Pluizebolpum schreef:DianneM, Moet zeggen dat het toch wel wat heeft, zo die collagetekeningen van jou, vind ze erg leuk.
Fnanne, Mooi weer zeg. Heb nogal een zwak voor valkjes dus logisch dat deze me dan wel heel erg aanspreekt. Die appeltjes en die halslijn, prachtig!
Sjolvir, O wat een leukie!
SIEMxFUNNY Dan krijg je ook geen tips maar zeg ik alleen dat ik 'm mooi vind. Zitten een stel hele mooie lijnen in, en die snuit klopt gewoon helemaal.
yvanna, voor een krabbel ziet ie er goed uit hoor. Vooral het idee van de appeltjes is goed gelukt.
Wat voor een programma gebruik je eigenlijk?
Ik gebruik zelf Gimp, omdat ik dat ook voor foto's gebruik, maar ben wel benieuwd wat anderen gebruiken.
@ mayoxy Ik geloof dat daar het aanvraagtopic voor is: [UK] [CENTRAAL] Aanvraag topic paarden tekenen #5
Was eigenlijk wat anders van plan om te tekenen maar zit al een hele tijd met een idee in mijn hoofd dat ik heel graag wil uitwerken. Had daar zomaar voor de gein even een schetsje van gemaakt om alvast een idee te krijgen van wat ik ongeveer ga willen. Had 'm tot mijn eigen verbazing in, geloof ik, nog geen 10 minuten staan en vond 'm stiekem te mooi om hem niet tot paard van de dag uit te roepen.
Even voor de duidelijkheid, ik kan dus geen mensen tekenen. Dit gelooft natuurlijk niemand meer.![]()
Flamenco:
[ Afbeelding ]
gaaf gemaakt!
ow dankje! jat is n heel gaaf maar raar programmaxD fresh paint. ik zag het op mijn nieuwelaptop staan en dacht ff kijken wat t is. geweldig realistisch programma (bedoel jekan allemaal kwasten kiezen verf mengen. water bakje. waterverf of acryl of potlood of krijt. echt geniaal haha alleen zo super goed werkt t niet maar om er mee te knoeien is wel erg leuk. ik weet niet of het te downloaden is het stond al op mijn laptop maar ik denkwel dat je het kan downloaden. het is n best grappig programma maar niet voor professioneel te gebruiken. xx