En heb het ook niet tegen de mensen die proberen zoveel mogelijk te reageren , al is het maar af en toe
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En heb het ook niet tegen de mensen die proberen zoveel mogelijk te reageren , al is het maar af en toe
Ik heb er totaal geen overzicht ed over
) en ik kan mij goed voorstellen dat mijn reacties op andermans tekeningen dat dus ook doen. Zal dus braaf proberen om zoveel mogelijk werken van commentaar te blijven voorzien.

Maar thanks voor de reactie.
Ik heb een enorme stapel dierenboeken (meer dan de bibliotheek me kon bieden
) en hier haal ik erg veel uit.
Vind het hertje leuk gelukt!
Mooi kleurgebruik!
Schets verder is prima.
Probeer de kleurovergangen wat geleidelijker te laten verlopen..
Echt in jaren niet meer getekend maar zit er weer helemaal in en moet zeggen, het gaat me zelfs nog beter af als voorgaande jaren..
Seven schreef:Nynkemarit
Mooi, knap gemaakt met zo weinig tinten toch zoveel detail.
Heeft de man een tatoeage op zijn hoofd
vind t ook lastig om tips oid te geven omdat ik t zelf niet beter kan
heb wel een beetje het idee dat het hoofd wat te groot is in verhouding met de rest van het lijf.
heel grappig dat er zo'n "lieve" kant aanzit die je eerst ziet, en daarna pas die tanden, staart en poten

Handig is misschien om een paar dagen een thema aan te houden, bijvoorbeeld zoals ik toendertijd had met mijn alfabet rassen. Heb nu ook bedacht elke maand een thema te doen, maar ik weet nog niet of ik dat vol ga houden. Iig is het deze maand hoofdzakelijk diertjes in de vrije natuur (op paar uitzonderingen na voordat ik dat bedacht had)
Ik ben ook gemotiveerder om te reageren als iedereen dat doet, maar moet maar net uitkomen qua tijd enzo, het moet verder geen verplichting zijn 

hij heeft iets bekends maar ik kan het niet plaatsen... is de man een acteur of zanger oid? Dat hij niet helemaal klopt was mij niet opgevallen, pas toen je het zelf zei.
het wit vind ik ook leuk erbij. Misschien nog een bruikbare tip, als je toevallig een kroontjespen in huis hebt dan kan je die ook in verf dippen en ermee tekenen. Misschien zou je de verf moeten verdunnen, hangt van het merk en de consistentie af, maar daar kan je wel dunnere lijnen mee maken bij gebrek aan een witte pen.
ik vind hem leuk, echt een typisch veulentje!

Seven schreef:Ik doe maar wat Renskefrea
Ik heb altijd wel een beeld van hoe ik het wil hebben maar tijdens het tekenen word het altijd weer anders dus mijn tip is gewoon streepjes zetten en zien waar je eindigt
Telpeva
Misschien is jou pc/mobiel/computer anders kwa licht want het uiltje is licht bruin/grijs als basis het is niet heel duidelijk door de flits maar als ik de foto bekijk zie ik het wel
Hij is dus heel licht bruin als basis kleur alleen de buik heeft een witter gedeelte.
merk je verschil in de pennen?
het lijkt of hij elk moment een stapje verder kan zetten voor een nieuw plukje gras
airbrush in het kort: een apparaat waarmee je verf spuit, soort van graffity maar dan met meer controle
zal ongetwijfeld minder worden dus maak er nu gebruik van.

), maar het is al veelte laat en ik weet niet hoe ik water moet tekenen