Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellen schreef:Iedereen richt zijn boosheid / onbegrip naar Prem maar ik kan echt boos worden op Nina! Kom op zeg dit laat je je toch niet gebeuren! Tuurlijk is hij een eikel eerste klas maar zij laat dit allemaal toe.
Vind het heel leuk te lezen hoe iedereen een verhaal anders beleefd. Een heel groot compliment naar astridastrid toe!!
Rocamor schreef:Ellen schreef:Iedereen richt zijn boosheid / onbegrip naar Prem maar ik kan echt boos worden op Nina! Kom op zeg dit laat je je toch niet gebeuren! Tuurlijk is hij een eikel eerste klas maar zij laat dit allemaal toe.
Vind het heel leuk te lezen hoe iedereen een verhaal anders beleefd. Een heel groot compliment naar astridastrid toe!!
Ik snap wat je zegt, maar zeg je dat ook als je vriendin in zo'n relatie zit? Ik ken slimme en / of normaal zeer onafhankelijke vrouwen die ook zo afhankelijk werden door een foute vent. Of zich zo lieten behandelen. Je snapt niet dat het gebeurt, maar het gebeurt. Er zijn maar weinig mensen, die direct hun boeltje pakken hierdoor. Zeg nooit nooit.... helaas
TS, mijn F5 knop begint te verslijten