[CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Re: [CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 17:57

Jullie hoeven je niet per se aangevallen te voelen hoor, zo bedoel ik het absoluut niet! :D En heb het ook niet tegen de mensen die proberen zoveel mogelijk te reageren , al is het maar af en toe :D

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 18:13

Ik vind het ontzettend lastig om te reageren :') Ik heb er totaal geen overzicht ed over :P

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 18:28

Reageren is inderdaad wel leuk geeft mij in iedergeval een boost om door te zetten en dingen te verbeteren

Bedankt weer voor de mensen die uitgebreid reageren, ik doe straks weer een rondje.

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:07

Nou, misschien kunnen we dan niet de hele tijd op dezelfde mensen reageren. Dus je reacties verdelen, zodat iedereen wel een reactie krijgt.

joey_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:34

Heel erg bedankt iedereen weer voor de reacties :)

Ik probeer om de zoveel tijd een wat grotere post te plaatsen met wat meer reacties. Elke dag reageren gaat mij gewoon echt niet lukken. Dat zou een hele nieuwe challenge op zich worden :D

Moet eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie helemaal niet van plan was om ook uitgebreid te gaan reageren op andere tekeningen, aangezien ik al moeite heb om elke dag te tekenen. Maar ik merk dat de reacties op mijn tekeningen ontzettend motiverend werken (dank daarvoor :j ) en ik kan mij goed voorstellen dat mijn reacties op andermans tekeningen dat dus ook doen. Zal dus braaf proberen om zoveel mogelijk werken van commentaar te blijven voorzien.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:40

Ik maak in iedergeval geen onderscheid ik reageer op iedereen zover als bokt terug wil scrollen in 1 bericht }>

Nynkemarit
Mooi, knap gemaakt met zo weinig tinten toch zoveel detail.
Heeft de man een tatoeage op zijn hoofd

Eclair
Mooie koe, de neus heeft al meer diepte

Amylyklama
Wat een leuk idee dit konijn mooi uitgewerkt

Jolandee
Mooi paard, goed contrast al

Sanne
Mooi oog, knap dat de pupil zoveel diepte heeft

Renskefrea
<3
Ik hou van ijsvogels zit hier vaak 1 in de tuin te vissen deze is mooi gelukt mooie kleuren

Joeylover
Weer een mooi werk van jou, prachtige compositie en kleuren heb je er in verwerkt

Eclair
De benen kloppen naar mij idee niet helemaal ga je hem ook uitwerken

Sanne
Ook dit ook is mooi
Erg mooi weer de diepte in het oog en de kleuren

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:04

@Seven Nee, ik had het ook niet over mezelf ;) Maar thanks voor de reactie.

Ik zit zonder inspiratie... Ik teken zo veel op school, dat als je dan thuis komt je gewoon op bent haha.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:17

Lijkt me ergens ook wel leuk als we bijv een onderwerp geven voor de mensen zonder inspiratie
Ik zit kwa onderwerp ook een beetje met wat nu

Deze net nog even gemaakt
Afbeelding

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:30

Voor inspiratie kan je het eerste de beste boek uit de kast trekken :j Ik heb een enorme stapel dierenboeken (meer dan de bibliotheek me kon bieden :P ) en hier haal ik erg veel uit.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:42

Ik haal inspiratie van google maar soms is het ook goed iets anders te tekenen dan wat je zelf bedenkt

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:47

Dan verlies ik zelf heel snel het plezier :')

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:07

Zoals aangegeven zou ik reageren..

Pagina 19:
Joey_lover, leuk vosje! Ik vind dat je de pootjes netjes gedaan hebt!
Renksefreae: Eerlijk gezegd kan ik niet zo goed van de eerste tekening opmaken wat het is.. :') Vind het hertje leuk gelukt!
Kallipooh: Heel erg gaaf, wat ik ook erg mooi vind is die vervagende achtergrond.. ik krijg dat nooit mooi voor elkaar..
Eclair98: Grappig visje, al geloof ik dat als je er iets meer details in zou gooien je mooier resultaat zou krijgen ;)
SanneB: Geweldig *\o/* Mooi kleurgebruik!
Seven: Heel gaaf met die markers, je werkt het mooi uit!
MHollander: Leuk, misschien kun je de lijnen nog iets dikker maken, dat geeft meer uitstraling aan je tekening ;) Schets verder is prima.
Kallipooh: Nogmaals van die gave schetsen, je hebt een mooie manier van tekenen, kan zo in een soort van natuur/dieren boek ;)
Amylyklama: Ik vind deze tekening echt wat hebben, leuk gedaan! Haar gezich is wel iets scheef.

