Ik ben vandaag terug gekomen van vakantie dus ik hoop dat ik morgen een paar uur vrij kan maken voor de olifant want ik vind hem wel erg gaaf om voorbij te laten gaan Lukt het mij niet doe ik volgende week zeker mee!
MamaMiesje
Geplaatst: 09-05-15 23:24
Ik was zo in the mood, dat ik even doorgegaan ben met een andere; misschien heb ik mazzel en wordt dat de volgende gezamenlijke plaat
Lisette0
Geplaatst: 10-05-15 00:06
X
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 16-12-24 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt
1 kleurplaat mag toch allemaal heel erg verschillend! Heel erg leuk om te zien! Ik heb ook hele mooie creaties voorbij zien komen. Ik ben heel erg benieuwd naar de volgende kleurplaat.
Horsetopia
Geplaatst: 10-05-15 09:38
Bij gebrek aan kleurpotloden en stiften heb ik gekleurd met wasco-gel-stiften en dat is niet voor herhaling vatbaar... Je kan er echt niks fijn mee kleuren, ik voelde me juist een kleuter
Ik ben bezig met de uil die ik eerder geplaatst had heb 'm al thuis liggen omdat ik 'm zo gaaf vond. als 'ie er in komt dan heb ik hem over een week wel af, zo niet heb ik 'm alsnog thuis liggen dan. Zit ook morgen aan m'n eerste examen dus hopelijk lukt alles een beetje. Ik gebruik dit geteken als ontspannen activiteit tussen het leren haha
Wauw, wat een mooie kleuren komen er allemaal voorbij
Ik vond het heel leuk om te doen en kijk uit naar de volgende
_helga_
Geplaatst: 10-05-15 21:41
Wanneer komt de nieuwe?
Miesemuisje
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-15 21:46
WEEK 2!!!!
hier zijn ze dan, vanaf deze week twee kleurplaten. 1 wat kleinere en 1 grote kleurplaat!
de grote zal geen grote verrassing zijn, na alle pbtjes, likes en reacties DE UIL
en dan de wat kleinere, nog best lastig om te kiezen, omdat veel platen toch wel groot/ingewikkeld zijn. maar omdat er vraag was naar wat grotere vlakken én symmetrie, kwam ik al snel bij vlinders uit
Veel plezier weer allemaal, en nogmaals onwijs bedankt voor alle leuke reacties en inzendingen!!
ik ga trouwens deze week zelf niet mee doen lig nu al in bed, maandag en dinsdagavond ben ik heel druk, en woensdag t/m zondag ben ik met vakantie blijf wel actief in dit topic die dagen, heb laptop wel mee