.Maar dit zou op zich ook met de hand kunnen, met een embossing tooltje
die zijn te vinden in hobbyzaken, meestal liggen die tooltjes in de buurt van artikelen om kaarten te maken. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De icoontjes zijn mijlpalen (in de vorm van slagroomtaartjes), 1/3 van de challenge, 1/4, op de helft van de challenge, 2/3 en 3/4. En de laatste 10 tekeningen kan ik letterlijk aftellen van 10 tot 0, als soort van eindsprint.
Maar ik gebruik hem nu veel meer, en vindt het ook veel lekkerder werken
Die handschriften/lettertypes die jullie gebruiken, doen jullie dat zelf of is daar een speciaal trucje of iets voor? Ik ben echt a-creatief haha
En zo krijg ik andere lettertypes onder de knie. Maar het is heel veel oefenen (en falen)

BarbaravdW schreef:Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een goedkoop alternatief op het midori travelers notebook. Wie kan mij aan tips helpen? Ik wil het liefst blanco of dotted papier voor de notebooks. De cover kan ik ook zelf maken tzt, maar een goedkoop simpel alternatief is heel fijn

Mag ik mee doen?
Precies! Ben wel zo iemand die er dan 3 dagen wat mee doet en het dan vergeet

. Beetje overboard gegaan met m'n washi haha.
. Twijfel om die te halen voor als ik ga werken (nieuwe fase in je leven enzo), maar aan de andere kant is het zonde van deze haha.
.