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:14

pagina 20:
Joeylover: Heel gaaf hertje, mooi kleurgebruik, dromerig..
Seven: Mooi, doet me denken aan Spirit *penny* haha
SanneB: Ik vind jouw werk erg leuk, spreekt me allemaal aan, ook deze is weer erg goed gelukt! Toch vind ik 'm met fineliner mooier..
Selina, super leuk, kan zo in een cartoon strip..
Joeylover: Nogmaals een mooi kleurenwerkje van je! Hier blijf je naar kijken!
Seven: Prachtig, hoe anders weer vergeleken met je spirit tekening, ik vind deze vogel echt heel gaaf!
SanneB: Arabiertje, altijd goed ;) Probeer de kleurovergangen wat geleidelijker te laten verlopen..

@joeylover, ben inderdaad van plan iedere week een gedetailleerde tekening te maken ;) Echt in jaren niet meer getekend maar zit er weer helemaal in en moet zeggen, het gaat me zelfs nog beter af als voorgaande jaren.. :')

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:50

Onderwerp:(regen) water

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:51

Seven schreef:
Nynkemarit
Mooi, knap gemaakt met zo weinig tinten toch zoveel detail.
Heeft de man een tatoeage op zijn hoofd

bedankt, en ja dat klopt!

ik ga nu ook eventjes reageren vanaf pagina 21 denk ik. weinig tijd ivm de drukte en toetsweek op school nu :\ vind t ook lastig om tips oid te geven omdat ik t zelf niet beter kan :o

pagina 21
Malenka
mooi kleurgebruik! ligt t aan mij of is de snavel een beetje puntig aan de bovenkant? zie niet zoveel kippen in t echt dus geen idee of dat zo hoort of niet haha :+
EvaLuna
wat grappig dat je met zo weinig details eigenlijk toch zo'n sprekend diertje kan maken :D
sanneb
wat een fijn beeld om naar te kijken, heel rustig beeld
RenskeFrea
wat een leuke uitdrukking heeft je vosje!
Seven
wat een leuke kat! echt leuk die witte pen. ik snap alleen niet helemaal hoe ik die balk moet zien waar de kat op zit?
eclair98
wat grappig dat je met zo weinig verschillende kleuren en fijne lijntjes toch zo duidelijk kunt zien wat de beestjes voorstellen :))
Michelle_S
WAUW <3
Nienke15
fijne kleuren heb je gebruikt :j heb wel een beetje het idee dat het hoofd wat te groot is in verhouding met de rest van het lijf.
seven
ik vind juist het cartoonachtige van je paardje ontzettend leuk! :D
het oog vind ik erg mooi, maar doordat het echt alleen het oog is en niet nog een wat groter stukje huid vind ik hem een beetje eng :Y)
Telpeva
geen idee wat een airbrush precies is, maar ik vind je hamstertje heel leuk! vooral de oogjes en pootjes :))
joey_lover
wat lief, die ottertjes <3
RenskeFrea
knap, dat je dat zonder potloodschets kan maken!
joey_lover
wat een ontzettend fijne kleuren zitten er in je wolf! erg mooi om te zien.

pagina 22

Seven
het blijft leuk om te zien dat die witte pen zoveel bijdraagt aan het gehele plaatje!
eclair98
leuke koe, vind alleen de witte vegen op het zwarte gedeelte weinig toevoegen, maar dat is natuurlijk je eigen :j
AmyLyklama
ik dacht dat ik naar een lief konijntje zat te kijken, tot ik die tanden zag := heel grappig dat er zo'n "lieve" kant aanzit die je eerst ziet, en daarna pas die tanden, staart en poten ~~}>
Jolandeee
mag je zeker tevreden over zijn! zelf mis ik het detail wat op het hoofd en de hals wel zit nog een beetje op de borst en het stukje been ;)
sanneb
mooi oog! zou misschien wel proberen om de rest wat duidelijker te maken, ik snap de overgang van de kaak naar de hals niet helemaal denk ik.
RenskeFrea
wat een lief vogeltje om te zien :))
joey_lover
ik heb altijd zoveel respect voor mensen die zoveel verschillende kleuren durven te gebruiken in zo'n simpel iets als een dier _/-\o_
Seven
wat ontzettend lief <3
eclair98
leuk olifantje!
sanneb
Heel mooi rustig beeld!

