Maar wel ontzettend leuk om te doen. Ik kan geen paard vanuit het niets maken maar op deze manier kan ik toch een paard boetseren met een beetje hulp
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nog meer contrast zou juist niet mooi zijn. Helaas is grafiet moeilijk te fotograveren.
. Het gaat om een vos, als het een zwarte geweest was had ik met meer contrast kunnen spelen.
De bekleding was zodanig versleten dat de kussens eraan gingen, dus om verdere schade te beperken moest die eigenlijk écht opnieuw gestoffeerd worden. Dus stoel uit elkaar gehaald, en ben naar de stoffenzaak geweest en heb hem zelf voorzien van een nieuw stofje, meteen ook maar in mijn favo kleur. Hiervoor was hij standaard saai zwart, en nu is hij van een wat meer fluffy stofje, en paars
Hij zit ook ietsje zachter nu. Nu kan ik ongetwijfeld nog comfortabeler tekenen
De 'voor' foto zal ik jullie maar besparen, je kon door de stoel heen kijken zeg maar zo erg was het. Schaam mij dood
Nu is hij weer toonbaar.
murphypower schreef:Hoii daar ben ik weer, ik heb niet meer echt getekend vanwege mijn pww. Maar ik ben deze vrijdag jarig en mijn cadeau is net binnengekomen. Ik weet vrijwel zeker dat het potloden zijn, aangezien ik daar om gevraagd heb. Ik ben super zenuwachtig welke het zijn, ik hoop de faber castell pastelpotloden die ik heb gevraagd.
zie hier de doos.
[ [url=m/PC06vl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Duimen jullie met mij mee voor de faber castells?