Thanks voor al het feedback! Ik ga proberen er wat mee te doen

En iemand die vroeg naar de voorbeeldfoto (weet even niet meer wie), mijn challenge is om dit jaar paarden uit mijn hoofd te gaan tekenen. Of andere dingen. Dit om mijn creativiteit de bevorderen. Tot nu toe heb ik alleen maar vanaf foto's gewerkt maar wil dit uitbreiden door mezelf aan het denken te zetten.

Roodvos: Hele toffe schets!
Elanor: Heel vet gedaan!
Elmo: Ziet er al heel netjes uit. Al is net nek een beetje dik/vreemd voor het oog. Die hoort wat dunner te zijn.
Henrike5: Meeste puntjes geef je zelf al aan. Kleine toevoeging dat de hals ook wat te lang is. Of dat lijkt zo omdat de borst niet helemaal loopt zoals het hoort.
Lauraa: Heel creatief en mooi! Volgende keer de manen erbij tekenen?
Drawerlover: Heb je die uit je hoofd gedaan? In dat geval chapeau! Uit je hoofd zoiets tekenen is helemaal knap lastig. Al vind ik zo'n ding natekenen ook al een kunst an sich.
Yamsi0124: Netjes gedaan in 10 minuten. Tip voor de volgende keer is om het oog niet als een mensenoog te tekenen maar echt als paardenoog.
sunny44: Wauw, ik zou willen dat ik zo'n oog kon tekenen

mabelbohms: De verhoudingen kloppen nog niet helemaal her en der maar het begin is er.
IngeCharlie: Tof gedaan! De mond lijk niet helemaal te kloppen maar leuk dat je met aquarel werkt.
Corine1981: Leuk gedaan zo met 1 lijn! Knap.
Seven: Wauw echt heel vet zeg! En absoluut erg knap!
SindyKaya: Mooi begin zo! Let er wel op als je die lijnen boven het oog niet te helder maakt, Het lijkt nu op wenkbrauwen

Zo, tot zo ver ging mijn lijst qua berichten onderaan 'nieuwe post' dus daar laat ik het even bij