pagina 23

Seven
Heel erg mooi! de hond heeft een ontzettend lieve uitstraling :j

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 23:01

Ik maak wel een waterdier :P

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 23:04

Ik ben ook al op zoek naar nieuwe inspiratie, maar heb net mijn foto's doorgebladerd, en toch wel weer een aantal leuke gevonden. Nu de tijd nog, want sommige foto's wil ik niet afdoen met snelle schetsjes :P
Een onderwerp via hier ga ik niet aan doen, bedenk het zelf liever :) Handig is misschien om een paar dagen een thema aan te houden, bijvoorbeeld zoals ik toendertijd had met mijn alfabet rassen. Heb nu ook bedacht elke maand een thema te doen, maar ik weet nog niet of ik dat vol ga houden. Iig is het deze maand hoofdzakelijk diertjes in de vrije natuur (op paar uitzonderingen na voordat ik dat bedacht had)

Vandaag dus snel schetsje, van een konikveulentje:

Afbeelding

Ik vind het ook erg motiverend om op elkaars tekeningen te reageren, en het is ook leuk om te doen. Het gaat alleen zo snel, maar wel leuk, dat er zoveel mee doen :D Ik ben ook gemotiveerder om te reageren als iedereen dat doet, maar moet maar net uitkomen qua tijd enzo, het moet verder geen verplichting zijn :)

Even van achter naar voren:
Seven, mooie hond, je hebt zijn blik goed te pakken. Ik snap wel dat je snel door je onderwerpen heen gaat met meerdere tekeningen per dag :P
sanneb: dat oog is goed gelukt. Mooie lichtval erin verwerkt.
eclair98, wat een lief olifantje, en goed gelukt met die houding.
seven; leuk kattekopje, en de haas is ook mooi. Ik vind alleen het wit iets te overheersend bij deze tekeningen, dat doet een beetje afbreuk aan het geheel :)
joey_lover: Ik vind hem wel erg mooi geworden, mooi te zien hoe je kleurenlaagjes in elkaar steken. En dat niet affe aan de onderkant vind ik juist gaaf.
sanneb: dit oogje vind ik iets minder als die erna, maar je bent goed op weg. goeie oefening zo van die studies :)
jolandeee; ik vind m leuk gelukt! En ook zijn manen zijn heel gaaf, en fluffy is ook wel erg moeilijk :P
AmyLyklama: ik hou van jouw fantasiebeestjes. Deze is ook weer erg gaaf geworden.
eclair98: leuke koe geworden, vooral zijn neusje vind ik tof.
NynkeMarit; mooi portret hoor, ik vind het altijd zo knap als iemand mensen kan tekenen, daar ben ik dus echt slecht in :P
seven: knap uiltje, en goed gelukt zo met een paar streepjes de veren erin te krijgen. Leer mij dat eens :P
joey_lover: wat een prachtige wolf. De kleuren versterken de houding ook echt, maakt het mysterieus :)

