven weer, je vliegt vooruit! Kan niet wachten tot het volgende stuk :D