Seven schreef:Nynkemarit
Mooi, knap gemaakt met zo weinig tinten toch zoveel detail.
Heeft de man een tatoeage op zijn hoofd
bedankt, en ja dat klopt!
ik ga nu ook eventjes reageren vanaf pagina 21 denk ik. weinig tijd ivm de drukte en toetsweek op school nu
vind t ook lastig om tips oid te geven omdat ik t zelf niet beter kan
pagina 21
Malenka
mooi kleurgebruik! ligt t aan mij of is de snavel een beetje puntig aan de bovenkant? zie niet zoveel kippen in t echt dus geen idee of dat zo hoort of niet haha
EvaLuna
wat grappig dat je met zo weinig details eigenlijk toch zo'n sprekend diertje kan maken
sanneb
wat een fijn beeld om naar te kijken, heel rustig beeld
RenskeFrea
wat een leuke uitdrukking heeft je vosje!
Seven
wat een leuke kat! echt leuk die witte pen. ik snap alleen niet helemaal hoe ik die balk moet zien waar de kat op zit?
eclair98
wat grappig dat je met zo weinig verschillende kleuren en fijne lijntjes toch zo duidelijk kunt zien wat de beestjes voorstellen
Michelle_S
WAUW
Nienke15
fijne kleuren heb je gebruikt
heb wel een beetje het idee dat het hoofd wat te groot is in verhouding met de rest van het lijf.
seven
ik vind juist het cartoonachtige van je paardje ontzettend leuk!
het oog vind ik erg mooi, maar doordat het echt alleen het oog is en niet nog een wat groter stukje huid vind ik hem een beetje eng
Telpeva
geen idee wat een airbrush precies is, maar ik vind je hamstertje heel leuk! vooral de oogjes en pootjes
joey_lover
wat lief, die ottertjes
RenskeFrea
knap, dat je dat zonder potloodschets kan maken!
joey_lover
wat een ontzettend fijne kleuren zitten er in je wolf! erg mooi om te zien.
pagina 22
Seven
het blijft leuk om te zien dat die witte pen zoveel bijdraagt aan het gehele plaatje!
eclair98
leuke koe, vind alleen de witte vegen op het zwarte gedeelte weinig toevoegen, maar dat is natuurlijk je eigen
AmyLyklama
ik dacht dat ik naar een lief konijntje zat te kijken, tot ik die tanden zag
heel grappig dat er zo'n "lieve" kant aanzit die je eerst ziet, en daarna pas die tanden, staart en poten
Jolandeee
mag je zeker tevreden over zijn! zelf mis ik het detail wat op het hoofd en de hals wel zit nog een beetje op de borst en het stukje been
sanneb
mooi oog! zou misschien wel proberen om de rest wat duidelijker te maken, ik snap de overgang van de kaak naar de hals niet helemaal denk ik.
RenskeFrea
wat een lief vogeltje om te zien
joey_lover
ik heb altijd zoveel respect voor mensen die zoveel verschillende kleuren durven te gebruiken in zo'n simpel iets als een dier
Seven
wat ontzettend lief
eclair98
leuk olifantje!
sanneb
Heel mooi rustig beeld!
pagina 23
Seven
Heel erg mooi! de hond heeft een ontzettend lieve uitstraling