Zo, nu is het tijd voor bed :P

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 00:04

Reactierondje,

8nnemiek ik mis je waar ben je! Ik wil weten hoe de strip verder gaat :D

Pagina 22
seven: schattig uiltje, ik ben dol op uilen. Wat ik mij een beetje af vraag, is hij wit met spikkels of wou je hem geen basiskleur geven? Ik vind het niet storend hoor maar vroeg het mij af
Eclair ga je nog je vleermuis maken? Lijkt mij moeilijk maar ook leuk, het is weer eens wat anders
Nynkemarit: die is gaaf zeg <3 hij heeft iets bekends maar ik kan het niet plaatsen... is de man een acteur of zanger oid? Dat hij niet helemaal klopt was mij niet opgevallen, pas toen je het zelf zei.
Eclair: leuk een koe :D het wit vind ik ook leuk erbij. Misschien nog een bruikbare tip, als je toevallig een kroontjespen in huis hebt dan kan je die ook in verf dippen en ermee tekenen. Misschien zou je de verf moeten verdunnen, hangt van het merk en de consistentie af, maar daar kan je wel dunnere lijnen mee maken bij gebrek aan een witte pen.
AmyLyklama: ik vind hem echt lief, hij lijkt een beetje verwant aan dat andere speciale diertje (ik kom even niet op de naam, dat leuke katje met de pluimstaart). Leuke manier van inkleuren ook, hij zou zo thuis passen in een fantasy setting
jolande: valt toch mee met de oren? Misschien dat het wat anders lijkt omdat 'we' volwasen paardenoren en voorplukken gewend zijn, maar de oortjes van een veulen die zijn gewoon zo en e voorpluk en manen die zijn gewoon echt korter. Ik zie zat veulens, en in je tekening zie ik niks geks hoor :) ik vind hem leuk, echt een typisch veulentje!
Sanneb: altijd leuk een paardenoog! Is het papier nou zo vervormd door het vocht? Zonde van je schildering zeg, want die is mooi gelukt
renskefrea: ik vind het echt leuk hoe je er allerlei kleuren doorheen doet, ik vind dat zelf altijd erg moeilijk om te bepalen. Jaloers!
Joey lover: geen zin in pastel? Waar? Ik vind hem perfect ik zou het niet kunnen! Gaaf kleurgebruik, gave pose

Ik maak zo nog een reactie voor de nieuwere tekeningen en mijn eigen tekening voor vandaag

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 00:23

Ik doe maar wat Renskefrea
Ik heb altijd wel een beeld van hoe ik het wil hebben maar tijdens het tekenen word het altijd weer anders dus mijn tip is gewoon streepjes zetten en zien waar je eindigt :D

Telpeva
Misschien is jou pc/mobiel/computer anders kwa licht want het uiltje is licht bruin/grijs als basis het is niet heel duidelijk door de flits maar als ik de foto bekijk zie ik het wel :D
Hij is dus heel licht bruin als basis kleur alleen de buik heeft een witter gedeelte.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 00:54

Seven schreef:
Ik doe maar wat Renskefrea
Ik heb altijd wel een beeld van hoe ik het wil hebben maar tijdens het tekenen word het altijd weer anders dus mijn tip is gewoon streepjes zetten en zien waar je eindigt :D

Telpeva
Misschien is jou pc/mobiel/computer anders kwa licht want het uiltje is licht bruin/grijs als basis het is niet heel duidelijk door de flits maar als ik de foto bekijk zie ik het wel :D
Hij is dus heel licht bruin als basis kleur alleen de buik heeft een witter gedeelte.

Dat zou heel goed kunnen! Mijn tablet waar ik nu achter zich heeft vergeleken met mijn andere apparaten een erg licht scherm :j

Nog wat reacties van nieuwere tekeningen:

Seven: beide vind ik erg mooi geworden :j merk je verschil in de pennen?
sanneb: mooie details in het oog
Seven: hoeveel tekeningen maak jij nou eigenlijk per dag? Ik mocht willen dat ik dat doorzettingsvermogen had, uper leuk om te zien. Hond is weer erg mooi gelukt, je hebt inmiddels ook best een leuke herkenbare stijl vind ik!
Renskefrea: leuk veulentje, met een paar lijnen heb je hem toch leuk op papier kunnen zetten. Mooie realistische pose, goed gelukt :) het lijkt of hij elk moment een stapje verder kan zetten voor een nieuw plukje gras

Mijn creatie, 8/180
Airbrush op A4 formaat, ik las dat iemand niet wist wat het was dus speciaal voor jou staat de airbrush ernaast op de foto :D airbrush in het kort: een apparaat waarmee je verf spuit, soort van graffity maar dan met meer controle

Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 01:20

Ik teken momenteel gewoon wanneer ik zin heb en dat is nu dus vaak := zal ongetwijfeld minder worden dus maak er nu gebruik van.

Ik merk zeker verschil in de duurdere stiften en die ik van de buurvrouw heb, die zijn namelijk fel maar drogen heel dof op je eind resultaat is dus heel anders dan tijdens het tekenen. De Cameleons zijn tot nu toe favoriet.

