Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xyris schreef:Ik vind de achtergrond heel erg gaaf, ik zou alleen meer dynamiek aanbrengen in de bomen, de natuur is niet zo exact als dat je weergeeft en hoewel het geheel mooi is leidt het in ieder geval op dit moment wat af. (Herhalende patronen hebben sowieso de neiging dat te doen). Eventueel kan je ook wat atmospheric haze toepassen (bomen meer naar de achtergrond toe een waas op aanbrengen als ware het stof of vocht dat de achtergrond wat diffuus maakt). Verder, ga zo door, ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
Koekeldoedel schreef:Xyris schreef:Ik vind de achtergrond heel erg gaaf, ik zou alleen meer dynamiek aanbrengen in de bomen, de natuur is niet zo exact als dat je weergeeft en hoewel het geheel mooi is leidt het in ieder geval op dit moment wat af. (Herhalende patronen hebben sowieso de neiging dat te doen). Eventueel kan je ook wat atmospheric haze toepassen (bomen meer naar de achtergrond toe een waas op aanbrengen als ware het stof of vocht dat de achtergrond wat diffuus maakt). Verder, ga zo door, ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
Super bedankt voor de tip. Ik heb 1 boom getekend en deze dan gekopieerd voor al de bomen te maken. Ik zal minder lui zijn en wat andere bomen proberen te tekenen. ^^ Maar nu je het zegt, zal het inderdaad de symmetrie zijn die afleidt, ik wist dat er iets niet klopte, maar ik wist niet wat precies. Bedankt!
Het is trouwens een YHH voor op deviantart, dus het zal nog even duren eer ik er dan verder mee kan gaan. Hier is mijn deviantart voor als je heel nieuwsgierig bent haha: https://koekeldoedeltje.deviantart.com/
Xyris schreef:Heb je toevallig net toegevoegd :p.
Wat je evt. kan doen, wat ik nog wel is doe, is in 1 boom zoveel afwisseling aanbrengen dat zelfs bij herhaling in combinatie met een warp (als je het beeld selecteert met ctrl-t krijg je zo'n warp optie bovenin je scherm) of puppet warp het beeld te herhalen en dus aan te passen. Is vaak afdoende als je beeld toch naar de achtergrond gedrukt wordt.
Wbt commissions weet ik eigenlijk niks, het enige dat ik weet is dat je er een premium account van kan kopen en dat het gedoneerd kan worden. Maar volgens mij zag ik dat je voor bepaald items een bepaald aantal commission points vroeg ofzo? Ik snap het in ieder geval niet helemaal.
YHH is trouwens een leuk concept. Moet je je daarvoor ergens aanmelden oid?
Koekeldoedel schreef:Iemand die tips heeft voor de achtergrond? Ik vind het idee leuk, maar de uitvoering is nog ver van ideaal...
(Als je tips hebt voor het paard, mag je die ook uiteraard zeggen. ^^ )
[ Afbeelding ]
Quebelle schreef:Vooralleer je met haartjes begint, werk eerst de kleurgebieden meer uit. Verder probeer ik persoonlijk te verlijden dat ik overal elk haartje tegen, maar ze alleen aanbrengt op het lichaamsdeel dat dichterbij is. Bij het paard dat ik gisteren of eergisteren deelde heb ik ook niet alle haartjes getekent, zelfs niet alle manen, enkel die die dichterbij zijn. Zo creeer je een beter gevoel van diepte.
Hiraeth schreef:Goed begin al d4rkhorse!Ik ga meet met Quebelle voor nu.
Zelf zou ik ook nog iets meer kleurverschillen toepassen, maar ik ben dan ook de laatste tijd dol op experimenteren met kleuren.
![]()
Trouwens, Quebelle: wat kan ik genieten van jouw werk op instagram! Ik was even kwijt of ik je nou via bokt had gevolgd of niet.