Airbrush wil ik al jaren proberen lijkt me echt een leuke nieuwe uitdaging

Pharootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 01:53

Vanaf p. 19

Volgens mij heb ik iedereen gehad! Als ik iemand gemist heb, sorry! (Tips is goed bedoeld. Vind het echt knap hoe mensen een tekening per dag gewoon zo goed volhouden!)

kallipooh DIE ZIJN GAAF!! Je hebt zo'n fijne manier van schetsen! Echt heel erg fijn!

AmyLyklama Fijne kleuren! Ik vind haar ogen erg sprekend geworden! Gezichtje klopt in verhouding niet helemaal, maar dat zei je zelf ook al. Vind hem erg leuk!

2. Weer die fijne kleuren erin! Supertof! Vind deze ook, ondanks de tandjes, erg aaibaar geworden!

eclair98 Leuke vis! Kleurtjes en blenden van de stiftjes is erg mooi gedaan! Ik denk dat een wat scherpere lijn er omheen met een fineliner het comicbook idee wat versterkt dan de zilveren stift, maar hij is erg leuk!

2. Niceee! Vind het tof dat je nu al verbetering ziet ten opzichte van de eerste digitaal die je gepost hebt! Hij oogt heel erg lief! Oren hadden denk ik iets groter gemogen, maar da's nitpicking (schrijf je dat zo?).

3. CUTE!

4. OHHHH dit vind ik de leukste tekeningen tot nu toe van je! Ik vind ze echt waanzinnig allebei!

5. Leuke koe geworden! Vind het donkere deel en de neus erg mooi geworden! Misschien kun je ook iets van die texture meenemen in het witte deel, ik denk dat dat dan net iets mooier uitkomt!

6. Heee, volgens mij ken ik de referencefoto! Die is heel erg leuk geworden! =D

RenskeFrea Leuke uil! Verschillende tinten grijs (zet hier iedere willekeurige 50 shades grap neer) zijn ook mooi! :)

2. Die vos is leuk geworden! Oogjes kloppen voor mijn gevoel niet helemaal, maar vind de kleurtjes erg leuk! De stier vind ik iets minder. Voor mijn gevoel had daar iets meer contrast in gemogen, maar ik vind die ook leuk geworden! Tof dat je er echt direct uitpikt dat jij de tekeningen gemaakt hebt!

3. Vind dit een van je vetste tekeningen tot nu toe! Kleuren zijn erg mooi geworden!

4. Die kop is gaaf geworden! De rest van het lijfje mist voor mijn gevoel wat contrast wat wel in de kop zit.

5. Fijne, FIJNE schets! Voorbeentje kijk ik wat apart tegenaan, maar ik vind hem erg tof geworden! Achterhand vind ik vooral erg mooi geworden!

joey_lover Oei die is gaaf! Vind het blauw in de tekening erg mooi! Kop lijkt iets smaller te mogen, maar ik vind hem erg mooi!

2. OHHHH DIE IS HEEL NEATT! Supervet!

3. Die zijn cute!

4. DIE OGEN!! WAUWW!!

5. Het was oprecht niet de bedoeling je persoonlijke cheerleader te worden, maar HOLY oliebol DIE IS GAAF! Ben iets minder fan van het uitvegen bij de voor ons linker geweitak en het oortje rechts, maar vind hem verder echt bizar gaaf!

Seven Die zit lekker met kleuren! Vind hem leuk geworden!

2. Vind met name de veren in de vleugels erg mooi! Gave tekening! Ik denk dat het iets mooier was om de staart wat losser te tekenen, maar dat kan ook smaak zijn. Hoe dan ook, ik vind de vogel erg leuk!

3. Dit vind ik denk ik de vetste cartoon die je tot nu toe gepost hebt. Supergaaf!

4. Het was dat je zei dat hij evil oogde, anders was het me niet opgevallen. Het witte op de borst mist wat contrast voor mijn gevoel, maar dat kan ook komen door de flits. Vind hem verder mooi geworden!

5. Kleinere neus is goed gelukt! Vind het een heel aansprekend paard geworden!

6. "Net even gemaakt". Wow. Vind de kleurenversie erg mooi! Is dat met diezelfde Cameleonmarkers?

7. DIE IS LEUK! Kleuren zijn erg mooi geworden in deze!

8. Die eerste is adorable! Bedoel je met copymarkers copics? (Zo ja, tekenen ze fijn? Die staan nog heel hoog op mijn wishlist, maar ik twijfel heel erg vanwege de prijs.)

9. Die is mooi geworden! Vind de kleuren ook erg mooi geworden! Ik kijk alleen wat veel tegen de verhouding ogen / neus aan, maar dat kan aan mij liggen :)

sanneb Die is mooi! Vind vooral de kleurtjes rondom het opgetilde voorbeentje erg mooi geworden! In het lijf had van mij net iets meer contrast gemogen, maar ik vind hem erg mooi geworden!

2. Pittiggg! Ook knap dat je dat met acrylverf lukt Ö Vind het oog en het hoofd heel aansprekend! Manen had van mij iets losser gemogen, maar dat is denk ik persoonlijke voorkeur.

3. Vind het echt bizar gaaf hoeveel leven je in de ogen van je dieren legt. Heel erg gaaf!

4. Wederom, jouw ogen zijn zo mooi! Vind de kleuren ook erg mooi in deze!

5. Ik val in herhaling, maar oog, wauw! Vind de overgang tussen blauw en oranje ook erg mooi!

Nora_lovely Die is leuk! misschien leuk om iets met schaduwen te proberen, zodat er net iets meer diepgang in komt :)

Selina Die is leuk!

Malenka Wow. Superveat. Ik kan gewoon echt niets anders zeggen dan dat.

EvaLuna Die vind ik heel leuk! Leuke kleurtjes, leuke schetsen, toffe tekening!!

Michelle_S Wow. Just wow

Nienke15 Ik ben echt verliefd op jouw stijl! Ik vind het zo mooi wat je doet! Het hoofd lijkt iets te groot te zijn, maar ik vind de kleuren en de houding en texture en alles en de hele tekening echt waanzinnig!

Telpeva Vet! Heel aaibaar geheel!

2. Ik heb er geen enkele ervaring mee, maar ik vind dit erg mooi! Werkt het fijn? Is het met meerdere kleuren dan een kwestie van andere verf erin zetten of?

NynkeMarit Wauw! Erg knap! Vind met name dat gezicht van de vrouw erg mooi geworden! Het haar vind ik iets minder, maar dat kan persoonlijke smaak zijn :)

Jolandeee Wow die is gaaf! Ik kijk wat vreemd tegen de onderkant van het hoofd aan, maar besides dat vind ik hem erg mooi! Ook tof dat het een veulen is!

2. Ik ben dat denk ik wel een beetje met je eens, hoewel het in mijn geval een beetje de pot verwijt de ketel is doordat ik bijna niet reageer :')

-----

Tekening voor deze weekkk:

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb wat nieuwe brushes gedownload die ik heel graag wilde uitproberen. Hoewel dat in kleur misschien beter uitkomt, vind ik denk ik de zwart wit versie iets sprekender geworden :p

Ik heb vorige week ook getekend, die moeten nog gescand worden, maar dan ben ik denk ik weer helemaal bij! =D

joey_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 03:22

Wauw, ik vind die in kleur echt super vet!!!

Dank je voor je commentaar! Begrijp wat je met dat uitvegen bedoelt. Was eerst de bedoeling om alles gedetailleerd te gaan zitten doen en daarvoor wilde ik graag een dekkende ondergrond. Maar daar had ik later dus geen zin meer in, waardoor ik het dekkende achterwegen heb gelaten. Maar nu zitten er dus inderdaad stukken in die dekkend gemaakt zijn (zonder detail) en stukken die dat niet zijn.

Mijne van vandaag, vond het wel weer eens tijd worden voor een paardje. Wilde er eigenlijk water bij tekenen (dank je wel Malenka voor de inspiratie :D), maar het is al veelte laat en ik weet niet hoe ik water moet tekenen :+

Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 09:31

Pharootz
Bedankt voor je feedback

De copymarkers zijn een namaak dus niet de echte dure, heb ze gekregen dus dacht mooi uit proberen. Ze werken fijn maar drogen helaas wat minder fel op waardoor ze toch wat flets zijn.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 11:14

17/365
Konijn in kleurpotlood, beetje krasserig helaas...
Afbeelding